Moottoripyörän

rungon koko?

Olisi tarkotus ostaa joku 90-luvun custom Japsi pyörä. Osaatteko sanoa, missä merkissä ja mallissa olisi pitkälle miehelle riittävän iso runko, ettei tarvitse ajaa polvet koukussa.

4

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

Kawasaki VN 15 on kunnon kokoinen customi rungoltaan, jos katsotaan pyöriä 1995 tai vanhempia. Samoin saman aikakuden VN 750 vaikuttaa miltei yhtä isolta.

1400 intuderi on selvästi pienempi rungoltaan ja ei tunnu ison ihmisen pyörältä. Joten sama pätee sitten saman aikausen 800 / 600 intruderiin.

Pystytankki virago 1100 on jotakin intruderin ja kawan välimaastosta kooltaan, jos ulkonäkö miellytää...

Uudemmat 1500 kawat ja intruderit on sen kokoisia, että niillä voi isompikin mies ajaa. Eikä VN 800 ole ihan toivoton tapaus fyysisen koon suhteen. Samoin uudemmat yamahat on isoja pyöriä.

Toki onhan siirtosarjat olemassa...

• Honda

• Tuokin
        Honda kirjoitti:

Tuo Kava on kyllä hyvän näköinen. Mitenkäs esim. tämä onko näissä kunnon kokoinen runko: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?status=&id_bike=729738&PN[0]=search_results&PL[0]=listAdvSearchFindAgent.php?page=3@sortCol=@ord=@id=5026677@tb=tmp_find_agent@posted_by=@rowNumber=

Kieltämättä 1100 honda on melko kookas pyörä. Niitä tuntuu vain olevan saatavilla paljon vähemmän kuin muita aikakauden pyöriä.

• koko menettelee
        Honda kirjoitti:

Tuo Kava on kyllä hyvän näköinen. Mitenkäs esim. tämä onko näissä kunnon kokoinen runko: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?status=&id_bike=729738&PN[0]=search_results&PL[0]=listAdvSearchFindAgent.php?page=3@sortCol=@ord=@id=5026677@tb=tmp_find_agent@posted_by=@rowNumber=

600 on pienempi kuin 750 ja 1100 rungoltaan, mutta ero ei ole kovin suuri.

Customeita koeajaneena, en itse pidä pineikoneisista malleista.

Tehoa ja etenkin vääntöä on yksinkertaisesti liian vähän. Mitä isompi kuski sitä enemmän tehoa pitäisi olla...

750/800 menttelee, mutta yli 1000 tulee ajosta hauskaa. Näin etenkin noissa 90-luvun alun malleissa. Nykyaikset pyörät on oma lukunsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe