Onko kenelläkään kokemuksia seuraavista hotelleista: Bellavista, Tenequia, Tenerife Wing, Lavaggi ja Carabela.
Puerto de la
2
352
Vastaukset
- Tenequiasta
Erinomaisella paikalla.
Pienet ja tummat suht vaatimattomat kaksiot, mutta upeat merinäköalat parvekkeelta. Parvekkeilla tosin ei suojaa naapuriparvekkeille, jonne suora näköyhteys.
Kaksi kertaa ollut Tenequiassa, ei hassumpi keskitason huoneistohotelli.- Mentira
ihan ok, mutta kävelymatkaa alas keskustaan piisaa. Toki La Pazin alueen palvelut mm. marketit ja ravintolat ovat ihan lähellä. Itse en kauhiast paljon tykännyt siitä että kaikki huoneet ovat pohjoiseen (aina varjossa), vaikkakin onhan sitten toisaalta hulppeat näköalat merelle ja Martianezin alueelle.
La Carabelassa ja Lavaggissa olen ollut monta vuotta sitten, eli itse en ko. hotellien nykyistä kuntoa tiedä, mutta Lavaggissa on kuulemma vielä kaasuhellat ja -vedenlämmittimet, ja ainakin yleiset tilat ovat hieman ränsistymään päin. Kuitenkin hotelli on todella hyvällä paikalla pääkadun varrella.
Ystävättäreni oli joulukuussa La Carabelassa ja kertoi että ainakin heidän huoneensa oli hieman huonossa hapessa eli aika lailla kulunut. Mutta ihan viihtyisä hotelli hyvällä ja rauhallisella paikalla La Pazissa.
Teneguiassa en ole asunut myöskään pitkään aikaan, mutta helmikuussa kävin siellä useamman kerran erään suomalaispariskunnan tykönä. Ihan siistit kaksiot joista hyvät näköalat joko merelle tai uima-allasalueelle. Ainakaan se huoneisto jossa vierailin ei ollut tummasävyinen. Hotellihuoneita oli remontoitu sitten omien lomieni ja kaikki tuntui pelaavan sähköllä toimivasta vedenlämmittimestä alkaen. Ja tosiaan, sijainti on erinomainen lähellä keskustaa ja Playa Jardinia.
Muistini on tehnyt minulle tepposet eli enhän minä itse olekaan Tenerife Ving´ssä asunut. Joskus näin olen väittänyt, mutta johtunee varmaan siitä että perheenjäseniäni on tuossa hotellissa usein ollut. En sitten muuta siitä osaa sanoa kuin että hyvällä paikalla ja ihan mukava hotelli kuuleman mukaan.
Eli ihan kivoja hotelleja kaikki, mutta luultavimmin itse näistä majoittuisin juurikin Teneguiaan tai Tenerife Vingiin niiden sijainnin vuoksi. Tai La Carabelaan jos halajaisin yläkaupunkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996033
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774