tasapuolisesti kaikilla. Olipa ihanata päästä pääkaupungista takaisin omaan puskaan. Täällä on näemmä vilkasta :)
Ehtoota
47
943
Vastaukset
Vilkasta on...oikein lauantain meininkiä;))
- F-P
iltaa muutkin palstalaiset, olen rekisteröinyt itselleni nimimerkin. Olen se sama joka on kirjoittanut täällä nimimerkillä f.p., sitä en saanut rekattua pisteineen, siksi tuo viiva.
- F-P
hinski kirjoitti:
iltoja ja ilmoja :) Onkos olo nyt erilainen rekkaantuneena?
virallisempi olo kun nimi on sininen ja paksu.
F-P kirjoitti:
virallisempi olo kun nimi on sininen ja paksu.
on pakko lainata :"Suhteen virallistaminen ei ole rintamakarkuruutta" tai jotain sinne päin ;)
- Virtuaalikoneistaja
pulisemaan mukavia, viihtymään ja pitämään hauskaa, palsta on kyllä hyvin totinen paikka, hauskanpitoa vierastetaan ja sitä nimitellään rumilla nimillä, mutta suosittelen silti pitämään hauskaa.
- F-P
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
pulisemaan mukavia, viihtymään ja pitämään hauskaa, palsta on kyllä hyvin totinen paikka, hauskanpitoa vierastetaan ja sitä nimitellään rumilla nimillä, mutta suosittelen silti pitämään hauskaa.
yritetään ainakin. :)
- F-P
umalehtinen kirjoitti:
Minä vietän kesällä viivan päivää heinäkuun kolmantena;))
Liity joukkoon.siitä en ole kuullut mutta pitää varmaan laittaa se nyt kalenteriin ylös. :) Onko silloin isot pirskeet tiedossa?
F-P kirjoitti:
siitä en ole kuullut mutta pitää varmaan laittaa se nyt kalenteriin ylös. :) Onko silloin isot pirskeet tiedossa?
vetää, niin bileet on taattu, Ja sorry tämä erittäin heikko heitto, kertoo jotain olemattomasta huumorintajuttomuudestani :)
- F-P
hinski kirjoitti:
vetää, niin bileet on taattu, Ja sorry tämä erittäin heikko heitto, kertoo jotain olemattomasta huumorintajuttomuudestani :)
että tiedän hyvin vähän viivoista, mutta sen tiedän että kun pilkku tulee niin bileet on yleensä ohi. Nuorempana ne tosin olivat silloin vasta alussa.
- kihveli3
Nyt sitten olet "virallinen" ;-)
F-P kirjoitti:
että tiedän hyvin vähän viivoista, mutta sen tiedän että kun pilkku tulee niin bileet on yleensä ohi. Nuorempana ne tosin olivat silloin vasta alussa.
on tullut annettua useampikin pilkku, eikä kaikki olleet valomerkkejä ;) Ja joka kerta itsellekin tuppaavat yllätyksenä tulemaan :)
- Myy-Pikkuinen
umalehtinen kirjoitti:
Minä vietän kesällä viivan päivää heinäkuun kolmantena;))
Liity joukkoon.Mä vietän viivan pv huhtikuun puoles välissä!
F-P kirjoitti:
siitä en ole kuullut mutta pitää varmaan laittaa se nyt kalenteriin ylös. :) Onko silloin isot pirskeet tiedossa?
Aloitetaan heinäkuun toisena ja lopetetaan heinäkuun neljäntenä minuuttia ennen keskiyötä;)
- g-pula-aho
ämpäripäiden pitäsi noudattaa vanhaa kaavaansa;
-Inttää että et VOI olla uusi..
- Kertoa että olet sakulin uusin versio
- kysyä kuinka olet muka voinut tänne ennen kirjoittaa ilman rekkaamista?
Ja lopuksi haukkua sut pataluhaksi koska olet uusi... =))
Että tervetuloa vaan.... - Virtuaalikoneistaja
g-pula-aho kirjoitti:
Että tervetuloa vaan....kirjoitat muunneltua totuutta, muutamia kirjoittajia, joita tuskin luet ämpäripäiksi, lukuunottamatta kirjoittajat toivotetaan tervetulleiksi kohteliaasti ja lämpimästi.
Kohteliaasti sinullekkin hyvää huomenta! - g-pula-aho
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
kirjoitat muunneltua totuutta, muutamia kirjoittajia, joita tuskin luet ämpäripäiksi, lukuunottamatta kirjoittajat toivotetaan tervetulleiksi kohteliaasti ja lämpimästi.
Kohteliaasti sinullekkin hyvää huomenta!tehän tiesitte heti että olen muka sakuli ja en voi kukaan muu olla.. tunnutte tietävän senkin että mulla joku banni muka olis...puhumattakaan mun sukailuus suhteistani..eihän täällä kukaan voi uusi olla ja jos on ennen kirjottanu ilman rekattua on heti sakuli... voi vit** että te ootte outoja... kuule kyllä sitä paskaa tuli heti alkuun mun niskaan NIMENOMAAN teiltä ämpäripäiltä ja kun annoin samalla mitalla takasin olitte vielä pahemmin kimpussa...että kuka sitä totuutta nyt muuntelee taas kerran?
- F-P
g-pula-aho kirjoitti:
Että tervetuloa vaan....Olen kirjoittanut tänne ennenkin. Ystävällisen vastaanoton sain eilen illalla, kiitos siitä kaikille.
Ja kiitos nyt sinullekin. - g-pula-aho
F-P kirjoitti:
Olen kirjoittanut tänne ennenkin. Ystävällisen vastaanoton sain eilen illalla, kiitos siitä kaikille.
Ja kiitos nyt sinullekin.vaikka rekkasinkin tämän nikin vasta äskettäin mutta sellasta paskaa sataa heti niskaan että alta pois...
Kai sä olet umalehtisen uusin nikki?
Vai ootko sä ton tekohurrin alterego?
Koska yksilönä et voi olla kukaan muu jos kaikki jotka ei liity ämpäripäihin on sakuleita silloin sun on pakko olla joku ämpäripäiden uusista nikeistä... tämä on sumeeta logiikkaa jota täällä käytetään! - F-P
g-pula-aho kirjoitti:
vaikka rekkasinkin tämän nikin vasta äskettäin mutta sellasta paskaa sataa heti niskaan että alta pois...
Kai sä olet umalehtisen uusin nikki?
Vai ootko sä ton tekohurrin alterego?
Koska yksilönä et voi olla kukaan muu jos kaikki jotka ei liity ämpäripäihin on sakuleita silloin sun on pakko olla joku ämpäripäiden uusista nikeistä... tämä on sumeeta logiikkaa jota täällä käytetään!Jos kirjoitat jatkuvasti noin ystävällisesti niin onhan se ihme että joku vastaa samalla mitalla.
- Virtuaalikoneistaja
g-pula-aho kirjoitti:
tehän tiesitte heti että olen muka sakuli ja en voi kukaan muu olla.. tunnutte tietävän senkin että mulla joku banni muka olis...puhumattakaan mun sukailuus suhteistani..eihän täällä kukaan voi uusi olla ja jos on ennen kirjottanu ilman rekattua on heti sakuli... voi vit** että te ootte outoja... kuule kyllä sitä paskaa tuli heti alkuun mun niskaan NIMENOMAAN teiltä ämpäripäiltä ja kun annoin samalla mitalla takasin olitte vielä pahemmin kimpussa...että kuka sitä totuutta nyt muuntelee taas kerran?
en ollut maisemissa silloin kun sinä olit rekkaantunut, mutta palstalla tuomitiin hyvin jyrkästi jälkeenpäin se että sinut, uusi kirjoittaja, oli otettu niin tylysti vastaan, no et ollut uusi kuin sen aikaa että ämpäripäitä voitiin suureen ääneen paheksua, sen jälkeen olitkin palstan vanhin kirjoittaja, omien sanojesi mukaan.
Minä en tunne tietäväni sinusta mitään muuta kuin nämä kirjoituksesi, jotka pääsääntöisesti koskevat ämpäripäitä ja hieman laajemminkin muita kirjoittajia. minunkin puolesta ihan ämpärikaupalla. kiva kun rekkasit nimimerkin niin tietää kenen kanssa jutustelee.
g-pula-aho kirjoitti:
Että tervetuloa vaan....kuullut että "niin metsä vastaa kun sinne huudetaan" ?
- Virtuaalikoneistaja
kaikille, täällä oli suhteellisen kaunis päivä tänään, hevosia on pelattu, ulkoiltu, syöty ja nyt on saunottukin.
Vilkasta on, ja niinhän sen varmaan ainakin ylläpitäjän mielestä kuuluukin olla.vaan kun Ursa pääsee kokeilemaan sitä etusormiennätystä. Ylläpitokin saattaa toivoa hiljaisempaa lauantaita ;)
- kihveli3
Oma puska paras puska =)))) Meille tuli tänään kevät, vettä satoi ja räystäät "tippuu". Koko päivä vieraita, mutta nyt alkoi rauhallinen ilta. Mukavaa iltaa kaikille!
- kihveli3
hinski kirjoitti:
voit vain toivoa, kun täällä riekut ;)
tänne tulin!!! Rauhallisen illan, en minkään muun. =)
kihveli3 kirjoitti:
tänne tulin!!! Rauhallisen illan, en minkään muun. =)
tarjota miehelles sen rauhaisan koti-illan ;)
- kihveli3
hinski kirjoitti:
tarjota miehelles sen rauhaisan koti-illan ;)
Ei mitään turhia ääniä, kuten esim. naurunpyrskähdyksiä tai muuta vastaavaa. Ihan hiljaista,ei ääntäkään ;-)
kihveli3 kirjoitti:
Ei mitään turhia ääniä, kuten esim. naurunpyrskähdyksiä tai muuta vastaavaa. Ihan hiljaista,ei ääntäkään ;-)
ei liikahda lehtikään. On kuin palsta kuollut jo ois...
- kihveli3
hinski kirjoitti:
ei liikahda lehtikään. On kuin palsta kuollut jo ois...
myrskynsilmä, eikös silloin ole ihan tyyntä? Mutta sen jälkeen alkaa tuulemaan toisesta suunnasta ja paljon kovemmin.
kihveli3 kirjoitti:
myrskynsilmä, eikös silloin ole ihan tyyntä? Mutta sen jälkeen alkaa tuulemaan toisesta suunnasta ja paljon kovemmin.
meidän foortti kaipaa saunaan ;)
- kihveli3
hinski kirjoitti:
meidän foortti kaipaa saunaan ;)
sauna on vielä lämmin, mutta foortin pitää olla kyllä sisäsiisti ennenkuin meidän saunaan pääsee. Obeliski pääsee saunaan vasta kun kurakelit hellittää, mutta meidän tulilinnun vois jo kyllä saunottaa, se ei käy rapakoissa.
kihveli3 kirjoitti:
sauna on vielä lämmin, mutta foortin pitää olla kyllä sisäsiisti ennenkuin meidän saunaan pääsee. Obeliski pääsee saunaan vasta kun kurakelit hellittää, mutta meidän tulilinnun vois jo kyllä saunottaa, se ei käy rapakoissa.
foortti on just huollettu. Isäntäväellä ei välttis sisäsiisteys hallussa. Voidaanko me silti tulla?
- kihveli3
hinski kirjoitti:
foortti on just huollettu. Isäntäväellä ei välttis sisäsiisteys hallussa. Voidaanko me silti tulla?
tämän kerran. Mutta sinä siivoat sotkut!
kihveli3 kirjoitti:
tämän kerran. Mutta sinä siivoat sotkut!
huolehdit muzakista. Ja mä tuon kestovaipat ;)
- kihveli3
hinski kirjoitti:
huolehdit muzakista. Ja mä tuon kestovaipat ;)
täällä, laitan lisää puuta pesään. Musa puoli hallussa, parhaillaan soi Rainbow, mutta vaihdetaan jos ei kelpaa.
kihveli3 kirjoitti:
täällä, laitan lisää puuta pesään. Musa puoli hallussa, parhaillaan soi Rainbow, mutta vaihdetaan jos ei kelpaa.
mutta viimistään nyt ae on bye-bye baby sille rauhalliselle koti-illalle, sortin sakki iskee :)
- kihveli3
hinski kirjoitti:
mutta viimistään nyt ae on bye-bye baby sille rauhalliselle koti-illalle, sortin sakki iskee :)
käydä tekemässä lämpimiä voileipiä :-( Tuolla alempana mainostettiin niitä, ja pakkohan se oli tehdä itsellekkin. Eli nyt kuulemiin vähäksi aikaa ja syömään! Jos tuut nopeaan, niin EHKÄ riittää sinullekkin ;-) Ihana tuoksu....äkkiä syömään!!!
kihveli3 kirjoitti:
käydä tekemässä lämpimiä voileipiä :-( Tuolla alempana mainostettiin niitä, ja pakkohan se oli tehdä itsellekkin. Eli nyt kuulemiin vähäksi aikaa ja syömään! Jos tuut nopeaan, niin EHKÄ riittää sinullekkin ;-) Ihana tuoksu....äkkiä syömään!!!
just nyt voi tulla. Mulle luvattiin tulista mättöä uunista. Ja äijät kokkaa :)
- Ärrieri
päivän ehtoota vaan sinne :D
Tää on juoksennellu v-lopun pitkin pitäjiä.Vihdoin kotona,home sweet home- se on
se juoksuttaa ku ei oo omaa kultaa siellä heh..
- Ärrieri
se on kirjoitti:
se juoksuttaa ku ei oo omaa kultaa siellä heh..
se vasta juoksuttaskii!
Miten sitä kotonakaan jos sielä joku jäpälä ököttää.. - se kyllä
Ärrieri kirjoitti:
se vasta juoksuttaskii!
Miten sitä kotonakaan jos sielä joku jäpälä ököttää..Menee..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928