onko kokemusta? Moneybookersia koitin tutkia mutta en oikein ymmärtänyt voiko sillä siirtää rahaa vai ei...
Mikä on halvin tapa siirtää rahaa
18
1833
Vastaukset
- mister-thai
asun thaimaassa. ja tiedän,et paras edullisin tapa on tuoda mukanaan muutama tuhat € ja vaihtaa missä paras kurri. kaduilla satoja rahanvaihto pisteitä..
- waaveet
vähäinen siirto,osta wave leidarille...
kunnon siirto,osta talo...
rahat menneet molemmissa tapauksissa:))))
- buffalo-bill
niin jos thai-lady pyytää ja kun takuulla pyytää lähettää rahaa,ettei tarvii mennä "työhön"niin eikun forexsiin vaan ja rahat menemään, ne antaa sieltä goodit, niin tyttö saa rahat 3 minuutissa..ei maksa paljoo. about 30€ kerta..
- Kaikki niin mitä,
Sampo-pankin verkkopankki 8,50 Nordea 17e Osuuspankki 12e (v.2005) sitten tulee nää kalliit forexit,e-bookersit sun muut.. nimeä en muista, mutta ainakin sen 30e. Jos ei ole tiliä Sammossa, avaa tili, pyydä tunnukset. Muista laittaa * kohtaan. Asiakas maksaa vain Sampo-pankin kulut. Taikkuissa ne ottaa vähän käsittelykuluja 200-300thb summasta riippuen. Eikä tarvii ibankoodia, niikuin Nordea teki mulle kerran,ei ollu eikä edes annettu. Tiliotteessa luki Ibankoodi puuttuu -12,5e. 17e lähetyskulut päälle. Kyllä otti aivoon toiminta.
- apasra
Edelleen 6.70 € Nordean verkkopankista, swift koodi tulee laittaa.
- money for nothing
En tiedä tarvitseeko oma tili laittaa IBAN muodossa,mutta Thaimaassa ei luonnollisesti ole tileissä tuota muotoa.
IBAN liittyy SEPA ( Single Euro Payment Area )maksujärjestelmään eli yhtenäinen euromaksu alue jossa on mukana EU:n jäsenmaat.
Thaimaa ei kaiketi kuulu Euroopan Unioniin.
Olisiko kannattanut reklamoida Nordeaa ??
- business man
Nettipankista tilisiirto. Maksaahan se vähänsen, mutta kurssi on hyvä ja siirto on vaivaton.
Edullisinta ottaa euroja,tai matkashekkejä mukaan.jos nostat siellä visalla,kurssi on suomen pankin mukainen,ja siinä häviää paljon.
- elämä on iihanaa
edukkain on ladyn siirto tänne elättämään isäntää.
- unemployd
mitä työtä he osaavat,näi yleisesti. minulla on vain työttömyyskorvaukset.elääkö mahdollisen vaimon palkalla?
- atm_walks
edullisin on antaa omalle kultsille fyffet suosiolla...vie ne kuiteskin...tosin silloin ei ole kusetuksen makua,kun sovussa heittää hillot bargirlielle;))9
- _ehdottomasti_
kannatan suoraveloitusta...ehdottomasti halvin keino siirtää rahaa tyttäystävälle,joka jakaa ne edelleen miehelleen/perheelleen...se on kehitysapua se;)
- minivani
myy omaisuutesi ja anna se ensimmaiselle baargirlielle....auto on hyva ostus...avolava on jees maaseudulla...saa vedet tuiotua hokkeliin autolla...
- harkot-postiin
Minä olen lähettänyt kultaharkkoja postilla, on siinä postikuluja painon takia mutta menee ainakin hyvin perille ja tarpeeksi kerralla. Tälllä tavalla välttyy valuuttatappioila kun kulta on saman hintaista kaikkialla.
Minulle tämä on hellpoa kun on joskus edullisen kullan aikana tullut ostettua noita harkkoja muutamia lavallisia.
Suosiossa kuninkaan.
Markkelis - tillille
heh, halvin tapa on mennä naimisiin ratakoneen kanssa (bargirl) ilman avioehtoa, kaikki rahat lyhentämättömänä tilille;)))))
- bambi/kung
mä ainakin rakastan runkkailla rahoineni enkä tarvi thai tyttöjä ja teen sitte testamentin suomen valtiolle
- dremmental
Joo, kanattaa säästää niin taivaassa voi sitten todeta että kyllä kannatti!
- Aameniasinne
Onpa täällä liikenteessä hirmuinen määrä näitä kateellisia Suomalaisia ;) Kärsikää siellä pakkasessa talvet ja nylkyttäkää peiton alla joka yö. Hyvää Joulun odotusta ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408207
- 1255245
- 1433646
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352011- 281786