Pueraria Mirifica

unohdettu..

näköjään ja nyt saa kyytiä kemiallinen hormoonikorvaushoito. Onneksi löytyy vielä tasapainoisia ns. normaaleja naisia, jotka ovat täysin tyytyväisiä itseensä, mutta joku kuitenkin kaivertaa ja harmittaa, kun tänne palstalle on eksynyt. Onkohan kuitenkin se kuningaskateus ajanut tänne kirjoittamaan omasta erinomaisuudestaan. Minusta se on aivan ok jos 5kymppinen pystyy pukeutumaan(hyvä kiinteä kroppa) esim.minihamoseen ja hihattomaan paitaan tai pillifarkkuihin ja viihtyy niissä, eikä mummoudu sen takia, että ympäristön samanikäiset sitä vaatii. Ei tarkoita sitä, että et voi olla enää hevari, etkä käydä rockfestareilla, koska olet 5kymppinen. Eikä sitä, että tanssimusa olis ainut mitä saa vv-ikäiset kuunnella. Minä esim. olen elänyt nuoruuteni silloin, kun dicko tuli ja minusta ei koskaan ole saatu humpan ystävää.

On aivan turhaa tuomita ja kategoida ihmisiä elikkä annetaan kaikkien vanheta ja nuortua omalla painollaan ja vielä parempi omalle tyylilleen uskollisena:)

42

2181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaijariina

Tuomitsetko täällä käyvät vaihdevuosi-ikäiset, jos he ovat täysin sinut elämänvaiheensa kanssa? Voiko täällä kirjoittaa vain jos "kärsii" vaihdevuosistaan? Ovatko vaihdevuodet pelkkää kärsimystä? Miksi? Miksi positiivisuuden esiintuominen ILMAN hormonikorvaushoitoa on täällä niin vaikea asia hyväksyä?

Kummallinen käsitys sulla "mummoutumisesta". Itse pukeudun erittäin tyylikkäästi merkkivaatteisiin, kuten olen tehnyt aina - enkä suinkaan koe sitä mummoutumiseksi enkä ympäristön painostukseksi. Teen itseäni koskevat valinnat itse ja hyvällä maulla - en halua vaikuttaa hutsulta.
      Voisit miettiä, mille itse asetat suurimman arvon, jos se, miltä näytät on suurin huolenaiheesi, etkö juuri tällöin ole ympäristösi vanki?

Outoa - mielestäni - että kuvittelet festarit nuorten puuhaksi. Miksi? Minusta ne eivät kuulu mihinkään tiettyyn ikään vähimmäisiän saavutettua, eikä niissä käyvät ole mietenkään erityisen nuorekkaita sen takia. Eikä tästä ollut edes kyse, vaan siitä, että hormonikorvaushoito tekisi nuoreksi!

Miksi sitten tuomitset ja kategorisoit, jos se on mielestäsi turhaa?

PS. Minulla on ensi kesäksi liput Metallican sekä Madonnan konsertteihin. Mutten mene sinne vaikuttaakseni nuorelta vaan koska pidän kyseisten esiintyjien musiikista! Luulin, että muutkin käyvät siellä sen takia!
      :D

• Kui ja mitä??

Niinku mikä se pointti oli tässä ketjunaloituksessa??

• aloittaja..

Ensinnäkin en ole hormooninkäyttäjä, mutta en vastustajakaan, enkä se sama henkilö joka vastasi sinun alempaan ketjuusi. Ainoa asia mistä halusin tuoda kantani sinun viestistäsi oli tuo pilkka ja sääli 5kymppisten napapaita lantiofarkuista. On aivan juuri se ja sama mihin jokainen pukeutuu ei sen luulis sinua haittaavan, mutta kuitenkin näkyy haittaavan ja kategorioit aivan selvästi ihmiset jo pukeutumisen perusteella. Ihme kylläkin, että sallit kuitenkin vv-ikäisen käyvän kesän rockfestareilla ja siitä nostankin sulle hattua.

Tänä kesänä taas tämä 54v. jytämimmi pukeutuu tiukkoihin pillifarkkuihin ja toppiin ja suuntana Ruisrock:)
        p.s eikä varmasti tissit, eikä vattanahka roiku

• hullummaksi
        Kui ja mitä?? kirjoitti:

Niinku mikä se pointti oli tässä ketjunaloituksessa??

mitä tarkoittaa manipulaatio? Mitkä ovat sen tunnusmerkit? Mitkä ovat sen tarkoitusperät?

• lapsia
        aloittaja.. kirjoitti:

Ensinnäkin en ole hormooninkäyttäjä, mutta en vastustajakaan, enkä se sama henkilö joka vastasi sinun alempaan ketjuusi. Ainoa asia mistä halusin tuoda kantani sinun viestistäsi oli tuo pilkka ja sääli 5kymppisten napapaita lantiofarkuista. On aivan juuri se ja sama mihin jokainen pukeutuu ei sen luulis sinua haittaavan, mutta kuitenkin näkyy haittaavan ja kategorioit aivan selvästi ihmiset jo pukeutumisen perusteella. Ihme kylläkin, että sallit kuitenkin vv-ikäisen käyvän kesän rockfestareilla ja siitä nostankin sulle hattua.

Tänä kesänä taas tämä 54v. jytämimmi pukeutuu tiukkoihin pillifarkkuihin ja toppiin ja suuntana Ruisrock:)

minun lapseni eivät kyllä katselisi hyvällä pillifarkkuja ja toppia minun päälläni. Heidän mielestään minun tulee esiintyä ja pukeutua ikääni vastaavalla arvokkuudella. Olen myöskin varma, että oppilaani nauraisivat minulle jos menisin tunnille siten pukeutuneena. Olenhan sentään jo 56 vuotias.

• vastasit
        aloittaja.. kirjoitti:

"Kaijariinan" aloitukseen? Hänhän puhui niistä viisikymppisistä joilla mahanahka tursuaa ja tissit roikkuu napapaidan alta? Ne on säälittäviä.

Noin niin kuin aiheen ulkopuolelta kysyisin sulta, että luuletko ettei naamas paljasta ikääsi? Teinivaatteista ja roikkumattomasta mahasta huolimatta.

• älähän..
        lapsia kirjoitti:

minun lapseni eivät kyllä katselisi hyvällä pillifarkkuja ja toppia minun päälläni. Heidän mielestään minun tulee esiintyä ja pukeutua ikääni vastaavalla arvokkuudella. Olen myöskin varma, että oppilaani nauraisivat minulle jos menisin tunnille siten pukeutuneena. Olenhan sentään jo 56 vuotias.

nyt sinne tunnille menekkään sellaisessa haamussa "olethan sentään jo 56vuotias":(

Festarit ovat asia erikseen ja minäpä olenkin monena vuotena tyttäreni kanssa käynyt yhdessä välillä jopa kolmena peräkkäisenä päivänä, eikä hän ole hävennyt minua ollenkaan:) Yhdessäpä hyvinkin Rammsteiniä katsomassa:)

• on muuten
        vastasit kirjoitti:

"Kaijariinan" aloitukseen? Hänhän puhui niistä viisikymppisistä joilla mahanahka tursuaa ja tissit roikkuu napapaidan alta? Ne on säälittäviä.

Noin niin kuin aiheen ulkopuolelta kysyisin sulta, että luuletko ettei naamas paljasta ikääsi? Teinivaatteista ja roikkumattomasta mahasta huolimatta.

aivan se ja sama mitä muut ajattelevat pääasia, että itse viihdyn kamoissani. En kuvittelekkaan näyttäväni parikymppiseltä, vaan olen kesän helteellä vähän kevyemmissä, niin kuin yleensä on tapana. Eipä tässä taida enää sitte uskaltaa mennä uimarannallekkaan vähemmissä tamineissa, kun naamasta näkee iän, jos toppi ja pillitkin on liian näkyväistä yli 5kymppiselle..

• vielä..
        aloittaja.. kirjoitti:

vähän tuosta toppijutusta, niin toppeja on itseasiassa monenlaisia ja pituisia. Tänä päivänä suositaan jo pidempää mallia ihan reilusti pepun peittävää ja vieläkin pidempää. Vaikkakin tiukkoja farkkuja käytänkin, niin toppi tai ns. hihaton paita on yleensä farkkuihin asti, eikä siis napa edes ole vilahtanut, (kuin korkeintaan käsien ylösnostossa) Kummasti vaan tästäkin "kärpäsestä kasvoi härkänen"

ps.saapa nähdä, kun pillit menee pois muodista, niin vanhempi väki ottaa ne omakseen..heh heh Kävipäs leviksilläkin niin, että ensin oltiin kauhistenuita, mutta kun muoti meni, niin kenelläpäs nähtiin niitä.? Lämpiäminen vie aina oman aikansa..

• Kaijariina
        on muuten kirjoitti:

aivan se ja sama mitä muut ajattelevat pääasia, että itse viihdyn kamoissani. En kuvittelekkaan näyttäväni parikymppiseltä, vaan olen kesän helteellä vähän kevyemmissä, niin kuin yleensä on tapana. Eipä tässä taida enää sitte uskaltaa mennä uimarannallekkaan vähemmissä tamineissa, kun naamasta näkee iän, jos toppi ja pillitkin on liian näkyväistä yli 5kymppiselle..

Kuule. Puhuit itsesi pussiin juuri äsken.

JOS OLISI aivan se ja sama mitä muut sinusta ja vaatteistasi ajattelevat, et olisi hikeentynyt kirjoituksestani - kerroit kirjoittaneesi tämän aloituksen juuri siitä syystä.
        Sen perusteella ei se riitä sinulle, että itse viihdyt kamoissasi.

Napapaidat ja lantiohousut eivät ole muuten enää vuosiin olleet muodissakaan. Kannattaisiko sinun päivittää garderoobisi? Se on mielestäni ikävää edelleen, että keski-ikäinen nainen pukeutuu vanhaan teinimuotiin; napapaitaan ja lantiofarkkuun. Jos haluat noin kiivaasti muiden hyväksynnän pukeutumisellesi, pukeudu kuten ikäisesi odotetaan pukeutuvan. On olemassa paljon muitakin vaihtoehtoja kuin edesmennyt teinimuoti ja "mummokuteet" (

• nu...sorry viilaaja
        Kaijariina kirjoitti:

JOS OLISI aivan se ja sama mitä muut sinusta ja vaatteistasi ajattelevat, et olisi hikeentynyt kirjoituksestani - kerroit kirjoittaneesi tämän aloituksen juuri siitä syystä.

Napapaidat ja lantiohousut eivät ole muuten enää vuosiin olleet muodissakaan. Kannattaisiko sinun päivittää garderoobisi? Se on mielestäni ikävää edelleen, että keski-ikäinen nainen pukeutuu vanhaan teinimuotiin; napapaitaan ja lantiofarkkuun. Jos haluat noin kiivaasti muiden hyväksynnän pukeutumisellesi, pukeudu kuten ikäisesi odotetaan pukeutuvan. On olemassa paljon muitakin vaihtoehtoja kuin edesmennyt teinimuoti ja "mummokuteet" (

Takerruin lauseeseen "pukeudu kuten ikäisesi odotetaan pukeutuvan". Kuka hemmetti sen määrää miten viiskymppisen pitää pukeutua. Eikö se ole jokaisen oma asia ja millainen tyyli ja persoona on. Minä en tarvitse muiden hyväksyntää enkä yritä olevani nuorekas, vaan olen sitä mitä olen. Vaikka naama alkaa roikkua ym. Jokaisella on oma tyyli ja arvomaailma, eikö sitä voi hyväksyä. Nii, se mun tyyli ja arvomaailma lähentelee rokkari/punkkaria. Hui, älkää vain pyörtykö...:) Ja joku täällä kirjoitti käyvänsä tyttärensä kanssa rock-konserteissa - niin minäkin ja tyttäreltäni sain 50-vuotislahjaksi uuden lävistyksen. Että näin mennään...:)

• itsetunto
        nu...sorry viilaaja kirjoitti:

Takerruin lauseeseen "pukeudu kuten ikäisesi odotetaan pukeutuvan". Kuka hemmetti sen määrää miten viiskymppisen pitää pukeutua. Eikö se ole jokaisen oma asia ja millainen tyyli ja persoona on. Minä en tarvitse muiden hyväksyntää enkä yritä olevani nuorekas, vaan olen sitä mitä olen. Vaikka naama alkaa roikkua ym. Jokaisella on oma tyyli ja arvomaailma, eikö sitä voi hyväksyä. Nii, se mun tyyli ja arvomaailma lähentelee rokkari/punkkaria. Hui, älkää vain pyörtykö...:) Ja joku täällä kirjoitti käyvänsä tyttärensä kanssa rock-konserteissa - niin minäkin ja tyttäreltäni sain 50-vuotislahjaksi uuden lävistyksen. Että näin mennään...:)

nii kantsii tosiaankin pukeutua ikänsä edellyttämällä tavalla.

teinimummot on säälittäviä. Mitä hävettävää on iässä? Se näkyy vaikka sitä yrittäis piilotella.
        Kai sä kestät PINNALLISEN ONNES vuoksi muiden mielipiteen susta? Ylläolevan kommentti koski just sitä jos ei kestä muiden arvostelua niin kannattaa sitte pukeutuu sillä tavalla ku odotetaan pukeutuvan. Mut ymmärsitkö sä vieläkään? Tuskin. Muilla myös saa olla mielipide susta. Sun itsetuntos punnitaan siinä miten reagoit näihin kommenteihin. Heikkoa on.

http://static.iltalehti.fi/perhe/wilmaAML_ms.jpg

• Kaijariina
        nu...sorry viilaaja kirjoitti:

Irrotit lauseen kontekstistaan - miksi? Miksi luit vain yhden sivulauseen ja kirjoitit sen pohjalta tämän "lausuntosi" tyylistä ja persoonista?

Kirjoitin näin:
        " Jos haluat noin kiivaasti muiden hyväksynnän pukeutumisellesi, pukeudu kuten ikäisesi odotetaan pukeutuvan."

Mikä siinä sotii sinun käsitystäsi vastaan? Olet kyllä harvinaisen suvaitsematon tapaus! Tyhmä suorastaan!

Minulle on ihan sama vaikka kropassasi olisi joka neliösentillä läväri ja loput olisi tatskojen peitossa. (siis läväri on lävistys ja tataska on tatuointi, koska näitä et ilmeisesti "nuorekkuudestasi" huolimatta tiennyt!)
        Mutta minun ei tarvitse niitä ihalla! Ei vaikka miten siitä minua vainoaisit, minulla on oikeus mielipiteeseeni. Jos sinulla olisi hyvä itsetunto, eli olisit sinut itsesi, vanhenemisesi ja tyylisi suhteen - sinä et tälläisesta olisi moksiskaan.

Kaikki lähti kuitenkin tarpeesta olla nuori ja toiset täällä uskovat, että hormonikorvaushoito antaa mahdollisuuden uuteen nuoruuteen, mutta unohtivat, että totuus kulkeekin katsojan silmässä ja teinivaatteet mummoikäisen päällä on monen mielestä epätoivoisen naisen tekosia!

Lopulta on aika kummallista, että jo viisivuotiaalle myydään topattuja rintaliivejä, mutta vielä 50-vuotiaanakaan ei olla opittu pukeutumaan! Vai johtuuko tuo juuri siitä, että opetetaan pukeutumaan muun kuin oman tarpeen ja oman mukaan?

• olivat
        Kaijariina kirjoitti:

kyllä viime kesänä vielä aivan täysillä muodissa. Tänä kesänä mennäänkin jo pepun peittävillä pitkillä topeilla(siis lähinnä pitkä hihaton usein myötäilevä trikoopaita) ja siihen liitettynä pillifarkut tai trikoot.

Taidatkin olla aika kova persoona naiseksi. Kuulostat aivan joltain psykölogilta..

• Kaijariina
        olivat kirjoitti:

kyllä viime kesänä vielä aivan täysillä muodissa. Tänä kesänä mennäänkin jo pepun peittävillä pitkillä topeilla(siis lähinnä pitkä hihaton usein myötäilevä trikoopaita) ja siihen liitettynä pillifarkut tai trikoot.

Taidatkin olla aika kova persoona naiseksi. Kuulostat aivan joltain psykölogilta..

Aivan varmasti näkyivät epätoivoisten "teinimummojen" (=kiva sana) päällä vielä viime kesänäkin, mutta (nuoriso)MUOTIA ne eivät ole olleet enää vuosiin!

• viimeksi
        Kaijariina kirjoitti:

Aivan varmasti näkyivät epätoivoisten "teinimummojen" (=kiva sana) päällä vielä viime kesänäkin, mutta (nuoriso)MUOTIA ne eivät ole olleet enää vuosiin!

pari viikkoa sitten ja vieläpä "talvikelillä" näin pari 19v. tytteliä, jotka oli puettu napatakkiin ja lantiofarkkuihin. Takin ja housujen väliin jäi 10cm väli paljasta ihoa, et silleen..

• tiedät
        viimeksi kirjoitti:

pari viikkoa sitten ja vieläpä "talvikelillä" näin pari 19v. tytteliä, jotka oli puettu napatakkiin ja lantiofarkkuihin. Takin ja housujen väliin jäi 10cm väli paljasta ihoa, et silleen..

etteivät olleet keski-ikäisiä mummoja nuissa kuteissa?

• Kaijariina
        viimeksi kirjoitti:

Ylläoleva esitti kyllä hyvän kysymyksen, niin hyvän, että aion toistaa sen; Mistä tiedät, etteivät he olleet esim. 49-vuotiaita "tytteleitä"? :D

Toisekseen olet lahjakkaasti sekoittanut kaksi asiaa; nuorisomuodin ja nuorison päällä olevat vaatteet. Ne eivät ole sama asia!! Kaikki teinit eivät pukeudu pintamuotiin vaan kuten esim. äitinsä; napapaitaan ja lantiofarkkuun - viime kausien muotiin.

;D

• etteivät
        tiedät kirjoitti:

etteivät olleet keski-ikäisiä mummoja nuissa kuteissa?

olleet keski-ikäisiä mummuja..? HEH HEH,ehkäpä tunsin heidät. Mites se menikään, että naamasta ympäristö eroittaa 5kymppisen mummon teinistä, vaikka vartalo olisikin kuosissa:)

• sinähän et
        etteivät kirjoitti:

olleet keski-ikäisiä mummuja..? HEH HEH,ehkäpä tunsin heidät. Mites se menikään, että naamasta ympäristö eroittaa 5kymppisen mummon teinistä, vaikka vartalo olisikin kuosissa:)

muistaakseni eroa havainnut NAAMAN perusteella!

• tarkoitettu..
        sinähän et kirjoitti:

muistaakseni eroa havainnut NAAMAN perusteella!

Lueppa uudelleen..

• eivät
        Kaijariina kirjoitti:

paljon poikkea pillifarkuista ja topista. Paljasta pintaa näkyy ja sitähän ei saanut näkyä enää "mummoikäisellä" Kaiken näkyvän pitää olla vain sileää ja nuorta..? Kuitenkin suosit tätä mallistoa, et kai vaan puhunut itteäs pussiin..?

• Kaijariina
        eivät kirjoitti:

paljon poikkea pillifarkuista ja topista. Paljasta pintaa näkyy ja sitähän ei saanut näkyä enää "mummoikäisellä" Kaiken näkyvän pitää olla vain sileää ja nuorta..? Kuitenkin suosit tätä mallistoa, et kai vaan puhunut itteäs pussiin..?

En ole missään sanonut, että paljasta pintaa ei saa näkyä. Kun on nuori ja kiinteä, sekä iholtaan hyvä ja itse haluaa niin näyttäytyä, miksi pitäisi olla este tehdä siten?

Kun ihminen on sinut ikänsä kanssa ja kroppansa kanssa, sekä tietää mikä hänelle sopii, niin hän ei todellakaan erotu katukuvasta löllövatsaisena "teinimummona" napapaidassa ja liian pienissä lantiofarkuissa! Ei. Hän ei myöskään puolustele täällä vaatetustaan vaan omaa sen verran itsetuntoa, että USKALTAA tehdä sen, mitä haluaa.

Balmain on nuorisomuotia parhaimmillaan, mutta EI napapaitoja. Siitä oli kyse.

(siis ihan joka sana on selitettävä erikseen, ehdotan, että kysyt gyneltäsi ensi käynnillä, josko tuolle ymmärtämättömyydellesi voisi tehdä tehdä jotain)

• Balmain
        Kaijariina kirjoitti:

En ole missään sanonut, että paljasta pintaa ei saa näkyä. Kun on nuori ja kiinteä, sekä iholtaan hyvä ja itse haluaa niin näyttäytyä, miksi pitäisi olla este tehdä siten?

Kun ihminen on sinut ikänsä kanssa ja kroppansa kanssa, sekä tietää mikä hänelle sopii, niin hän ei todellakaan erotu katukuvasta löllövatsaisena "teinimummona" napapaidassa ja liian pienissä lantiofarkuissa! Ei. Hän ei myöskään puolustele täällä vaatetustaan vaan omaa sen verran itsetuntoa, että USKALTAA tehdä sen, mitä haluaa.

Balmain on nuorisomuotia parhaimmillaan, mutta EI napapaitoja. Siitä oli kyse.

(siis ihan joka sana on selitettävä erikseen, ehdotan, että kysyt gyneltäsi ensi käynnillä, josko tuolle ymmärtämättömyydellesi voisi tehdä tehdä jotain)

nuorisokuteita?

• Kaijariina
        Balmain kirjoitti:

nuorisokuteita?

minulle sopivia vaatteita - sekä kokonsa puolesta että tyylillisesti.
        Mutta jos määritelmä menee kuten edellä olet väittänyt, niin kaikki muu kuin lantiomallin housut ja siihen yhdistettynä napapaita on "mummokuteita", joudun vastaamaan, että käytän näin ollen näitä mummokuteita, joihin lukeutuu myös Balmain.

• mallistoa
        Kaijariina kirjoitti:

minulle sopivia vaatteita - sekä kokonsa puolesta että tyylillisesti.
        Mutta jos määritelmä menee kuten edellä olet väittänyt, niin kaikki muu kuin lantiomallin housut ja siihen yhdistettynä napapaita on "mummokuteita", joudun vastaamaan, että käytän näin ollen näitä mummokuteita, joihin lukeutuu myös Balmain.

Ainoa mikä ei sovi meikäläiselle on nuo olkatoppaukset, kun on jonnin verran hartioita omasta takaa..

• smartpallo
        Kaijariina kirjoitti:

Joo no mun kroppa ei ole ollenkaa hassumpi (47-v) mutta en osaa enää olla napapaidassa. Jos joku haluaa niin mikäs siinä. Iäkäs voi olla seksikkäästi pukeutunut vaikka ei olisikaan napapaitaa. Tyylikkäästi ja seksikkäästi pukeutunut ei ole sama kun tylsästi pukeutunut. Sekisikkäästi voi olla pukeutunut vaikka ei olisi paljastavasti pukeutunu. Mulla hyvän näköänen ryhti tanssista ja urheilusta sekä ihan napakka pylly. miksi en korostaisi niitä ja sopivia tyylikkäitä vaatteita köytyy kyllä. Moni todella nuorikin voi olla järkyn näkönen napapaidassa ja lantiofarkuissa.

• mukavasti..
        smartpallo kirjoitti:

Joo no mun kroppa ei ole ollenkaa hassumpi (47-v) mutta en osaa enää olla napapaidassa. Jos joku haluaa niin mikäs siinä. Iäkäs voi olla seksikkäästi pukeutunut vaikka ei olisikaan napapaitaa. Tyylikkäästi ja seksikkäästi pukeutunut ei ole sama kun tylsästi pukeutunut. Sekisikkäästi voi olla pukeutunut vaikka ei olisi paljastavasti pukeutunu. Mulla hyvän näköänen ryhti tanssista ja urheilusta sekä ihan napakka pylly. miksi en korostaisi niitä ja sopivia tyylikkäitä vaatteita köytyy kyllä. Moni todella nuorikin voi olla järkyn näkönen napapaidassa ja lantiofarkuissa.

kirjoittelit. Lukasin tätä ketjua uudelleen ja mietin vaan, etten kylläkään missään vaiheessa huomannut kirjoittaneeni, että itse käyttäisin napapaitaa. Tiukkoja pillifarkkuja ja toppia kylläkin, mutta topin pituudesta ei ollut mitään mainintaa. Tässä voin kyllä kertoa, että napani ei kylläkään yleisellä paikalla ole näkynyt. Toppeja on monenlaisia ja pituisia. Mua vaan harmitti toi kaijariinan määräilevä ja ainoa oikeoppinen pukeutuminen 5kymppiselle. Periaatteessa piti laittaa kampoihin, koska minusta on aivan sama mihinkä vaatteessen pukeutuu. Pääasia, että viihtyy ja omasta mielestä näyttää hyvältä:)

• smartpallo
        mukavasti.. kirjoitti:

kirjoittelit. Lukasin tätä ketjua uudelleen ja mietin vaan, etten kylläkään missään vaiheessa huomannut kirjoittaneeni, että itse käyttäisin napapaitaa. Tiukkoja pillifarkkuja ja toppia kylläkin, mutta topin pituudesta ei ollut mitään mainintaa. Tässä voin kyllä kertoa, että napani ei kylläkään yleisellä paikalla ole näkynyt. Toppeja on monenlaisia ja pituisia. Mua vaan harmitti toi kaijariinan määräilevä ja ainoa oikeoppinen pukeutuminen 5kymppiselle. Periaatteessa piti laittaa kampoihin, koska minusta on aivan sama mihinkä vaatteessen pukeutuu. Pääasia, että viihtyy ja omasta mielestä näyttää hyvältä:)

Joo voi olla ettet se ollut sinä joka kirjoitti napapaidasta. Muistaakseni joku sen taisi mainita. Mut jos joku iäkkäämpi näyttää hyvältä pilleissä ja napapaidassa niin okkei. Minä haluisin pitää vähän lyhyempiä hameita en kuitenkaan mini mutta jotain polvipituisia. Mut arvakkaa minkälaiset suonokohjut. Ihan hirveet. joten onnee vaan niille jotka voivat niitä käyttää. Mut 46 v kohta 47 ja ihan hyvännäköinen pylly. Joten aina ei voi voittaa. Aatelkaa Aira Samulinia. Mun mielestä Airan asenteessa meillä kaikilla olis oppmista. Ja hei eks ikä ole mielentila. PS. Mulla on kyllä aika ruma napaki mut hei kauniit silmät niitä ei tarvii peitellä :DD

• Ei kait sitäkään

ole unohdettu, päinvastoin luulisin, mutta eikös se ole ihan tabu jo täällä ja lähes laiton mainitakkin..?? Kukapa viitsii mistään aiheesta kirjoittaa vain tullakseen haukutuksi ja kategoroiduksi milloin miksikin.

• tarkoitin..

että vastustajat ovat unohtaneet tietenkin, kun sitä ei ole ylistetty. Ei tämä kylläkään ihan oikein mene, että meidät hiljennettiin koko palstalla. Itsekkin käyttäjänä haluaisin kuulla muiden tuntemuksia siitä, mutta tuntuu, ettei saada enää ollenkaan yhteyttä toisiimme. Luontaistuotepalstalla sais varmaan rauhassa vaihtaa kuulumisia siitä, mutta näköjään vv-palstan käyttäjät eivät ole löytäneet sinne vielä.

• Kaijariina
        tarkoitin.. kirjoitti:

että vastustajat ovat unohtaneet tietenkin, kun sitä ei ole ylistetty. Ei tämä kylläkään ihan oikein mene, että meidät hiljennettiin koko palstalla. Itsekkin käyttäjänä haluaisin kuulla muiden tuntemuksia siitä, mutta tuntuu, ettei saada enää ollenkaan yhteyttä toisiimme. Luontaistuotepalstalla sais varmaan rauhassa vaihtaa kuulumisia siitä, mutta näköjään vv-palstan käyttäjät eivät ole löytäneet sinne vielä.

liittyvät ainoastaan siihen, että myös mitään käyttämättä tulee olla oikeus puhua ja sanoa sanottavansa ilman, että palstan "varisparvi" seuraa viikkotolkulla nimimimerkittömänä riekkumassa minua.

Jokin aika sitten erehdyin tänne kertomaan, miten en ole vielä "sairastunut" vaihdevuosiin. Minua peloteltiin välittömästi ja sanotiin, että vielä ne vaikeat oireet tulee ja joudun ottamaan korvaushoidon. Jotenkin tuntuu, että en ole edes ainut, jolle täällä näin on käynyt.

Ei ole muuten tullut, enkä ole joutunut ottamaan mitään hoitoa vastaan asian tiimoilta.

• smartpallo

Joo aihe mennyt pukeutumiseen mut mitä välii. Minä haksahdin nyt siihen pureariaan. Olen syönyt kolme kokonaista päivää Ainterolin pureeta. Kokemuksia en vielä voi sanoa koska pitänee syödä muutama viikko. Kerron sit ku tiedän. Vaikka se olis mörkö täällä kerron silti. Jos on hyviä kokemusia tai huonoja, kummastakin tulette kuulemaan tämän palstan välityksellä. Otan yhden aamulla ja yhden illalla. Purkin kyljessä luki että vaikutus tehostuu kalkin kanssa joten otan sen gefiluksen kanssa johon lisätty kalkkia.Joo ihan jännä kattoo kui ämmän käy. Loppuuko hikoilut ja valvotut yöt. Kasvaako tissit ja lähteeko 20-vuotta iästä pois ;DD . Ei vaan nyt riittäis ku loppuis toi hikoilu ja uni paranis ja päänsärytkää ei oo niin kauheen toivottavia. Muta näihin kuviin näihin tunnelmiin päätämme tällä erää arvon tytöt. Jatkuu seuraavan mainostauon jälkeen.

• smartpallo
        tarkoitin.. kirjoitti:

Voi anna tulla vaan kokemuksia, ei mitää väliä vaikka sitä arvosteltais. Jos arvosteluja alkaa pekäämään saa elää eläämäänsä sälekaihtimien välistä. Jos jotain nyppii vaihtkoon palstaa tai jatkakoon arvostelua. Huomaatteko vaihtoehtoja on kaksi. Minä haluun tietää kokemuksia. Arvon naiset nokka pystyyn ja katse kohti vähemmän hikistä tulevaisuutta hmmmm toivottavasti :)

• Mc_Activelle

Pukeutuminen ei ole iästä kiinni, vaan juuri siitä omasta tyylistä ja kropasta :) Monesti näkee hyvin nuoria tyttöjä, jotka pukeutuvat napapaitoihin yms, vaikka kroppa ei ihan kuosissa olekaan.
      Itse kävin humppatansseissa nuorena tyttönä ja nyt kuuntelen mieluummin raskaampaa musiikkia.
      Pukeudun juuri siten, kuin haluan ja minihame ( korkkarit) ei ole tyyliäni :D
      Monet leikkaavat pitkät hiuksensa lyhyiksi jo varhaiskeski-ikäisenä, mutta siinäkin asiassa pidän oman tyylini pitkine hiuksineen.
      Kesällä vedän mustat nahkat päälleni ja hyppään moottoripyöräni selkään :)

• Kaijariina

En missään vaiheessa kommentoinut kenenkään yksilöllistä tyyliä, jonka hän kantaa sovussa itsensä kanssa. Sellaisella henkilöllä ei ole tarvetta sanoa tähän asiaan mitään, eikä sellainen henkilö erotu katukuvasta keski-ikäisenä ylipainoisena naisena, joka yrittää epätoivoisesti mahtua teinimuotiin.

Kaikilla ei tosiaankaan ole tyylitajua! Kun tyylitajua on, ylilyöntejä - joihin ynmpäristö reagoi - ei todellakaan tapahdu!

• Mc_Activelle
        Kaijariina kirjoitti:

En missään vaiheessa kommentoinut kenenkään yksilöllistä tyyliä, jonka hän kantaa sovussa itsensä kanssa. Sellaisella henkilöllä ei ole tarvetta sanoa tähän asiaan mitään, eikä sellainen henkilö erotu katukuvasta keski-ikäisenä ylipainoisena naisena, joka yrittää epätoivoisesti mahtua teinimuotiin.

Kaikilla ei tosiaankaan ole tyylitajua! Kun tyylitajua on, ylilyöntejä - joihin ynmpäristö reagoi - ei todellakaan tapahdu!

En kommentoinut sinun viestiäsi, vaan kirjoitin oman mielipiteeni aloittajalle :)
        Ei mulla ole mitään tyylitajua ja pukeudun aivan oman fiiliksen ja tarpeen mukaisesti. En seuraa muotia, vaan hankin vaatteeni aivan eri perusteilla.
        En ole ylipainoinen, mutta ylipainoinenkin voi pukeutua nuorekkaasti (vihaan tätä sanaa) ja ennen kaikkea näyttävästi!

• Kaijariina
        Mc_Activelle kirjoitti:

En kommentoinut sinun viestiäsi, vaan kirjoitin oman mielipiteeni aloittajalle :)
        Ei mulla ole mitään tyylitajua ja pukeudun aivan oman fiiliksen ja tarpeen mukaisesti. En seuraa muotia, vaan hankin vaatteeni aivan eri perusteilla.
        En ole ylipainoinen, mutta ylipainoinenkin voi pukeutua nuorekkaasti (vihaan tätä sanaa) ja ennen kaikkea näyttävästi!

Ettet kommentoinut aloitustani, mutta tämä aloitus on tehty omani takia - minun kirjoitukseni perusteella. Siinä siis mollataan minua ja vääristellään sitä, jonka alla olevassa aloituksessani kerron.

Jonkun luonnon päälle otti huomioni.

• juuri noin

Kirjoitit tosi hyvin. Itse en pystynyt tuomaan sitä ihan noin hyvin esille.

terveisin: aloittaja
        ps. mukavaa motskarikesää sulle:)

• Kaijariina
        juuri noin kirjoitti:

Kirjoitit tosi hyvin. Itse en pystynyt tuomaan sitä ihan noin hyvin esille.

terveisin: aloittaja
        ps. mukavaa motskarikesää sulle:)

Olisi se sinultakin onnistunut, jos olisit jättänyt katkeruutesi ja kateutesi pois tuosta aloituksestasi ja kommentoinut pelkkää asiaa tuonne minun aloitukseni perään. Vihan laantumista olisit myös voinut odottaa.

En suostu puhumaan keski-ikäisestä naisesta kuin teinitytöstä, koska hän ei sellainen ole.

• jostain nyt..
        Kaijariina kirjoitti:

Olisi se sinultakin onnistunut, jos olisit jättänyt katkeruutesi ja kateutesi pois tuosta aloituksestasi ja kommentoinut pelkkää asiaa tuonne minun aloitukseni perään. Vihan laantumista olisit myös voinut odottaa.

En suostu puhumaan keski-ikäisestä naisesta kuin teinitytöstä, koska hän ei sellainen ole.

Olet pahasti katkera. Kukahan sinua on loukannut noin syvästi?

• Kaijariina
        jostain nyt.. kirjoitti:

Olet pahasti katkera. Kukahan sinua on loukannut noin syvästi?

muu kuin sinun ymmärtämättömyytesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      93
      5984
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2085
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe