Mitä maksavat kuution klapisäkit?
klapisäkit
11
5599
Vastaukset
- Mistä...
ostaa ja miten paljon..jos ostat agrista, taitaa hinta olla varmaan likillä viittä erkkiä, mutta voit kyllä ostaa suoraan tukustakin ainakin vihannestukku myy. Jos otat vähintään 300 kappaleen paalin taitaa hinta tippua tuonne parin erkin paikkeille.
- siitä riippuu
nih
- roikkuu
Niin jos omaan käyttöön säkit tulee lienee kai paree mitä halvemmalla, mutta jos ne pitää vielä myydä puita täynnä, on kuitti kiva olemas... millaisia hintoja sulla ois??
- tarvittu kuittia?
suunnittelin itsekin kokeilevani klapisäkkejä, tuo pinoaminen ja pinoaminen vie turhan paljon aikaa.
- sillä...
tarvittu kuittia? kirjoitti:
suunnittelin itsekin kokeilevani klapisäkkejä, tuo pinoaminen ja pinoaminen vie turhan paljon aikaa.
Sytyttää.. mutta joku tekee kyllä näitä ihan kaupallisesakin tarkoituksessa ja silloin kuittikin on kiva olemassa.
- omaan käyttöö
tarvittu kuittia? kirjoitti:
saa betoniverkosta edullisemman,topakamman ja käytännällisemmän kehikon klapeille .
Sen pyöräyttää kuormalavan ympäri,joko täyskorkeena (2 m ) tai puolikkaana,tyhjennys tavan mukaan. - epäilyttää tuo
omaan käyttöö kirjoitti:
saa betoniverkosta edullisemman,topakamman ja käytännällisemmän kehikon klapeille .
Sen pyöräyttää kuormalavan ympäri,joko täyskorkeena (2 m ) tai puolikkaana,tyhjennys tavan mukaan.siirtely ja avaaminen, tuntuu että ovat toimii varastona kyllä mutta kuljetus sitten hoidettava käsipelissä.
Meinasin että kokeilis tuota säkitystä suoraan kuljettimelta säkkiin.
Osa polttopuista on kehikoissa lavoilla joista helppo siirellä paikasta toiseen, mutta ei silläkään suurempia määriä säilötä varastossa.
Lava itsessään kun vie melkoisesti tilaa varastossa. - Suoraan
epäilyttää tuo kirjoitti:
siirtely ja avaaminen, tuntuu että ovat toimii varastona kyllä mutta kuljetus sitten hoidettava käsipelissä.
Meinasin että kokeilis tuota säkitystä suoraan kuljettimelta säkkiin.
Osa polttopuista on kehikoissa lavoilla joista helppo siirellä paikasta toiseen, mutta ei silläkään suurempia määriä säilötä varastossa.
Lava itsessään kun vie melkoisesti tilaa varastossa.Säkkiin varsinkin jos omaankäyttöön teet, mä oon täs muutaman sata säkkiä just täyttäny niitä saa olla pari kuljettimen alla ja sit vaan vie kuormaajalla pois, hidastaahan se kun vertaa aumaan vetoon, mutta eipähän oo toisivaivoina. Tilaa ne vie mutta kun laittaa laudat väliin voi pinota vaikka kolmeen kerrokseen ja vaan tilaa on, kakskerrosta pysyy vaikka ei paa mitään väliin. Varsinkin jos etukuormaajalla saa siirrellä, jos jollakin trukkinostimella keihästelee, niin sitten niitä sortuu muutama, kun on klapu välis, kuormaajalla saa paremmin piikkejä heiluteltua väliin.
- säkittäjä
Agri-marketista löyty 2.70€ verollinen hinta.
- sitten..
ei paljoa kannata kierrellä... en oo pariinvuoteen ostanu ja niitten hinnat on sitten tipahtanu, kun on tullu kilpailua alalle.
- akrissa
3.60 kappale hinta, 10:nen "säkin" erissä, ostettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882