Vilkuilin kelloa jännittyneenä kun asettelin juustoja tarjottimelle viinirypäleiden viereen ja avasin viinin hengittämään. Kurkin ikkunasta ulos ja odotin näkeväni auton valot puitten lomasta. Olin aivan täpinöissäni, olinhan haaveilut tästä jo viitisentoista vuotta. Nyt haaveesta on tulossa totta ja ihana nainen on tulossa luokseni.
Mies on saunalla laittamassa paikkoja kuntoon. On laittanut saunan lämpiämään ja siivonnut pukuhuoneen. Lisännyt löylyveteen ihanaa eucalyptuksen tuoksua. Asetellut kynttilät kauniisti pukuhuoneen pöydille ja ikkunalaudoille. Pian kaikki on valmista sinua varten...
Pian auto ajaakin pihaan ja kävelen hymyillen sinua vastaan. Olet luonnossa paljon kauniimpi kuin kuvissa ja vartalosi on upean kurvikas. Pidänkin juuri tuollaisista pyöreistä naisista.
Halaamme pitkään ja kättelet mieheni samalla kun kerrot matkan sujumisesta. Menemme sisälle mökkiin. Ensin juomme keittämäni kahvit ja juttelemme viime aikojen kuulumiset. Hymysi on kaunis ja naurusi hersyvä. Vilkaisen ohimennen miestäni hymyillen, mies vinkkaa minulle silmää. Olemme asiasta samaa mieltä, olet upea ilmestys ja upea persoona!
Kahvin jälkeen vaihdat kaupunkivaatteesi hiukan rennompaa oloasuun ja katamme pöytään juustot ja viinit. Muutaman viinilasin jälkeen jännitys on tipotiessään.. Kerrot, että sinäkin olet jännittänyt tapaamistamme jo pitkään, onhan tämä sinullekin ensimmäinen kerta. Nauramme yhdessä, miten turhaa jännitys oli kaikkien osalta. Juttuhan luistaa hyvin!
Kun melkein kaksi viinipulloa on tyhjennetty, päätämme mennä saunaan, tytöt ensin. Pukuhuoneessa ihailen vartaloasi kun riisut. Upeat pyöreät lanteet ja suuri sopivan kokoiset ja kauniin muotoiset rinnat. Olet ajellut alapääsi karvat jättäen hävylle pienen tupsun. Hymyilet kun näet katseeni ja katsot minun vartaloani hyväksyvästi hymyillen.
Saunassa juomme kylmää siideriä ja juttelemme niitä näitä. Välillä käymme vilvoittelemassa terassilla ja poltamme tupakat. Jossain välissä mieheni on käynyt sytyttämässä pukuhuoneen kynttilät jotka luovat tunnelmaa huoneeseen. Ulkona on jo ihan pimeää.
Tarpeeksi saunottuamme menemme peseytymään. Katson kun seisot suihkun alla silmät kiinni ja kaadan suihkusaippuaa käteeni. Astut pois suihkun alta ja astut minua lähemmäksi. Alan levittämään saippuaa vartalollesi. Kuulen mieheni menevän saunaan. Silitän saippuaisin käsin kaulaasi, hartioitasi, käsivarsiasi ja uskallaudun laittamaan käteni uhkeille rinnoillesi.. Isot nännisi ovat ihanan kovat. Huuliltasi pääsee pieni voihkaisu kun käteni koskettavat rintojasi, silmäsi ovat taas kiinni. Hyväilen käsilläni vartaloasi, yhtäkään kohtaa unohtamatta ja sitten työnnän sinut takaisin suihkun alle. Vedät minut mukaasi ja kiedot kätesi ympärilleni. Huulemme löytävät toisensa ja suutelemme intohimoisesti. Kätesi vaeltavat selässäni ja pakaroillani. Hengityksemme ovat muuttuneet huohotukseksi...
Sitten työnnät minut taas kauemmaksi ja kaadat omaan käteesi suihkusaippuaa. "Nyt pestään sut" sanot ja alat pesemään vartaloani. Mieheni tulee saunasta suihkuun ja hymyilee katsoessaan meitä. "olette upea näky" hän sanoo. Mieheni kalu alkaa kovettua, näen sen kurkoittelevan koko ajan ylemmäs ja ylemmäs...
Kun vartaloni on pesty kauttaaltaan, liitymme mieheni seuraan suihkun alle. Mieheni ottaa meidät molemmat kainaloonsa ja vetää meidät lähelleen.. Suutelee meitä molempia otsalle. "mennäänpäs tytöt kuivattelemaan välillä!", hän sanoo.
Pukuhuoneessa kääriydymme suuriin pyyhkeisiin, mieheni pistä musiikin soimaan ja avaa kaikille siiderit. Istumme pukuhuoneen sohvalla mieheni olemmilla puolilla ja juttelemme niitä näitä.
Siiderien jälkeen kävelemme takaisin mökille. Mies on pedannut takan eteen lattialle leveän pedin. Iloinen musiikki soi hiljaa ja kynttilät palavat.
Kuoriudumme pyyhkeistämme ja asetumme pedille alastomina vierekkäin, mies katoaa keittiön puolelle. Makaat selälläsi vieressäni, enkä voi enää vastustaa kiusausta! Kumarrun puoleesi ja alan suutelemaan huuliasi. Vastaat suudelmaani huokaillen ja kätesi hyväilevät minua. Laskeudun huulineni kaulallesi hyväillen samalla rintojasi.. Nuolen ja imen sileää ihoa kaulallasi.. Sinä vaikeroit hiljaa. Seuraavaksi suuni laskeutuu upeille rinnoillesi.. Ensin nuolen ihoa mahtavien nänniesi ympärillä, siirtyen koko ajan aavistuksen lähemmäs niitä. Huohotat ja vaikeroit kiihoittuneena, itsekin tunnen alapääni olevan kostea.. Kun pääsen kiinni nänneihisi, luulen, että järki pakenee päästäni lopullisesti. Nuolen niitä välillä varovasti, välillä voimakkaasti, välillä imaisen ne kokonaan suuhuni toisen käden hyväillessä aina toista rintaa.
Hitaasti siirryn alemmaksi...Suutelen pyöreää vatsaasi ja työnnän käteni pehmeiden pakaroittesi alle. Puristan niitä kevyesti Voihkaiset vähän kovempaa... Nuolen peppu pystyssä nivusiasi, suutelen reisiesi sisäpintaa ja sinä ääntelehdit jo kovaa. Tartut hiuksiini ja vedät päästäni kohti kosteana kiiltävää pilluasi. Lipaisen vielä muutaman kerran nivusiasi ja reisien sisäpintaa ennen kuin päästän sinut piinasta. Työnnän kieleni kovana pullottavalle klitoriksellesi ja pyöritän kieltäni sen ympäri... Huohotat ja huudat ääneen!
Mieheni tulee huoneeseen ja kysyy saako ottaa muutaman valokuvan. Huokaiset myöntävän vastauksen ja tarraat entistäkin kovempaa hiukasiini ja päätäni syvemmälle syliisi. Nuolen mehukasta pilluasi niin innoissani, että tuskin huomaan salamavalon räpsähtelyä. Kätesi ovat siirtyneet rinnoillesi, puristelet niitä ja pyörittelet välillä nänneäsi. Nouset vähän istuvampaan asentoon, haluat katsoa työskentelyäni jalkojesi välissä.
Tunnen mieheni tuleva taakseni.. Hän läpsäyttää muutaman kerran kädellään pakaroitani, se kiihottaa meitä molempia. Tunnen mehujeni jo muutenkin valuvan reisiäni pitkin. Mieheni hyväilee pakaroitani toisella kädellä ja liu'uttaa toise käden sormiaan märkää vakoani pitkin hitaasti edestakaisin. Luulen laukeavani jo pelkästään siitä, mutta saan pidäteltyä vielä orgasmin.
Mies työntää kalunsa sisääni ja alkaa liikkumaan.. Hän puskee lanteitaan pakaroitani vasten ensin hitaasti, sitten vähän kovempaa, vauhti koko ajan kiihtyen.. Tunnen hänen kuuman hengityksen niskassani samalla kun työnnän sormeni sisääsi.. Liikutan sormea sisälläsi ja nuolen klitoristasi ihan sekopäisenä himosta. Kuulen, että sinäkin olet laukeamaisillasi.
Ojennan käteni ja nipistän yhtäaikaa molempia nänneäsi kevyesti ja tunnen sinun laukeavan. Vartalosi kiemurtelee ja pusket häpyäsi kasvojani vasten. Samalla hetkellä mieheni painaa sormensa klitorikselleni ja pyöräyttää muutaman kerran. Tunnen orgasmin tulevan voimakkaana ja koko vartaloni tärisevän.. Huutaen painan pääni alavatsallesi ja tunnen mieheni kiihdyttävän tahtia vielä hiukan. Murahdellen ja huohottaen hän laukeaa sisälleni enemmän kuin tyytyväisenä. Vaivumme huohottavaksi ja värähteleväksi kasaksi pedille... Sydämet takovat varmaan kahta sataa..
Kun hengitykset ovat tasaantuneet ja sydämien lyönit rauhoittuneet, mieheni nousee ja hakee keittiöstä kuoharipullon ja kolme lasia. Kostutamme kuoharilla kuivia kurkkujamme hymyillen, ihmettelemme miten upea kokemus olikin.. Kyllä hyvää on kannattanut odottaa!!
Hetken päästä palaamme saunalle pesulle, tarkoituksena mennä sen jälkeen yöpuulle. Yhdessä, lattialle rakennettuun petiin... Onhan meillä vielä aikaa, kokonainen viikonloppu!
Herään puhelimen piippaukseen... "Moikka, keitätkö kahvit jos tuun käymään?". Kaveri siellä tekstailee... Kaikki olikin vaan unta! :(
Toteutuukohan haaveeni ikinä, olen jo melkein menettänyt uskoni.
...
Just a daydream?
2
397
Vastaukset
- johanna5
Tuopa kuullosti ihanalta. Minä haluaisin että tuo tapahtuisi joskus minulle... Olen 20 v, neitsyt.
- Just a daydream?
..haluaisin joskus toteuttaa tuon haaveeni jonkun ihanan naisen kanssa. Sen ihanan naisen löytäminen vaan on niin mahdottoman vaikeaa. Alkaa tuntua siltä, että jopa mahdotonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958