Kirjoittajille

mietittävää!

Minulle on tullut sellainen kuva, että osa kirjoittajista ei tajua arvostelevansa ja haukkuvansa oikeita ihmisiä. Tuntuu kuin todellisuus olisi hämärtynyt ja tosi-tv:ssä esiintyneitä pidettäisiin jonkinlaisina roolihahmoina, eikä ajattelevina ja tuntevina ihmisinä.

Tällaista mylläkkää ei ole mielestäni ollut aikaisempina vuosina enää ohjelman jälkeen, joten viimevuotiset kilpailijat eivät ole osanneet siihen edes varautua etukäteen. Mielestäni jokaisen pitäisi lukea oma kirjoituksensa ennen kuin painaa lähetä viesti-nappulaa ja miettiä samalla haluaisiko lukea tuollaista tekstiä itsestään tai omista läheisistään netin keskustelupalstalta.

Mihin ovat kadonnet hyvät käytöstavat ja toisten ihmisten huomioon ottaminen? Kuinka moni kirjoittajista pystyisi laittamaan oman nimensä ja yhteystietonsa jokaisen kirjoittamansa viestin perään?

39

1712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roskatunteita

Sama koskee myös noita ääliöpositiivisia läähätysviestejä T&T:n perään. Niistähän tämä kaikki lähtee, ne ovat alku. Lopettakaa ne, niin näette kuinka myös negatiiviset viestit katoavat hetkessä.

Ihmisiä ärsyttää tuo lapsellinen kuolaus ja muu mielistelevä tunneroska tuntemattomien tv-hahmojen perään, ja siihen vastataan heittämällä kevyttä kenttäkettuilua peliin.

Paljon törkeämpää mielestäni oli se kun joillekin asukkaille kaadettiin pelkkää kuraa niskaan koko syksyn, ja heillä ei ollut puolustajia palstoilla, jotka olisi tuominneet haukkujien touhun.

Nytkin tuntuu suurimpana ongelmana olevan se, että haukkujen kohteet on vääriä. Jos haukuttaisiin jotain muuta, niin kukaan ei vaatisi parempaa käytöstä.

• kirjoittaja vastaa

Itse pystyisin laittamaan nimeni ja yhteystietoni jokaisen kirjoittamani viestin perään. En ole kuolannut, ihkuttaut enkä haukkunut ketään. Kirjoitukseni tarkoitus oli saada ihmiset miettimään palstakäyttäytymistään kokonaisuudessaan, ei vain tällä hetkellä. Toivoisin ihmisiltä hyvää käytöstä myös keskustelupalstoilla nyt ja tulevaisuudessa. Menneisyyttä on paha muuttaa, mutta tulevaisuudelle voi jotakin tehdä.

• sitten uskon
        kirjoittaja vastaa kirjoitti:

Itse pystyisin laittamaan nimeni ja yhteystietoni jokaisen kirjoittamani viestin perään. En ole kuolannut, ihkuttaut enkä haukkunut ketään. Kirjoitukseni tarkoitus oli saada ihmiset miettimään palstakäyttäytymistään kokonaisuudessaan, ei vain tällä hetkellä. Toivoisin ihmisiltä hyvää käytöstä myös keskustelupalstoilla nyt ja tulevaisuudessa. Menneisyyttä on paha muuttaa, mutta tulevaisuudelle voi jotakin tehdä.

Voit varmaankin todistaa huolestuneisuutesi ihmisten nettikäyttäytymisestä jo viime syksyn ajoilta, kun ihan muita asukkaita mollattiin. Laitappa linkki johonkin kirjoitukseen, jossa tuomitset esim. Minnan haukkujat.

• en ole kirjoitellut
        sitten uskon kirjoitti:

Voit varmaankin todistaa huolestuneisuutesi ihmisten nettikäyttäytymisestä jo viime syksyn ajoilta, kun ihan muita asukkaita mollattiin. Laitappa linkki johonkin kirjoitukseen, jossa tuomitset esim. Minnan haukkujat.

tällä palstalla silloin. Kirjoittein silloin toisella palstalla, joka vaatii rekisteröitymisen. Täällä olen kirjoitellut vasta ohjelman loppumisen jälkeen.

• tälle palstalle
        en ole kirjoitellut kirjoitti:

tällä palstalla silloin. Kirjoittein silloin toisella palstalla, joka vaatii rekisteröitymisen. Täällä olen kirjoitellut vasta ohjelman loppumisen jälkeen.

Ei sen linkin tälle palstalle tarvi olla. Voit linkata myös toiselle palstalle, jossa puolustit alkukaudella niitä joita silloin häväistiin.

• jolla minä
        tälle palstalle kirjoitti:

Ei sen linkin tälle palstalle tarvi olla. Voit linkata myös toiselle palstalle, jossa puolustit alkukaudella niitä joita silloin häväistiin.

kirjoittelin ei häväisty ketään edes alkukaudesta. Lue nyt alkuperäinen tekstini uudestaan. Onko siinä sinun mielestäsi jotain ajatusta, jota et voi hyväksyä?

• keksitkö itse?
        jolla minä kirjoitti:

kirjoittelin ei häväisty ketään edes alkukaudesta. Lue nyt alkuperäinen tekstini uudestaan. Onko siinä sinun mielestäsi jotain ajatusta, jota et voi hyväksyä?

Missä sellainen palsta on? Tietääkseni bb:n tiimoilta ei ylläpidetä palstaa, jossa asukkaista ei käytetä kovaa tekstiä.

Sinänsä tietysti tekopyhää puuttua pahoihin kirjoituksiin vasta siinä vaiheessa kun omat suosikit ovat tulilinjalla, ja vedota siihen että "olin muualla" silloin kun muita asukkaita haukuttiin, joten "en voinut tehdä mitään heidän puolustamisekseen".

• se on?
        jolla minä kirjoitti:

Laitappas linkki sille fiksulle palstalle, kiitos.

• oli minun
        keksitkö itse? kirjoitti:

Missä sellainen palsta on? Tietääkseni bb:n tiimoilta ei ylläpidetä palstaa, jossa asukkaista ei käytetä kovaa tekstiä.

Sinänsä tietysti tekopyhää puuttua pahoihin kirjoituksiin vasta siinä vaiheessa kun omat suosikit ovat tulilinjalla, ja vedota siihen että "olin muualla" silloin kun muita asukkaita haukuttiin, joten "en voinut tehdä mitään heidän puolustamisekseen".

mielestäni enimmäkseen asiallista kirjoittelua. Toki sielläkin joillain osastoilla saattaa olla rumiakin viestejä, mutta siellä on aika tiukat moderaattorit. Minulla ei ollut tänä vuonna erityistä suosikkia. Cheryllistä pidin jossain vaiheessa.

Edelleenkin kysyn, mistä osasta alkuperäistä viestiäni olet eri mieltä, vai oletko ollenkaan?

• jopas murjasit!
        oli minun kirjoitti:

mielestäni enimmäkseen asiallista kirjoittelua. Toki sielläkin joillain osastoilla saattaa olla rumiakin viestejä, mutta siellä on aika tiukat moderaattorit. Minulla ei ollut tänä vuonna erityistä suosikkia. Cheryllistä pidin jossain vaiheessa.

Edelleenkin kysyn, mistä osasta alkuperäistä viestiäni olet eri mieltä, vai oletko ollenkaan?

Vai ei muka BBplazalla häväisty ketään! :D Onko suurempaa vitsiä kuultu? Käyppäs vilkasemassa plazan Asukaat-viestiketjuista muutamia alkukauden asukkaista kirjoitettuja juttuja. Suoli24:kin on siihen verrattuna sivistyksen kehto.

Plazalla se viha ja törky tihkuu myös heidän Talossa tapahtuu-ketjuunsa, jossa asukkaitten tekemisiä kerrotaan valheellisesti sen mukaan kenestä satutaan pitämään ja kenestä ei.

Lisäksi loanheiton kritisointi on plazalla estetty, koska "säännöt" kieltävät toisiin kirjoittajiin kohdistuvan arvostelun. Eli toisin sanoen palzalaiset itse saavat levittää mitä sontaa tahansa, mutta heitä itseään ei saa arvostella mitenkään. Todella kusihousuisia raukkoja.

Se, että itse olet pätenyt plazalla, todistaa että et ole puolustanut herjattuja alkukauden asukkaita (joita plazalla todellakin herjattiin, ehkä pahemmin kuin missään muualla). Jos olisit niin tehnyt puuttumalla toisten kirjoitusten tasoon, niin sinut olisi poistettu plazalta koska siellä ei saa kommentoida heidän omaa tasoaan.

• Pätenyt
        jopas murjasit! kirjoitti:

Vai ei muka BBplazalla häväisty ketään! :D Onko suurempaa vitsiä kuultu? Käyppäs vilkasemassa plazan Asukaat-viestiketjuista muutamia alkukauden asukkaista kirjoitettuja juttuja. Suoli24:kin on siihen verrattuna sivistyksen kehto.

Plazalla se viha ja törky tihkuu myös heidän Talossa tapahtuu-ketjuunsa, jossa asukkaitten tekemisiä kerrotaan valheellisesti sen mukaan kenestä satutaan pitämään ja kenestä ei.

Lisäksi loanheiton kritisointi on plazalla estetty, koska "säännöt" kieltävät toisiin kirjoittajiin kohdistuvan arvostelun. Eli toisin sanoen palzalaiset itse saavat levittää mitä sontaa tahansa, mutta heitä itseään ei saa arvostella mitenkään. Todella kusihousuisia raukkoja.

Se, että itse olet pätenyt plazalla, todistaa että et ole puolustanut herjattuja alkukauden asukkaita (joita plazalla todellakin herjattiin, ehkä pahemmin kuin missään muualla). Jos olisit niin tehnyt puuttumalla toisten kirjoitusten tasoon, niin sinut olisi poistettu plazalta koska siellä ei saa kommentoida heidän omaa tasoaan.

millään palstalla. 24/7 ketju on mielestäni ollut suhteellisen asiallinen tällaisen ihmisen mielestä, jolla ei ollut varsinaista suosikkia talossa. Lisäksi tuolla palstalla kirjoittelu loppui ohjelman loppumisen jälkeen, eikä asioita jääty vatvomaan niinkuin täällä. Minun mielestäni täällä on ollut kyllä paljon ilkeämielisempää kirjoittelua.

Ja vieläkään et vastannut kysymykseeni, jonka olen sinulle jo kaksi kertaa esittänyt.

• että mistä sellasen löyt
        se on? kirjoitti:

Laitappas linkki sille fiksulle palstalle, kiitos.

Ei taida löytyä sitä fiksua palstaa

• pysykää tää,.,.
        että mistä sellasen löyt kirjoitti:

Ei taida löytyä sitä fiksua palstaa

tässäkin on teille ihan riittävästi.

• mollaaminen

Jokainen, joka vielä kirjoittaa tänne haukkuvan, valheita sisältävän, tai törkyviestin tunnustaa olevansa häiriintynyt, nettikiusaaja tai muuten vain heikkolahjainen.

• tuli

nyt vihdoinkin tuli asiaa jota kyllä pitää miettiä ihan sydämellä!nää läyhääjät ei tosiaan käsitä kuinka se koskee kyseisiin ihmisiin.mennäänpä itteemme miltä se tuntuu.
        SINULLE,joka laitoit tän viestin,olet tunteva sydämellinen ihminen.

• eikä loppua näy

On ollut aika mylläkkää ja vielä varmaan jatkuukin jonkun aikaa. Täällä suomi24:lla on kyllä vaikea saada asiallista keskustelua mistään asiasta aikaan.Mutta kuitenkin tässä on nähtävissä tosi-tv:n voima. Tietysti BB-kilpailijoita valmennetaan julkisuuteen tuotantoyhtiön toimesta, mutta silti taitaa osalle kilpailijoista tulla yllätyksenä, että näinkin paljon heidän asioitaan ruoditaan. Ilman rekisteröityä nimimerkkiä kirjoittaminen on tietysti helppoa ja silloin tulee tunteen vallassa käyttäneeksi varmasti erilaista kieltä kuin rekisteröidyllä nimimerkillä tai omalla nimellään. Negatiivisia asioita tulee tällaisella palstalla helposti kirjoitettua, mutta negatiivisen palautteen antaminen on myös sallittua, jos siltä tuntuu ja on aihetta. Palautetta voi antaa monella tavalla eikä herjaaminen ole oikea tie.
      Mutta miten tällaisten foorumeiden asiallisuutta voisi parantaa, siinäpä pohdittavaa.
      Pitäisikö kaikkien ensin rekisteröityä ja vasta sitten voisi kirjoittaa tänne?Miten valvottaisiin paremmin?
      Tuulin ja Teron suhde ja ero herättää tunteita ja mielipiteitä moneen suuntaan. Se on ollut poikkeuksellista Suomen BB:n historiassa. Nämä ihmiset Tuuli ja Tero haluavat jatkaa elämäänsä kokemuksistaan viisastuneina( toivottavasti), joten palautteen antamisenkin toivoisi pysyvän edes jotakuinkin asiallisena.

• kiteytettyjä

ajatuksia, joita kirjoittajien olisi ehkä syytä pohtia. Olen saamaa mieltä, että mielipiteensä voi sanoa, vaikka se olisi negatiivinenkin, kunhan tekee sen asiallisesti. Minusta näiden palstojen siivoaminen pitäisi lähteä kirjoittajista itsestään. Siksi tämän keskustelun aloitinkin.

• vapaasti.

Ihmiset haluavat palstan, jossa voi nopeasti ja helposti heittää läppää bb:stä. Jos tänne tulisi rekisteröitymispakko, niin palsta hiljenisi ja ihmiset siirtyisivät jonnekin muualle missä saa kommentoida suoraan.

Itseäni ei kyllä TT suhde itsessään kiinnostanut pätkääkään. Ainoastaan sen aiheuttama sekoominen roskaviihteen ystävissä on ollut huvittavaa seurattavaa.

• eniten kirjoittavan ja
        vapaasti. kirjoitti:

Ihmiset haluavat palstan, jossa voi nopeasti ja helposti heittää läppää bb:stä. Jos tänne tulisi rekisteröitymispakko, niin palsta hiljenisi ja ihmiset siirtyisivät jonnekin muualle missä saa kommentoida suoraan.

Itseäni ei kyllä TT suhde itsessään kiinnostanut pätkääkään. Ainoastaan sen aiheuttama sekoominen roskaviihteen ystävissä on ollut huvittavaa seurattavaa.

kiinnostaa päätellen kaikista ihqu ja ihana pari tyyliin viesteistä, söpöistä ja suloisista ja kilteistä puhuvat ja kun kaikki on niin ihanaa ja kaunista ja rohkeaa, paitsi jos joku pierasee tai pettää niin on näiden tyttöjen elämä ihan sekaisin ja suru täyttää elämän! Mikäs siinä aikansa kutakin mutta kun hieman ikää karttuu ymmärtävät ettei kaikki ole kultaa mikä kiiltää. Se on sellaista haaveilua ja huuhailua, ei oikeastaan tottakaan, nauravat sitten aikanaan itselleen, me muut voidaan nauraa jo nyt, hyväntahtoisesti tietenkin, kaikkihan me on oltu joskus hömppiä.

• hyvin roikotettua
        eniten kirjoittavan ja kirjoitti:

kiinnostaa päätellen kaikista ihqu ja ihana pari tyyliin viesteistä, söpöistä ja suloisista ja kilteistä puhuvat ja kun kaikki on niin ihanaa ja kaunista ja rohkeaa, paitsi jos joku pierasee tai pettää niin on näiden tyttöjen elämä ihan sekaisin ja suru täyttää elämän! Mikäs siinä aikansa kutakin mutta kun hieman ikää karttuu ymmärtävät ettei kaikki ole kultaa mikä kiiltää. Se on sellaista haaveilua ja huuhailua, ei oikeastaan tottakaan, nauravat sitten aikanaan itselleen, me muut voidaan nauraa jo nyt, hyväntahtoisesti tietenkin, kaikkihan me on oltu joskus hömppiä.

Tuolla subjectin puolella näkyy kirjoittajien iät, ja jos ne on oikein ilmotettu, niin paljon on tommosta neljäkymppistä ja siitä ylöspäin, pitkään roikotettua lihaa liikkeellä selittämässä ihqua ja ihanaa, sulosta ja söpöä.

Voi tietysti olla että ne on jotain separeita tai deekuja tai jotain teinien asteelle jääneitä.

• sen ikäisiltä mutta
        hyvin roikotettua kirjoitti:

Tuolla subjectin puolella näkyy kirjoittajien iät, ja jos ne on oikein ilmotettu, niin paljon on tommosta neljäkymppistä ja siitä ylöspäin, pitkään roikotettua lihaa liikkeellä selittämässä ihqua ja ihanaa, sulosta ja söpöä.

Voi tietysti olla että ne on jotain separeita tai deekuja tai jotain teinien asteelle jääneitä.

ehkä ne on jotain jotka leikkii teiniä, niitäkin on.
        Vähän vaan naurattaa kun tiedän tarkkaan erään kymmenvuotiaan kirjoittaneen tänne, eikä kukaan tajunnut mitään! Hauskaa! Vaikka se ei ole kovin hauskaa että jotkut sen ikäiset katselivat ohjelmaa. Mutta selittää osan näiden palstojen älyttömistä jutuista, jotka toiset ottavat täytenä totena mutta kai ovat samalla tasolla itsekin.

• kirjoitetut
        eniten kirjoittavan ja kirjoitti:

viestit eivät kyllä ole teinityttöjen kirjoittamia. En ainakaan usko sitä. Kyllä täällä ilkeilee ihan aikuiset ihmiset :(

Haaveilu ja ihkutus ei satuta ketään. Sille voi hymyillä hyväntahtoisesti, mutta täällä on valitettavasti paljon viestejä, jotka taatusti satuttavat kirjoitusten kohteita.

• että nämä ilkeät
        kirjoitetut kirjoitti:

viestit eivät kyllä ole teinityttöjen kirjoittamia. En ainakaan usko sitä. Kyllä täällä ilkeilee ihan aikuiset ihmiset :(

Haaveilu ja ihkutus ei satuta ketään. Sille voi hymyillä hyväntahtoisesti, mutta täällä on valitettavasti paljon viestejä, jotka taatusti satuttavat kirjoitusten kohteita.

kirjoitukset ovat jotenkin tuttuja noille ihmisille ja tuntemattomana kirjoittavat
        ilkeyksiä?

• tänne voi kirjoitella
        että nämä ilkeät kirjoitti:

kirjoitukset ovat jotenkin tuttuja noille ihmisille ja tuntemattomana kirjoittavat
        ilkeyksiä?

harvemmin vaan vaareja kiinnostaa, joten ehkä kallistumme enemmän sínne koululaisten suuntaan!

• johdonmukainen, oletko?
        kirjoitetut kirjoitti:

Sanoitko noin myös syyskuussa, kun eri asukkaat oli tulilinjalla kuin nyt?

• sinä?
        johdonmukainen, oletko? kirjoitti:

Sanoitko noin myös syyskuussa, kun eri asukkaat oli tulilinjalla kuin nyt?

Kas kerrohan se...

• joitakin
        sinä? kirjoitti:

Kas kerrohan se...

En ihan kaikkia alkukauden asukkaita ehtinyt puolustamaan, kun kuraa lensi niin monelle, mutta enpä ole täällä nytkään vaatinut, että keskustelun pitäisi olla pelkkää sydän sydäntä.

• sellaista
        joitakin kirjoitti:

En ihan kaikkia alkukauden asukkaita ehtinyt puolustamaan, kun kuraa lensi niin monelle, mutta enpä ole täällä nytkään vaatinut, että keskustelun pitäisi olla pelkkää sydän sydäntä.

ole nytkään kukaan vaatinut, siis mitään sydän sydän viestejä. Väitätkö sinä, että keskustelun taso on tällä hetkellä täällä asiallista. Katso vaikka tuosta muutama viesti ylöspäin noita viestejä, joissa Tuulia haukutaan melkoisen asiattomasti.

• hyvyyksiinne
        sellaista kirjoitti:

ole nytkään kukaan vaatinut, siis mitään sydän sydän viestejä. Väitätkö sinä, että keskustelun taso on tällä hetkellä täällä asiallista. Katso vaikka tuosta muutama viesti ylöspäin noita viestejä, joissa Tuulia haukutaan melkoisen asiattomasti.

Sellaisilla palstoilla, joilla kirjoittajilla on pysyvät nimimerkit, näkee selvästi kuinka alkukauden törkykirjoittajat ovat loppukaudella ja kauden jälkeen siirtyneet esittämään hyvyyden edustajaa ja vaativat että heidän suosikkejaan pitää vain lipittää.

Täällä kun ei ole pysyviä nimimerkkejä, niin ei voi tietää mitä nämä hyvän käytöksen vaatijat ovat itse kirjoitelleet, mutta ainahan he voivat linkittää johonkin alkukauden kirjoitukseensa, jossa he esittävät samoja hyvyysvaatimuksia jo silloin.

• jaksat
        hyvyyksiinne kirjoitti:

Sellaisilla palstoilla, joilla kirjoittajilla on pysyvät nimimerkit, näkee selvästi kuinka alkukauden törkykirjoittajat ovat loppukaudella ja kauden jälkeen siirtyneet esittämään hyvyyden edustajaa ja vaativat että heidän suosikkejaan pitää vain lipittää.

Täällä kun ei ole pysyviä nimimerkkejä, niin ei voi tietää mitä nämä hyvän käytöksen vaatijat ovat itse kirjoitelleet, mutta ainahan he voivat linkittää johonkin alkukauden kirjoitukseensa, jossa he esittävät samoja hyvyysvaatimuksia jo silloin.

vaatia todisteluja, mutta esitettyihin kysymyksiin et pysty vastaamaan.

• ennen oli huonompaa
        jaksat kirjoitti:

Keskustelun taso on tällä hetkellä parempaa kuin alkukaudella, jolloin oli asukkaita jotka saivat pelkkää kuraa niskaansa. Kukaan ei ilmoittautunut puolustamaan heitä. Tällä hetkellä täällä on negaviestien lisäksi myös noita "Tuulilla on maailman suurin älykkyysosamäärä" -fanituksia, mikä tekee tilanteesta ihan erilaisen kuin niillä joita pelkästään haukuttiin. Missä olit silloin puolustuspuheinesi?

TT-pari sai maleksia talossa pitkään yli viihdearvonsa ja ääliöt ylistivät heitä onnessaan, eli heidän bb-kokemuksensa meni yli sen mitä heillä oli varaa odottaa. Hittojako siitä valitatte, jos nyt tulee lievempänä vastaavia kirjoituksia, mitä monille asukkaille tuli pahempana ja yksipuolisesti, ilman että puutuitte siihen mitenkään.

• koska sinä
        ennen oli huonompaa kirjoitti:

Keskustelun taso on tällä hetkellä parempaa kuin alkukaudella, jolloin oli asukkaita jotka saivat pelkkää kuraa niskaansa. Kukaan ei ilmoittautunut puolustamaan heitä. Tällä hetkellä täällä on negaviestien lisäksi myös noita "Tuulilla on maailman suurin älykkyysosamäärä" -fanituksia, mikä tekee tilanteesta ihan erilaisen kuin niillä joita pelkästään haukuttiin. Missä olit silloin puolustuspuheinesi?

TT-pari sai maleksia talossa pitkään yli viihdearvonsa ja ääliöt ylistivät heitä onnessaan, eli heidän bb-kokemuksensa meni yli sen mitä heillä oli varaa odottaa. Hittojako siitä valitatte, jos nyt tulee lievempänä vastaavia kirjoituksia, mitä monille asukkaille tuli pahempana ja yksipuolisesti, ilman että puutuitte siihen mitenkään.

et pitänyt Terosta ja Tuulista heitä saa sinun mielestäsi haukkua täällä vielä yli kolme kuukautta ohjelman loppumisen jälkeen.

Sinun mielestäsi täällä on nyt lievempänä vastaavia kirjoituksia. En ole kaikkia tämän palstan viestejä lukenut, mutta kyllä tänäänkin tänne on ilmaantunut aivan törkeitä viestejä. Toki kirjoittelun taso on nyt parempaa, koska kirjoittajia on paljon vähemmän kuin alkukaudella tai ohjelman aikana. Nyt täällä ehtii hiukan puolustamaankin. Kauden aikana puolustavat viestit hukkuivat massaan.

• opastamaan
        koska sinä kirjoitti:

et pitänyt Terosta ja Tuulista heitä saa sinun mielestäsi haukkua täällä vielä yli kolme kuukautta ohjelman loppumisen jälkeen.

Sinun mielestäsi täällä on nyt lievempänä vastaavia kirjoituksia. En ole kaikkia tämän palstan viestejä lukenut, mutta kyllä tänäänkin tänne on ilmaantunut aivan törkeitä viestejä. Toki kirjoittelun taso on nyt parempaa, koska kirjoittajia on paljon vähemmän kuin alkukaudella tai ohjelman aikana. Nyt täällä ehtii hiukan puolustamaankin. Kauden aikana puolustavat viestit hukkuivat massaan.

TT:tä saa haukkua siinä missä muitakin, heidän tilanteensa on itse asiassa parempi, koska läähättäjä-fanejakin löytyy. Jos pointtisi oli siinä että tämä tapahtuu kolme kuukautta ohjelman jälkeen, niin niinhän tapahtuu tuo läähätyskin kolme kuukautta ohjelman jälkeen, joten ilmeisesti kannattaa sitten kieltää molemmat. Vai pitäisikö olla tilanne jossa palstalla esiintyy vain läähätystä?

Siellä asiallisella bbplazallasi on muuten viikonloppuna ilmestynyt törkykirjoituksia mm. suosikistasi Chipasta. Häntä verrataan siellä maksullisiin naisiin. Itse en pitänyt Chipasta koko kaudella, mutta en silti käyttänyt koskaan hänestä sellaista kieltä edes suoli24:ssä mitä nuo käyttävät plazalla.

Mikset siis mene sinne sivistyneemmälle palstalle opastamaan asiallista keskustelua? Mitäs täällä huonommalla puolella teet, täällä se on huomattavasti vaikeampaa.

• haukkuminen...
        koska sinä kirjoitti:

näillä palstoilla on jo ylittänyt kaikki järjen ja kohtuullisuuden rajat. Täytyy olla isot ongelmat niillä, jotka vielä kuukausien jälkeen purkavat katkeruuttaan täällä.
        Ylläpidolta on jo pitkään toivottu pahimpien törkeyksien poistamista tai tämän palstan kokonaan sulkemista, mutta turhaan.

• huomaan
        opastamaan kirjoitti:

TT:tä saa haukkua siinä missä muitakin, heidän tilanteensa on itse asiassa parempi, koska läähättäjä-fanejakin löytyy. Jos pointtisi oli siinä että tämä tapahtuu kolme kuukautta ohjelman jälkeen, niin niinhän tapahtuu tuo läähätyskin kolme kuukautta ohjelman jälkeen, joten ilmeisesti kannattaa sitten kieltää molemmat. Vai pitäisikö olla tilanne jossa palstalla esiintyy vain läähätystä?

Siellä asiallisella bbplazallasi on muuten viikonloppuna ilmestynyt törkykirjoituksia mm. suosikistasi Chipasta. Häntä verrataan siellä maksullisiin naisiin. Itse en pitänyt Chipasta koko kaudella, mutta en silti käyttänyt koskaan hänestä sellaista kieltä edes suoli24:ssä mitä nuo käyttävät plazalla.

Mikset siis mene sinne sivistyneemmälle palstalle opastamaan asiallista keskustelua? Mitäs täällä huonommalla puolella teet, täällä se on huomattavasti vaikeampaa.

että täällä ei saa sivistynyttä keskustelua aikaan. Hyväksyn niin positiiviset kuin negatiivisetkin mielipiteet. Pointtini on se, ettei kenestäkään kirjoitettaisi törkeyksiä. Minusta se ei ole hyväksyttävää eikä kaunista. En voi mitään sille, jos se sinusta on hauskaa tai hyvän käytöksen mukaista, mutta toivottavati edes joku muu lukija jäi hetkeksi miettimään viestiäni.

• pahoitteluni annan
        jaksat kirjoitti:

En jaksa lukea ihan kaikkia kysymyksiä saattaa johtua siitä. Sori

• jaksoit,.,.
        pahoitteluni annan kirjoitti:

En jaksa lukea ihan kaikkia kysymyksiä saattaa johtua siitä. Sori

kuitenkin hakea vanhan viestin pramille, ....no se kertoo sinusta todella paljon!

• suksetonna

Suksi sinä hoitamattomaan puutarhaan paatostamasta täältä moraalinvartija.tähän nämä pyrkyrit juuri pyrkivät julkisuutta keinolla millä hyvänsä.miksi et itse laita nimeäsi viestisi perään hyvänä esimerkkinä.

• aivan oikeassa

näinhän se menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      4987
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3238
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3098
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2285
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1656
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1281
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1242
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1146
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      924
    Aihe