Konetta jos joka lähtöön, pari vanhempaa läppäriä jo myytykin.
Pöytäkoneella langaton netti, johon voisi yhdistää yht. 4 konetta.
Uudempi kannettava nätisti ottikin itse yhteyden ja netissä (juuri sillä kirjoittelenkin tässä).
Toimettomana on pari vuotta tuossa ollut muuten hyvin toimiva Compac Armada M700, josta olisi kiva laittaa alakoululaiselle eka oma kone.
Miten tähän saan nettiyhteyden (oli aikoinaan modeemin kautta, nyt ei ainakaan itse ottanut tuota langatonta). Onko jo liian vanha langattomaan yhteyteen, ja voiko mitään tehdä järkevästi tässä tilanteessa ? Kiitos !
Toivoton langattomaan nettiin?
4
268
Vastaukset
- tehdä
Joo eli ei kannata tehdä mitään järkevää tässä tilanteessa tilanne on niin toivoton että sähly maila vaan ruudusta läpi.
- Että niin
Aivan samaa mieltä kun kuitenkin miettii että jos Suvi oli eräs näistä nettilöydöistäni. Tavalliseen tapaani selailin netin seuranhakupalstoja, ja hänen ilmoituksensa sattui silmiini. 33-vuotias varattu nainen hakemassa seikkailuseuraa. Kuvauksen mukaan vaalea, B-kupin rintaliiveillä varustettu 158-senttinen ja 57-kiloinen nainen.
Sen verran vanha laite, että siinä ei ole vakiona langatonta verkkokorttia. Hanki siihen joko Mini-PCI-, PC Card- tai USB-pohjainen verkkolaite.
PC Card WLAN-kortti on yhteensopivin ja varmin konsti, mutta itse kun olen raudan suhteen vähän seikkailunhaluinen niin kokeilisin Mini-PCI korttia sen vakiona tulleen modeemikortin tilalla. Antennin joutuisi pohtimaan itse, mutta ei ole iso homma.
USB tullee tökkimään pahasti, en suosittele.
Löytyisikö vanhoista romuistasi siihen lisää muistia? 256 MB:llä joku kevyt Linux-jakelu olisi huomattavasti järkevämpi etenkin lapselle kuin Windows98.- wlan...
tikku niin sillä se toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m794421Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513150
- 402638
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 232006
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715