Onko kenellekään kokemuksia auringonsuojakalvojen tms. laittamisesta kodin ikkunoihin? Minulla on rivitalohuoneiston keittiön ikkuna aivan ihmisten ulottovilla.
Ärsyttää pitää koko ajan verhoja kiinni, etteivät muut näe sisälle.
Optimi tilanne olisi sellainen, että voisi pitää ikkunan avonaisena, mutta sisälle ei kuitenkaan näkisi.
Minkälaista suosittelisitte?
Ikkunakalvot kotiin
13
18902
Vastaukset
- Lepako
Laitoin tuollaisen puolipeilitummennuskalvon varaston ikkunaan. Jos sisällä on pimeää, niin ulkoa ei näe sisälle, mutta jos ulkona pimeää ja sisällä valot, niin kyllä sisälle näkyy hyvin. Ei siitä kuitenkaan verhojen vastinetta saa. Jospa laittaisit jostain mattakalvosta ikkunaan katselukorkeudelle asti (tai vaikka kokonaan) näkösuojan? Tällöin valoa tulee kuitenkin huoneeseen, mutta kalvon läpi ei näe.
- Pohtija...
"Jospa laittaisit jostain mattakalvosta ikkunaan katselukorkeudelle asti (tai vaikka kokonaan) näkösuojan?"
Tämä voisi ollakin hyvä ratkaisu. Olisiko sinulla tietoa, mistä mattakalvoja voisi / kannattaisi hankkia? - qrx
Pohtija... kirjoitti:
"Jospa laittaisit jostain mattakalvosta ikkunaan katselukorkeudelle asti (tai vaikka kokonaan) näkösuojan?"
Tämä voisi ollakin hyvä ratkaisu. Olisiko sinulla tietoa, mistä mattakalvoja voisi / kannattaisi hankkia?http://www.helsinkiliving.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Living/Categories/Ikkunakalvot
Olisin itsekin kiinnostunut tällaisista, joten lisää vinkkejä olisi kiva kuulla. - Lepako
qrx kirjoitti:
http://www.helsinkiliving.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Living/Categories/Ikkunakalvot
Olisin itsekin kiinnostunut tällaisista, joten lisää vinkkejä olisi kiva kuulla.Nuohan on ihan nättejä kyllä. Itselleni laitoin mattapintaista polyesterikalvoa, jonka löysin paikallisesta muoviliikkeestä. Jos löytyy esim. Etra tms. paikkakunnalta niin kalvoa varmaankin löytyy. Hinta on ehkä luokkaa 5-10€/m2.
- firmat
Lepako kirjoitti:
Nuohan on ihan nättejä kyllä. Itselleni laitoin mattapintaista polyesterikalvoa, jonka löysin paikallisesta muoviliikkeestä. Jos löytyy esim. Etra tms. paikkakunnalta niin kalvoa varmaankin löytyy. Hinta on ehkä luokkaa 5-10€/m2.
Kaikenmoisia ikkunakalvoja löytyy melkein mistä vaan teippauksia tekevästä firmasta.
- mincci_
tervehdys...olen ammatikseni asentanut kuusi vuotta ikkuna kalvoja ja asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä. esim. peilikalvo on sellainen josta näkee ulos mutta ei sisälle paitsi silloin kun ulkona on pimeää ja sisällä valot päällä näkyy kalvoista läpi sisälle päinkin. yhteystiedot http://www.mj-product.fi/
- paf
Olemme laajentamassa saunan kylpyhuonetta niin, että entisen pienen työhuoneen paikalle tulee poreamme. Siinä osassa kylpyhuonetta on tavallinen ikkuna, jonka haluaisimme peittää niin, ettei ulkoa näe sisälle (edes silloin, kun ulkona on pimeää ja sisällä valot päällä), mutta sisältä näkee ulos. Onkohan se mahdollista jollain konstilla ?
- jukuli
paf kirjoitti:
Olemme laajentamassa saunan kylpyhuonetta niin, että entisen pienen työhuoneen paikalle tulee poreamme. Siinä osassa kylpyhuonetta on tavallinen ikkuna, jonka haluaisimme peittää niin, ettei ulkoa näe sisälle (edes silloin, kun ulkona on pimeää ja sisällä valot päällä), mutta sisältä näkee ulos. Onkohan se mahdollista jollain konstilla ?
www.teippaukset.com
- mie vaan
jukuli kirjoitti:
www.teippaukset.com
käyttäisin mielummin ikkunakalvoa enkä mitään teippiä tai tarraa. Ikkunakalvon voi poistaa ja käyttää uudelleen ja on paljon helpompi laittaa paikolleen. Suosittelen!
- Viewit
www.viewit.fi
Juuri sellainen kuva kuin haluat :)
Ei tarra, eli staattisesti kiinnittyvä ja helppo ottaa pois ja laittaa takaisin
niin usein kuin haluat. - Niki69
www.hyvantuulenpuoti.fi ja ikkunakalvo sillä saa esim. saunan ikkuan peitettyä niin, ettei ulkoa näe sisälle. Ja kalvoja saa halvemmalla kuin tuolta helsinki live paikasta.
- Minä vain
Itse olen ostanut Helsinki Livingiltä. Nopea ja hyvä palvelu :)
- karppa5
Tuolta löytyy auringonsuojakalvot, sekä murtosuojakalvot.
Oli hyvä palvelu :)
www.kiinteistokalvotus.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151016Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82913Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839