Mä näin viime yönä sellaisen unen että matkustin parin muun tyypin kanssa marsiin ja aluks luulstiin ettei sielä ole ilmakehää, mutta sitten selvis että sielä on ilmakehä. Sitten riisuttiin happilaitteet ja sitten lähdettiin kävelemään vähänmatkaa ja jonkun penkan takaa näkyi kuusimetsää ja sieltä lähdettiin kävelemään yhtä polkua pitkin kun saavuimme mäennyppylälle jossa oli avara näkymä ja taivaalla lens yht äkkiä sellanen pitkulainen ufo missä oli kirkkaita vaaleansinisiä valoja. Sitte löyty joku kameran tapainen laite missä näkyi kuvamateriaalia kun joku sinivaatteinen mies antaa sähköiskuja jollain sähköpampulla jollein miehelle joka oli joltain aiemmalta lennolta eksyny sinne.. Sitte nähtiin että se hullu tulee sieltä ja lähettiin karkuun ja myöhemmin metsän syvyyksistä löytyi sellanen area51 tapanen sininen väriltään rakennus, mutta siinä ei ollu vissiin aitauksia ollenkaan, niin se oli sen unen mukaan amerikkalaisten huippusalainen ihmiskoelaboratoorio!
Unessa paistoi kuu, jonka valossa käveltiin marsin pinnalla. Kuu näytti pienemmältä kuin maan kuu ja oli kokoajan tuntuma siitä, että nyt ollaan toisella planeetalla.
Siihen tämä uni sitten loppuikin, kun selvis sen rakennuksen tarkoitus jotenkin, en muista miten.
Ufouni
2
259
Vastaukset
- shadezz
minäkin haluan nähdä tuollaisia unia. Jos olitkin siellä oikeasti.. hmmhmm.
- ufounia näkevä
Itse olen vasta muutaman vuoden sisään alkanut näkemään ufo unia. Ja kerronkin niistä tässä muutaman.Viimeisin uni oli sellainen että olimme muutaman kaverin kanssa luonnonhelmassa kun satuimme näkemään yötaivasta vasten oudon näköisen aluksen.Se oli sellaisen salmiakki karkin muotoinen,vinoneliö. Seurasimme alusta katseellamme kunnes tajusimme että alus aikoo laskeutua.
Kiiruhdimme nopeasti aluksen luokse .Alus oli auki ja edessämme seisoi noin 140 cm olento. Aika isopäinen ja hänen ihonsa harmaan rusehtava jossa näytti olevan niinkuin ihmisillä sanotaan olevan ,maksaläikkiä. Aluksessa oli myös toinen tälläinen olento mutta se oli puolta pienempi ja se makasi ruskeassa läpikuultavassa pussissa,ikäänkuin sammakon poikanen kudusssa.Unesta hätkähdyttävän teki se että halasin tätä olentoa ja koin tilanteen luonnolliseksi ja kovin rakkauden täyteiseksi.
Lisäksi olen myös unissani ollut aluksen sisällä ja muistan kosketelleeni aluksen sisäseiniä.Ne olivat kylmät ja metallisen tuntuiset ja niihin oli kaiverrettu kaikenlaisia erilaisia symboleita.
Erikoinen uni tuokin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070