tää on niin hassua ja outoa, mun pitää nyt purkaa kaikkia ajatuksia mun päästä ja sydämestä tänne. Mä olen pienen lapsen äiti joten en paljon ulkona liiku, olen kyllä välillä päässyt tapaamaan ihmisiä ja on ollut mahdollisuuskin tutustua mua kiinnostaviin ihmisiin, naisiin.. Mutta heti kun tapaan jonkun joka vaikuttaa mukavalta ja haluaisin tavata uudestaan, menen ihan lukkoon ja sit luullaan ettei mua kiinnosta pätkääkään ja olen tahattomasti vähän töykeäkin kun istun hiljaa paikoillani.. Joskus ennen lasta, kävin juhlimassa aika paljon mut nyt ei enää kiinnosta niin paljon lähteä, musta on tullut mukavuuden haluinen nainen :) tiedän etten ikinä voi tavata jotain ihanaa naista jos en lähde liikkeelle, mut jotenkin mulle on lähdössä koko sydän mukaan kun pitäis lähteä tapaamaan ihmisiä enkä halua mitään suhteita.. Vaan ystävän ja rakkauden.. Mut sitähän me kaikki täällä etsitään.. :) mulle on tullut hirveä tarve jakaa koko minä jonkun kanssa.. Mut mä en uskalla..
liian ujo..
3
865
Vastaukset
- Rosareetta
Mitä jos keskittyisit hakemaan vain ystävyyttä, se ei ehkä ujottaisi niin kovasti. Ystävät, jotka tuntevat sinut läpikotaisi, ovat elintärkeitä, pikaiset suhteet eivät kannattele pitkään (kuin ehkä melko pinnallista hyväksytyksitulemisentarvetta..). Ystävyydestä voi kehittyä myös rakkaus ja pysyvä suhde - ja jos niin kävisi, olisi ainakin sitten oikeanlaisen ihmisen kanssa, kun hänet on päästänyt ystävänä lähelleen. Ja joka tapauksessa on rakas ystävä, jonka kanssa jakaa kaikkeaan.
- on vaan se
mutta, että jos antaa toiselle ymmärtää, että haluaa vain ystävyyttä ja sitten tuleekin ilmi, että haluaakin muuta..Itse ainakin pidän ystävät ihan erillään ja seurustelukumppanit erillään eikä ole tapana häröillä ystävien kanssa. Ystävyys saattaa muutenkin mennä, jos itse haluaakin enemmän ja toinen ei. Jos joku sanoo minulle, että haluaa vain ystävyyttä niin ajattelen kyllä, että hän tosiaan tarkoittaa sitä eikä mitään muuta. Ja on aika turhauttavaa odottaa pitkiäkin aikoja (vuosiakin?), että jospas tämä muuttuisi nyt syvemmäksi...
Aloittajalle neuvoksi, että jos ennen naisten tapailua kirjoittelet heidän kanssaan meilejä tai tekstiviestejä, niin kerro hänelle, että olet ujo ja monet saattavat luulla sitä välinpitämöttömyydeksi. Orastava suhde vois myös päättyä muuhun kuin ujouteen vaikka ehkä ajatteletkin, että se on vain ujouden syytä..??
- _minä_
Haluisitko juttuseuraa?
Olis kiva jutella jonkun kanssa...
Laita sähköpostia jos haluat :)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764