Eli oon emo : liituraita pillit, joskus kraka, jotain helyjä mustaa kajaalii hiukset sekasin ja noin mut mun ainoo ongelma on SILMÄLASIT . ostin ne äitini kaa ku olin 9. vee ja nyt oon koht 12. pojat ei tykkää musta mun ällöttävien silmälasien takii . mitä teen?? ! ja käytii kattoo uusii paksuja mustasankasia laseja mun helpotukseks, että saan ehkä ne. mutta iso ehkä. ja soitan bändissä nimi; antischool. ja silmälasit pilaa mun lookin !!!! auttakaa.
emomuttasilmälasit
24
2116
Vastaukset
- dhfdhfdhdh
Monilla emoilla on silmälasit... Sillon kun emo tuli Suomeen, niin mustasankaiset rillit kuului jopa vakiovarustukseen.
Sano äidilles, että laseja kannattaa vaihtaa senkin takia, että vanhoilla ei välttämättä enää nää niin hyvin jos silmässä näkökyky on muuttunut. Lasit ei oo mikään "tässä sulle lasit, käytät näitä samoja koko loppuelämäsi." - edce3c
nii eli ne jos et haluu laseja käyttää ollenkaan.
- Miiiinäääää
Minäkin olen 12vuotta. Haluisin piilarit, mutta oletteko huomioineet sen, että niitä saa käyttää vakituisesti vasta 16 vuotiaana? Niin mulle on ainakin kerrottu. [Sanokaa jos olen väärässä] Mutta tietenkin niitä voi käyttää aina joskus vähän nuorempanakin. :]
- emo_myös
Vaikutat aikas helvetin pinnalliselta! Oon itekki emo, musta emotukka, emovaatteet, emomusiikki, emokaverit (tai kaverittomuus, ennemminkin) eli aika truu emo. Ja olisin ikionnellinen jos mul olis lasit, ne sopis niin hyvin mun lookkiin! Oon kavereitten laseja kokeillu ja ne sopii mulle. On kuitenkin niin hyvä näkö että en tartte. :(
Oo onnellinen että sulla on lasit, ne sopii emoille!- hdsgdsgdsghs
Laseja saa myös ilman vahvuuksia. Hankipa sellaiset jos kerta niin kovasti haluat...
Jotkut ihan tosi käyttää nykyään laseja "koristeena," vaikka ne ei tartteis niitä. :DDD - Lis_jk
No, ehkä mun pitäis uskoo teitä, mut kaikki muut vaa väittää etten oo emo. must tuntuu vaa että olisin . mun galtsu tunnus on : Lis_j. mut yritän uskoo.
- lasitonnnnnn
Lis_jk kirjoitti:
No, ehkä mun pitäis uskoo teitä, mut kaikki muut vaa väittää etten oo emo. must tuntuu vaa että olisin . mun galtsu tunnus on : Lis_j. mut yritän uskoo.
huijaako nuo sun galleriakuvat vai missä ne sun _kauheet_ lasit on? mun mielestä noi on kivan näköset (mutta minäpä en mitään mistään emoudesta tiedä)
toki on ikävä pitää laseja jos ei niistä lainkaan pidä. no toivottavasti äiti on samaa mieltä niin voitte sitten yhessä hankkia semmoset joista tykkäät.
ps. kukaan muu ei voi määritellä, mitä olet ja mitä et ole. vain sillä on väliä mitä sinä tiedät. - eqweqweq
Lis_jk kirjoitti:
Oo mikä oot. Ei tarvii kategrorisoitua. Älä feikkaa, tee asiat niin kuin ne susta itsestä tuntuu hyvältä, niin ei kukaan voi väittää, että et oo jotain.
Ei kannata matkia jotain emotyyliä jos se ei oikeasti tunnu omalta. Se saattaa olla kivaa, muttei vie kovin pitkälle. Mutta jos susta tuntuu emomaiselta, niin ok.
Sulle varmaan sopis sellaset mustasankaset lasit. Noi nykyisetkin sopii ihmeen hyvin, mutta onhan se totta, että ne ei oo kovin rockaavat. Mutta sopivat kuitenkin.
Khuuul kitara, mullekin kelpais ton värinen les pauli. 8) - Xddd
eqweqweq kirjoitti:
Oo mikä oot. Ei tarvii kategrorisoitua. Älä feikkaa, tee asiat niin kuin ne susta itsestä tuntuu hyvältä, niin ei kukaan voi väittää, että et oo jotain.
Ei kannata matkia jotain emotyyliä jos se ei oikeasti tunnu omalta. Se saattaa olla kivaa, muttei vie kovin pitkälle. Mutta jos susta tuntuu emomaiselta, niin ok.
Sulle varmaan sopis sellaset mustasankaset lasit. Noi nykyisetkin sopii ihmeen hyvin, mutta onhan se totta, että ne ei oo kovin rockaavat. Mutta sopivat kuitenkin.
Khuuul kitara, mullekin kelpais ton värinen les pauli. 8)xDD . JA KIIITTII.
- emo emo
hankkikaa kakarat oikea elämä, eikä tuollaista pellen roolia! :D
"oon emo", sinä et ole mikään emo vaan nuori ihminen, pelkkä lapsi vielä! Ei emoja ollut vielä viis vuotta sitten, eikä kymmenen vuotta sitten, joten miten voit olla jotakin sellaista mitä ei ole koskaan ollutkaan?
Typerä pelle ja muut samanlaiset pellet, kokeilkaa nyt tajuta että ette te mitään ole, te pelkästään vedätte jotain typerää ja naurettavaa roolia.
Kaikki muut nauraa teille nyt ja kolmikymppisenä te katsotte häpeillen menneisyyttänne ja ne jotka teistä ovat tervehtyneet korvienväliltään tarpeeksi myös nauravat tuolle emo typeryydelle.
Soita sitä musiikkia, se on hyvä harrastus, mutta lopeta nyt herranjumala tuollainen typerä roolin vetäminen! Tuollaisessa pelleilyssähän menee itsetunto ihan vituiksi!- et tajua
"emo" ei oo pelkkä tyyli, se on myös aate ja siihen liittyy runollisuus. jos joku pitää emo-"tyylistä" nii mitä väliä? antaa jokaisen olla iha omanlainen. ykskään joka uskaltaa näyttää persoonalliselta ei oo pelle! ne jotka nauraa persoonallisille ihmisille, on pelkkiä huono itsetuntoisia paskoja.
- ..........
et tajua kirjoitti:
"emo" ei oo pelkkä tyyli, se on myös aate ja siihen liittyy runollisuus. jos joku pitää emo-"tyylistä" nii mitä väliä? antaa jokaisen olla iha omanlainen. ykskään joka uskaltaa näyttää persoonalliselta ei oo pelle! ne jotka nauraa persoonallisille ihmisille, on pelkkiä huono itsetuntoisia paskoja.
Ette te emot mitään persoonallisia ole, koska teitä on niin vitusti joka paikassa. Noin 40%teineistä on emoja ja siksi te olettekin jo oma massanne.
Emoja on ollut kautta aikojen, 1500-luvusta lähtien teinit ovat olleet tuittupäisiä mustiinpukeutuvia kapinallisia, jotka nuokkuvat porukassa "kaunista ja synkkää pimeyttä" ajatellen.
Itse olen ollut emogoottipelle ja nyt häpeän sitä ja varsinkin niitä "vampyyrikuvia" joita otin itsestäni. Mummi sanoi aina minulle että emovaiheeni menee vielä ohi, ja väitin kiivaasti että tulen olemaan emo koko lopun ikäni, vaan miten kävi; olen tavallinen tytöntyllerö, jota naurattaa angstinen teinikulttuuri.
Tällä hetkellä ajatus siitä, että emovaiheesi loppuu vielä joskus, tuntuu mahdottomalta. Mutta usko pois, kyllä se vielä helpottaa!
- Jonttu1991
tyylin perusteella näemmä alkaa aika aikaisin. Kuitenkin haluaisin korostaa, että ihminen ei ole "emo", jos hän pukeutuu sen tavalla. Eli nämä hiustyylet ja vaatteet eivät tee sinusta vielä "emoa".
Suoralainaus Wikistä: "emossa ei ole kyse ulkonäöstä vaan tunteista". Tämähän on totista totta, mutta olet herranen aika vasta 11-vuotias. Ei sen ikäisten pitäisi alkaa miettimään tommosia "tyyli" asioita vielä.
Tämmöisten ääri "roolien" ottaminen voi oikeesti kostautua jälkeenpäin. Mikäs siinä jos tykkää pukeutua niinkuin johonkin tyyliklässiin kuuluu, mutta onko sitä oltava noin helevetin ylpeä?
Viimeisenä, ei kannata mainostaa omista kuvista millään yleisellä palstalla. Siitä voi yleensä vain aiheutua ongelmia, varsinkin kun vuosiakin tahtoo olla sen verran vähän teikäläisellä. Suosittelen pysymäään ihan vielä kirkonrotassa ja hyyppynaru -leikeissä. Ehdit sinä myöhemminkin itkeä tyylisi perään :)- lollijuhhgh
sori mua ei kiinnosta leikit, ja oon iäkkäämmällä tasolla ku moni muu 11 vuotias. kukaan meijän luokkalaisist ei ees tiiä mikä on emo. paitsi ne kenelle oon kertonu mitä se meinaa. mut must tuntuu emolt, enkä keskustele enäa asiasta.
alun perin kysyin silmälaseista enkä pyytäny teitä kaikkia vittuilemaan.
- sopiiiiiiiiii
voit hankkia lasit jotka sopisi tyyliin ja persoonaan. ei laseissa oo mitää rumaa
- Mathrita
Minusta emoillekkin käy lasit, kerran näin tässä kaupungilla sellasen emotytön jolla oli mustat lasit, ja ne kävi tosi hyvin sille! Jos saat, osta ne mustat lasit, ne vasta käyvätkin tyyliisi! Eivät pilaa, jos käytät niiden kanssa kivaa meikkiä ja tyyliä. Ja myöhemmin voit hankkia piilarit jos lasit kertakaikkiaan on niin kauheet! Mulla ei oo laseja mut ei haittais vaikka saisinkin, ne on tosi tyylikkäät!
- Ideoitsia
Koitas piilareita, jos se on noin tärkeetä ;)
- lasiliini
Kyllä emoille sopii lasit, varsinkin jos ne on isot ja näyttävät. Sellaiset pienet pyöreät ei oikein sovi kellekkään, joten hommaa jotkut näyttävät ja värikkäät pokat!
Ei tartte yhtään hävetä!!!, lasit tuo naamaan sellaista uutta kehystä ja niitä voi käyttää kuin asusteena =)
http://media.photobucket.com/image/izzy hilton glasses/self-deception/izzy hilton/5d21ba08.jpg
http://www.polyvore.com/cgi/img-set/BQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFlpxa3lScEZsM2hHMkRWUUJKTGhsQncAAAACaWQKAXgAAAAEc2l6ZQ.jpg
- ...........
Siis voi iiks voi juku! Voi jukupätkä!!!
Miltäköhän näytät? Luultavasti esikoululaiselta joka opettelee juuri käyttämään violettia luomiväriä.
Lopeta pelleily ja kasva aikuiseksi, emokid!- Lis_J
Hah. nauroin mun viestille siis oon se Lis_j. Nimittäin oon nykyää lissu. xDXd
- Emokid``
Lis_J kirjoitti:
Hah. nauroin mun viestille siis oon se Lis_j. Nimittäin oon nykyää lissu. xDXd
Emo on enemmän kuin tyyli.
Se menee tunnetilojen tms. puolelle.
Se on musiikkityyli , jonka "fanit" pukeutuvat niin.
Emoja pidetään nykyään mustahiuksisina mustiin pukeutuvina.
Emo VOI olla myös vaaleahiuksinen!
AITOJA emoja on vähän..
Koska nuo teinixdaat rupee viiltelee ja sit ollaan iha emoi.
Nuo itkudaateinit on scenei.
Se on ihmisen oma asia mitä on.!
Lissut lissui
emot emoi tms.
Scenet ne tän emokultin tuhri. - minja16
Emokid`` kirjoitti:
Emo on enemmän kuin tyyli.
Se menee tunnetilojen tms. puolelle.
Se on musiikkityyli , jonka "fanit" pukeutuvat niin.
Emoja pidetään nykyään mustahiuksisina mustiin pukeutuvina.
Emo VOI olla myös vaaleahiuksinen!
AITOJA emoja on vähän..
Koska nuo teinixdaat rupee viiltelee ja sit ollaan iha emoi.
Nuo itkudaateinit on scenei.
Se on ihmisen oma asia mitä on.!
Lissut lissui
emot emoi tms.
Scenet ne tän emokultin tuhri.mist tommosii lasei saa tilattuu ?
- paskahousuu
Jostaki paikasta?!? tsekkaa vaa jostai vittu! mua ei onnex kiinnosta mitkää vitun lasit :D
- emogirl12
Jos sua ei kiinnosta miks oot tällä palstalla? Ja oot kohta 12? Eli jtn 4-5 luokkalinen...? Ei vittu, voin sano ettet oo varmana emoo nähnykkää...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060