Mä en käsitä, miten jotkut voi hankkia lapsia yhdessä, jos eivät kuitenkaan uskalla sitoutua toisiinsa. Ymmärrän sen, jossei avioliitosta perusta tai haluaa odottaa parempaa ajankohtaa tms., mutta jos kyse vaan siitä, ettei uskalla sitoutua toiseen vielä. Lapsia pitäisi mun mielestä yrittää vasta, kun on itse varma, että on sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa haluaa viettää loppuelämänsä. Ensin pitäisi olla vakaa suhde ja luottamus eikä että hankitaan lapsia vaikkei ole varma, haluuko toiseen varmasti edes sitoutua. Lapsihan on vielä isompi päätös kuin avioliitto mun mielestä. Siinä kun kuvioon tulee kolmas viaton osapuoli, joka syyttä kärsii, jos ero tulee.
haluaa lapsen
5
350
Vastaukset
- miesnäkökulma
Tässä yhteiskunnassa on melko samantekevää onko lapsella kaksi vanhempaa vai vaan yksi.
Mikäli papereihin merkitään "isä tuntematon" niin kunta maksaa samanverran elatustukea kuin mitä isältä olisi saanut. Ja kaikki pääsevät tosi paljon pienemmällä byrokratialla.- TaJe
No muiden kansalaisten veroista sitten otetaan se raha. Ja mitä enemmän tuollaista tapahtuu, sitä enemmän verot nousee. Toisaalta olen tämän nykyisen maailman systeemin vastustaja. Huolihtakaamme kaikki omista asioistamme. Ja olkaamme lähimmäisillemme hyviä ja aina kiitollisia avusta.
Mutta kuitenkin lapselle jokatapauksessa kaksi vanhempaa ovat ehdottoman korvaamattomat. - miesnäkökulma
TaJe kirjoitti:
No muiden kansalaisten veroista sitten otetaan se raha. Ja mitä enemmän tuollaista tapahtuu, sitä enemmän verot nousee. Toisaalta olen tämän nykyisen maailman systeemin vastustaja. Huolihtakaamme kaikki omista asioistamme. Ja olkaamme lähimmäisillemme hyviä ja aina kiitollisia avusta.
Mutta kuitenkin lapselle jokatapauksessa kaksi vanhempaa ovat ehdottoman korvaamattomat.Tosin näkisin asian niin että maksan ihan tarpeeksi veroja. Jos satun tekemään lapsen ja se saa osan niistä niin hyvä. Vielä parempi olisi jos saisin pitää rahani ja käyttää ne itse lapsen hyväksi.
Nykyisin taitavat perinteiset ydinperheet olla jo vähemmistönä. Ei kai yksinhuoltajan lapsi ole sen huonommassa asemassa kuin muutkaan, ei ainakaan joudu näkemään riitaista eroa. - menee sun verorahat
miesnäkökulma kirjoitti:
Tosin näkisin asian niin että maksan ihan tarpeeksi veroja. Jos satun tekemään lapsen ja se saa osan niistä niin hyvä. Vielä parempi olisi jos saisin pitää rahani ja käyttää ne itse lapsen hyväksi.
Nykyisin taitavat perinteiset ydinperheet olla jo vähemmistönä. Ei kai yksinhuoltajan lapsi ole sen huonommassa asemassa kuin muutkaan, ei ainakaan joudu näkemään riitaista eroa.muiden lapsiin..ei oo totta. Tätä yhteiskuntaa hyvinvointivaltioksi(asiasta voi olla kyllä eri mieltä) mutta noin yleensä se tarkoittaa sitä,että jokainen kantaa kortensa kekoon vähempi osaisten eteen.
Naurettavaa marinaa. Mun mielestä tää ei nyt ole ensimmäinen epäkohta johon tarvii puuttua. - yksinhuoltajaäiti
TaJe kirjoitti:
Mutta kuitenkin lapselle jokatapauksessa kaksi vanhempaa ovat ehdottoman korvaamattomat.Niin.. Eihän me yksinhuoltajat tosiaan makseta veroja. Eikä perheelliset muutenkaan. Ja kaikki KELAN tuethan on verottomia :D
Elä sinä kuule vetoa niihin veroihin kun sinä et tosiaankaan oo ainut ketä niitä maksaa. Ja jos reilu 4milj ihmistä maksaa veroja ni paljonko se tekee per henkilö ku elatustuki jota KELAsta saat lasta kohden on noin 136 euroa? Ei varmasti mee kenenkään verorahoista kaikki toisten lasten elättämiseen! Ei muakaan nappais maksaa ihmisten verenpaine/sydäntautilääkkeitä yms. omista verorahoista ku niitäki tauteja voi elintavoilla ehkästä, mutta niin ne vaan munki tuloista menee ne verot muiden lääkkeisiin.
Karua, eikö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036673
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875037Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113289Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313158Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191696Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961331Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391282Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311196- 48964