Hei, löytyykö ketään, joka olisi enemmänkin neulonut Novitan Cocos-langasta? Itse ostin ko. lankaa, ja nyt vaihtoehdot on joko bolerotyylinen neuletakki tai osittain "reikäinen" neulemekko.
Mietin vain, kun langassa on noita glittertehosteita ja muutenkin karkeahko lanka, että tuleeko "tiiviistä" neuletakista sitten liian jäykkä ja ikävän tuntuinen? Neulemekon jos teen, niin teen n. joka toisen/kolmannen kerroksen langankiertojen avulla "reikäiseksi", jolloin neule jää muutenkin löysemmäksi.
Oletteko kokeilleet Cocosta, kummastakohan neuleesta tulisi mukavampi päällä? Tai onko ihmisillä muuten näkemystä kumpi olisi kivempi, bolero vai mekko? :) Itselläni on hieman vaikeuksia päätöksenteon kanssa...
Kokemusta novitan cocos-langasta?
tahtipuikot
1
320
Vastaukset
- topin
Moi,
mä teen glitter-cocoksesta toppia, mutta yks kerä jäi puuttumaan, enkä ole vielä löytänyt samaa väriä. Kangas on karhea (teen sileää neuletta, joten sisäänpäin on nurjat silmukat), mutta uskon, että sitä voisi pitää!
Bolero vai mekko.. öö, itse tekisin boleron, mutta en pidäkään mekkoja normaalisti lainkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954