Palstan provot

Einoilmari

Suora kysymys palstalla jatkuvasti pyöriville provoille että mitä kicksejä saatte pilkatessanne Kanariaa ja haukkuessanne muita kirjoittajia? Jos Kanarian saaret teitä niin ärsyttää niin pysykää palstalta poissa ja jos jokin yksittäinen kirjoittaja saa teidät hermostumaan niin jättäkää kirjoituksensa lukematta. Kuinka vanhoja te oikein olettekaan kun käyttäydytte noinkin kakaramaisesti?

14

562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • provot

niinkään ärsytä kuin muutamat nimimerkit joille pitäisi pistää porttikielto tälle palstalle.

• uskalla

itsellesi omaa nickiä hankkia?

• don luis

ketkä ja miksi.

• !!!!!
        don luis kirjoitti:

ketkä ja miksi.

enää!

• sivusta sillä silmällä

ovat juuri nou vanhat akat jotak tietää ainakin omasta mielestä kaiken ja kirjoittavat sellaista hepreaa ettei kukaan täyspäinen saa selvää. Mentira ja sotavento ovat pahimmat ja ukoista Don luis ja ookke karapara from pori.

• don luis

sinun virheetön ilmaisutapa.kukapa se kaikkea tietäisi.mistä muuten tiedät ettei täysipäinen saa jutuistamme selvää.

• Mentira

minä mukamas olen väittänyt tietäväni kaiken????? Nyt menee metsään niin että oksat naamaa raapivat! Muutoin otan syytökset mitä nöyrimmästi vastaan, eli kyl.. vanha akka olen ja kyl.. kirjoitustaidossani on parantamisen varaa.
        Mutta kukas meistä ihan täysipäinen onkaan..

• et ainakaan
        Mentira kirjoitti:

minä mukamas olen väittänyt tietäväni kaiken????? Nyt menee metsään niin että oksat naamaa raapivat! Muutoin otan syytökset mitä nöyrimmästi vastaan, eli kyl.. vanha akka olen ja kyl.. kirjoitustaidossani on parantamisen varaa.
        Mutta kukas meistä ihan täysipäinen onkaan..

täysipäinen ole. Joko huomenna takaisin hoitoon?

• Perdone
        et ainakaan kirjoitti:

ettei muita varmaan maailmassa tarvitakkaan!? Mahtuuko päähäsi muuta kuin nuo iänikuiset apinajutut? Kun olet niin viisas, miksi et ole paremmissa piireissä, mitä täältä haet?

• Mentira
        et ainakaan kirjoitti:

kyllä, ja varmaan heti aamutuimaan. Viikonloppulomalle laskivat kiitos hyvän käytökseni. Ja kohta joku kysyy että onko lääkitys kunnossa jos palstan vanhan kaavan mukaan mennään..
        Noh, kerkeenpä edelle ja kerron, että kunnossa on. Tosin sitä on jo sen verran vanha kettu, että kun kiltti hoitsu valkeassa puvussaan tulee kailottamaan (ihan niin kuin olisin kuuro) jotta "Tiiran vanhaemäntä ottaa nyt tämän B-vitamiinin".. niin naksautan ylätekarit irti ja kielellä sujautan pillerin kitalaen ja tekarien väliin piiloon. Sitten on hyvä näyttää hoitajatädille että suu on tyhjä ja tabu mukamas masussa. Ihan niin kuin minä mitään B-vitamiinia tarvitsisin kun eihän mulla krapulaa ole.. Mitä syöttänööt! En syö!
        Ja mitä täyspäisyyteeni tulee.. niin tuskin sitä tarvitsee kenellekään todistella. Vai? Pihalla ollaan, mutta onneksi ei ole kova pakkanen.

• kerro pois

myös kysyä sinulta eino ilmari sillä juuri sinun tyyppiset kirjoitukset sitä vaan pahentaa. Vai luuletko että sinun itkuvirrestä olisi jotain hyötyä tähän? Ja minkä kiksin sinä sait vai eikä enää tulee minkäänlaisia jota epäilen?

• ookkekara

Kivenkolosta sinäkin olet tähän maailmaan ryöminyt. Sen kun tietäisi, niin pitäisi huolehtia, että ei tulisi enempää samanlaisia. Tämä riittänee tällä kertaa, ja jos et saa selvää, niin vie apteekkiin.

• voi voi
        ookkekara kirjoitti:

Kivenkolosta sinäkin olet tähän maailmaan ryöminyt. Sen kun tietäisi, niin pitäisi huolehtia, että ei tulisi enempää samanlaisia. Tämä riittänee tällä kertaa, ja jos et saa selvää, niin vie apteekkiin.

porin poika lohkaisi mutta kun ei tiedä missä pitäisi nauraa vai pitäisikö lainkaan? Onneksi sinä et ole tullut kiven alta vaan perseestä ja myös viihdyt siellä.

• mitä idiotismia

mistä näitä löytyy joka palstalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      80
      5029
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      73
      4668
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      83
      2917
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2384
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2025
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      20
      1760
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      113
      1415
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe