Ystäviä Hämeenlinnasta?

nassu85

Heippa!! Olen 23v. 2,5v. pojan yh-äiti.. Olemme juuri muuttaneet Hämeenlinnaan joka on vielä aivan vieras kaupunki meille ja olisi mukava saada uusia kavereita/ystäviä/tuttuja.. :) Olet sitten perheellinen, yh tai lapseton niin ota ihmeessä yhteyttä! Ystäviähän ei ole koskaan liikaa.. :)

17

1588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kannata

ei tämänkaltaisesta paskaviemäristä ystäviä löydä. Veikkaan että pillua ryhtyvät luuserit vonkaamaan kun lukevat että yh-äiti. Niin, täällä hämeenlinnapalstalla yh tarkoittaa samaa kuin huora. Mikä kertoo aika paljon näiden kirjoittelijoiden henkisestä tasosta.

• Mäkin tuun

ja ens viikonloppuna sitten heti baanalle, jos pöksyissä on pientä kutinaa ja onhan sitä. Asutko Katumalla???? ;)

• loukkaannu..!

Älä vaan loukkaannu noista asiattomista ja ilkeän pahansuovista terveisistä joita näyt saavan...!

Nuo asiattomuudet johtuu siitä että täällä toimi ennen tuo Hattelmalan mielisairaala ja sieltä vapautettiin potilaat kadulle kun laitos lopetettiin...!

Kaikilla ei siis ole ihan kaikki kohdallaan kun lääkitys ei toimi mutta kai se sellaista on muuallakin...!

Yhtä kaikki, tervetuloa viihtymään tänne ja olet tervetullut kaunkiiseen kesäkaupunkiimme...!

Tämän oman "tervetuloa"-toivotuksen suon ihan vilpittömästi ilman mitään taka-ajatuksia...onnea etsintään ja toivottavasti löytyy hyviä ystäviä...!!!!! :-))

• minäkin.

tervetulleeksi.Itsekin aikoinani yh-äiti.

Mielenterveyspotilaiden vetäminen mukaan aiheeseen on asiatonta.

Huonosti käyttäytyvät,omaan napaansa tuijottavat, sivistymättömät keskenkasvuiset eivät ole sama asia kuin mielenterveydellisesti sairas.

• kärjistin...!
        minäkin. kirjoitti:

tervetulleeksi.Itsekin aikoinani yh-äiti.

Mielenterveyspotilaiden vetäminen mukaan aiheeseen on asiatonta.

Huonosti käyttäytyvät,omaan napaansa tuijottavat, sivistymättömät keskenkasvuiset eivät ole sama asia kuin mielenterveydellisesti sairas.

Niinhän asia on, ymmärrän toki asioiden eron ja oletin muidenkin ymmärtävän...oikaisen kuitenkin aiemman puheeni ja tarkoitin sen vähän huumorilla otettavaksikin...ikäänkuin kevennykseksi ja tietenkään se ei ole sama asia jos on mielenterveydellisiä vaikeuksia tai sitten ilkikurisuutta tai mitä se sitten onkaan...!

Pahoittelen kirjoitukseni tuota osaa ja toivon ettei kukaan ota siitä "hernettä nenään"...

Muuten pysyn aiemmassa kirjoituksessani muilta osin...!!!!!

• - - sulle --

Mannerheimin lastensuojelu järjestää mm äiti-lapsipiirejä http://www.mllhameenlinna.com/
      seurakunnalla on myös kerhoja yms.
      Toivon, että löydät kavereita.
      T. äiti, jolla samanikäinen tytär :)

• yh täältä

ystäviä löytää. Nightlife on paras paikka tarkoitukseen, sellainen leppoisa Hämeenlinnalaisten "olohuone". Jos haluat kokeneempaa seuraa, vanhoja herrasmiehiä löytyy Lintuvintiltä eli Kullikakadusta eli Munahaukasta vai mikä sen nimi nykyään on. Mahlakiitäjä?
        Tervetuloa hienoon puistokaupunkiin Vainajaveden rannalla!

• Hei vaan

No tolla nimimerkillä et saa yhtään ystävää, ei jumalauta!

• otta

oikeesti räjähdin!

• tolkku se
        otta kirjoitti:

oikeesti räjähdin!

pitää olla!
        Kaikki on hyvin, jutellaan baarissa, selviää että olet yh. Rentoudun, kiinnostus on molemminpuolista ja sitten sanot "mun nimi on muuten Nassu"
        Kestän sen väliaikaisesti muutaman nopean drinkin jälkeen, mutta viimeistään Katumalla tai Jukolassa kun meno alkaa käydä intiimiksi, voin ajatella vain sitä nimeä. Nassu.

• nassukin

onneksi voi valita.Nimimerkin takana harrastuksetkin näyttävät olevan muuta kuin räkälöissä istuminen.

• se vaihtaa
        nassukin kirjoitti:

onneksi voi valita.Nimimerkin takana harrastuksetkin näyttävät olevan muuta kuin räkälöissä istuminen.

jotain kevyempää ylle, ajattelen "Nassu".
        Kun yritän tulla, ajattelen "Nassu"
        Kun se selittää ettei se ole mun vika ja muillekin miehille käy niin, vastaan: "Niin, Nassu."

• sulle
        se vaihtaa kirjoitti:

jotain kevyempää ylle, ajattelen "Nassu".
        Kun yritän tulla, ajattelen "Nassu"
        Kun se selittää ettei se ole mun vika ja muillekin miehille käy niin, vastaan: "Niin, Nassu."

unelmia ja pähkinöitä.Nimimerkki,ei nimi,elää onneksi omaa elämäänsä,johon eivät todennäköisesti kuulu sinunkaltaisesi päiväunelmoijat.

• niin,
        sulle kirjoitti:

unelmia ja pähkinöitä.Nimimerkki,ei nimi,elää onneksi omaa elämäänsä,johon eivät todennäköisesti kuulu sinunkaltaisesi päiväunelmoijat.

Nassu.

• tietenkään,
        niin, kirjoitti:

Nassu.

Nassu.

• nassu85

No kylläpä nousi kauhee haloo jostain helvetin nimimerkistä..?!? Ja mun viestin aihe ei ollu et "mielipiteitä nimimerkistä" joten mua ei sillon myöskään vois vähempää kiinnostaa teidän mielipiteet siitä!
        Muutama fiksukin viesti on kyllä tullut että kiitos niistä!! :)

• 1986

Moikka! Laitappa postia niin tutustutaan! Olen samanikäinen nuori nainen. [email protected]

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen