Moi. Mistä saisin tilattua 18g tikat? Mieluiten Harrows-merkkiset, mutta muutkin käy. Gooooogletin ja gooogletin mutta enpä löytäny.
18g tikkoja
6
1628
Vastaukset
- The Powerless
Katoppa HH-yhtiöt, sieltä pääsee Jatikan sivuille. Itse hommasin Harrowsit mutta pitää puhelimitse tilata. Joitain tikkoja on hinnoiteltu netissäkin, mutta ei kai Harrowsia.
- tikkoja
kohta tulee minulle,laitan sitten tietoja
- J.Prnen
http://www.a180.co.uk/shop/
Ihmettelen vaan miksi Harrows? Ei ne muut merkit ole sen huonompia.
Tuohan ei tietenkään ole ainoa englantilainen firma joka myy postimyyntinä ympäri maailmaa. Firmoja on monia ja valikoimat on runsaat. Maksaminen käy helposti luottokortilla tai esim. Visa Electronilla.- The Powerless
Miksi kannattaisi tilata tikat ulkomailta kun sellaiset saa Suomestakin. Ei kai kukaan noihin viimeisiä eurojaan sijoita. Isommat ostokset ulkomailta ymmärrän, kun alkaa säästää satasia. Muutenkaan ainakaan täältäpäin ei saa enää mitään kelvollisia tikkatarvikkeita kun kaikki haalii niitä muualta mistä halvimmalla saa.
Itse ostan seuraavaksi sellaiset tikat missä on kunnon uritus otealueella, merkistä välittämättä. - tätä
The Powerless kirjoitti:
Miksi kannattaisi tilata tikat ulkomailta kun sellaiset saa Suomestakin. Ei kai kukaan noihin viimeisiä eurojaan sijoita. Isommat ostokset ulkomailta ymmärrän, kun alkaa säästää satasia. Muutenkaan ainakaan täältäpäin ei saa enää mitään kelvollisia tikkatarvikkeita kun kaikki haalii niitä muualta mistä halvimmalla saa.
Itse ostan seuraavaksi sellaiset tikat missä on kunnon uritus otealueella, merkistä välittämättä.a180 nettimyymälää. Toimitukset toimii loistavasti ja ennen kaikkea nopeasti. Tikat ja tarvikkeet saa edullisesti nyt "halvan" punnan aikaan.
- J.Prnen
The Powerless kirjoitti:
Itse ostan seuraavaksi sellaiset tikat missä on kunnon uritus otealueella, merkistä välittämättä.Saan kyllä suomestakin paljon erilaisia tikkoja, jopa edullisesti (Kalle), mutta valikoimat englannissa ovat kuitenkin vielä paljon suuremmat. Hinnat edullisia ja toimitus nopeaa. Viimeksi tilasin tikat englannista to 19.3 perillä ti 24.3. Hinta kohtuullinen ja näitä en ole vielä suomessa nähnyt. Mikä ei tietenkään tarkoita etteikö niitä voisi olla suomessa myynnissä, en vaan ole nähnyt. Yritin myöskin tässä joitakin aikoja sitten ostaa kevyitä alle 18g tikkoja harjoittelua varten, niitä ei niin vaan suomesta löytynytkään. Sain kyllä ostettua paritkin käytetyt, kiitos Dartsani!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983