Moi
Tulipa ostettua kaasuliesi (Indesit) kaasuunineen netistä. Liedet pelittävät hienosti, mutta tuo uuni näyttää sellaiselta että tikkua en ole vielä sinne laittanut!
Siinä on edessä sytytyskohdan näköinen pää, mutta englanninkielinen käyttöohje luettelee semmoisen listan varoituksia, että nyt tarvittaisiin asiaa tuntevan ohjetta!
Kaasuunin sytytys
4
1092
Vastaukset
- uunissa ole
pietso-sytytys eli nappula etupaneelissa jolla kipinä saadaan lentämään. Myös liekinvarmistin olisi hyvä olla eli painetaan kaasuhanaa alussa parikymmentä sekuntia että liekki jää päälle.
Jos nuo puuttuu niin unohda uunin käyttö.- hella netistä
Tarviiko tuo pietsosytytys sähköä?
- mutta mutta
hella netistä kirjoitti:
Tarviiko tuo pietsosytytys sähköä?
Onko se ihan varmasti tarkoitettu nestekaasu /kaupunkikaasu joissa on jotain eroa koska joskus olin ostamassa "halvalla" kaasuliettä ja kaasujääkaappia niin silloin tuosta oli puhetta.
Uunin luukku auki, kaasu täysille, tikku sytysputkeen, ja kun uuni syttyy (saattaa kuulua vaimea humahdus), niin pidät nuppia painettuna parikymmentä sekuntia jotta liekkivahti ehtii lämmetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890