Samaa tässä mietin kuin muutkin. Enpä täällä palstalla juuri jaksa enää käydä. Ilkeitä ämmiä joka keskustelussa.
Tunnen suurta myötähäpeää, että ikäluokkamme käyttäytyy kuin moukat.
Itse en kirjoita enää siksi, että en kerta kaikkiaan jaksa poimia viestiketjusta niitä asiallisia kirjoituksia.
Käykääpä muuten www.paihdelinkki.fi -sivuilla ja siellä "Sauna"-keskusteluosiossa. Aihe on järkyttävän rankka. Siellä ei tällaisia vaihdevuosimuorien ilkeitä kommentteja näe, vaikka puhuvat vakavammista asioista.
Ja naurettavia ovat nuo ns. ilmiantouhkauksetkin.
Huh, lähden liikkumaan...
Ei huvita juuri enää lukea ja kirjoitella
5
635
Vastaukset
- en käytä piip...
Vähäisiksi ovat jääneet minunkin kommenttini tällä palstalla ja näyttää siltä, että tulevat vähenemään entisestään.
Tuntuu siltä, että nykyään tällä palstalla ei kannata mainita mitä käyttää, vai käyttääkö mitään vv.oireisiin ja mainitsematta kannattaa jättää sekin jos voi hyvin, ettei siitäkin tarvitse jonkun kommentoida ilkeän kaikkitietävään tyyliin. - tarvitaan
Tämä Suomi24 on aika siivoton paikka koska monellakaan keskusteluosiolla ei ole sheriffiä siivoamassa asiattomia viestejä pois. Siksi on ihan paikallaan tarvittaessa käyttää tuota ylläpidon tarjoamaa ilmiantonappia jos jutut menee liian levottomiksi. Pahimmat kirjoittajat saadaan jäähylle vaikka kirjoittaisivat anonyyminäkin. En minäkään viitsi näiden pahimpien ämmien kanssa väitellä. Kummallisia nämä suomalaiset naiset enkä välttämättä ole itsekään sen parempi.
- ,se..
on. Muutaman kerran minäkin vv.iässä oleva kävin katsomassa,jos vaikka saisi muutaman hyvän vinkin näihin oireisiinsa.Mutta ei taida täältä löytyä apua.Pahaa mieltä vain.
- tämän..
pari vuotta mitä itse täällä olen käynyt, niin aika hyvä. Viime viikkoina kylläkin tänne on tullut ihmeellisiä kaikkitietäviä riidanhaastajia. Ainoa oikea tapa heidän mielestään on se mitä he sanovat.
En ole niin kauheesti noita muita palstoja seurannut, mutta laihdutuspuolella käyn. VHH-palstalla olen myös muutaman kerran käynyt, mutta en ole osallistunut keskusteluun. Siellä on kyllä aikas kinastelut päällä ja tänäänkin näkyy olevan aika kovaa kielenkäyttöä. En yhtään ihmettelis, vaikka samat häiriköt käyvät kylvämässä epäsopua muillakin palstoilla. - opiskelemaan
tämän.. kirjoitti:
pari vuotta mitä itse täällä olen käynyt, niin aika hyvä. Viime viikkoina kylläkin tänne on tullut ihmeellisiä kaikkitietäviä riidanhaastajia. Ainoa oikea tapa heidän mielestään on se mitä he sanovat.
En ole niin kauheesti noita muita palstoja seurannut, mutta laihdutuspuolella käyn. VHH-palstalla olen myös muutaman kerran käynyt, mutta en ole osallistunut keskusteluun. Siellä on kyllä aikas kinastelut päällä ja tänäänkin näkyy olevan aika kovaa kielenkäyttöä. En yhtään ihmettelis, vaikka samat häiriköt käyvät kylvämässä epäsopua muillakin palstoilla.Aina kaikille palstoille lomien aikaan tulee kaikkitietäviä teinejä. Lomat on loppu ja ehkä se asiallinen linja jatkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77919
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8787J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61746