Mittapuusi mukaan olen
epäonnistunut.
Olen epäonnistunut niin
rakkaudessa, uran luomisessa
kuin raha-asioiden hoidossa.
Lista olisi loputon, sillä olen
tehnyt vääriä valintoja.
Sitä et tiedä, että olen tehnyt
selviytymisestä taiteen lajin.
Ei se ole ylpeyttä. Se on henkiin
jäämistaistoa.
Kuinka saada mielekäs elämä
vaikeissakin olosuhteissa?
Mielestäni olen onnistunut
tässä verraten hyvin.
En ole vaipunut epätoivoon.
Olen oppinut kohtaamaan
elämän realiteetit. Miettinyt
tarkkaan, mitä haluan.
Väittäisin, että elämäni on
tapahtumarikas. Sisältöä
täynnä. Sillä ongelmiahan
riittää ja niiden ratkaiseminen
on elämän pituinen seikkailu.
Epäonnistuja.
4
166
Vastaukset
- vergeet-mij-niet
hyvin, vahva on runosi, asenne kohdallaan. Ei tietoakaan epäonnistumisesta.:)
- Mahdotonyhtalo
Kiitos :). Niin minunkin mielestäni ja uskon, että monen elämä olisi, jos vaihtaisi ajattelutapaansa.
Myönnän tehneeni paljonkin vääriä valintoja epävarmuudessa, ylpeydessä, päämäärättömyydellä ja sekä, sillä etten ole tarttunut tilaisuuteen.
- kerppulintu
samaa mieltä kanssasi, siis selviytymisen filosofiasta. Kiitos rohkaisevasta runostasi. Elämässä täytyy laittaa asioita arvojärjestykseen. Tehdään taidetta.
Kerppuli- Mahdotonyhtalo
Kiitokset, Kerppuli. Aikaisemmin tavoittelin kaikkea mahdollista. Huomasin, että elämä on liian lyhyt hukattavaksi sellaiseen :).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996174
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993072Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262135Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?881053Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784