¤...Kilpikonna...¤

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

^^^^^^^^^^^^^^

¤ KILPIKONNA ¤

Olen haavoitettu
Olen saanut arpeni
suojaudun
en luota

Olen hyljätty
varaudun aina
Se on jo minussa
- Kilpikonna -

En halua
En tahdo
...Kipua
- Kilpikonna -

Sinä särjet minut
... Minut !
Sisältäni
- Kilpikonna -

vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

http://www.youtube.com/watch?v=cpHirZ7uwH0

9

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vergeet-mij-niet

      kuoressaan kilpikonna. Kurja se, ken selälleen pääsee kääntämään. :)

      • Kopittelija

        ja vielä kuivalle maalle...
        auringon paahteeseen...

        Kiitos kommentista ! :)


      • Kopittelija

        ei käytännössä !!!!!!!!!!!!

        Sillä kilpi jäädyttää ja pakastaa tunteet ja sen
        maailman... ja todellisuudessa se kilpi, joka oli otettava suojaksi tässä runossa , niin se käykin lopussa itseään vastaan ja Minä huutaa, että se Kilpikonna hänessä itsessään tuhoaa sisintä päivä päivältä enemmän ja Minä paatuu ja sitä tämä Minä ei juuri halua !!!!!!!!!

        Tämä vielä lisäajatuksena ! :)


    • padme_amidala

      ..sinulla on aina niin hyvin valikoidut linkit, oikein runoon sopivat : )

      Kilpikonnallakin (mulla on ollut lemmikkinä) on reikiä kilvessään päätä ja käpäliä varten. Tilanne ei siis ole toivoton. Ehkäpä joku saa kilpikonnan luottamaan toiseen. Minun teoriani mukaan jokaiselle on olemassa joku oikea, kun sen vain huomaa. Elämää ei kannata pelätä, ei siitä kuitenkaan selviä hengissä : )

      (Siis oikeasti ei mun päässä ole yhtään järkevää ajatusta tässä metelissä, jota on kestänyt koko päivän)


      Iron Maiden wasted years
      http://www.lyrics.com/index.php/artists/lyric/iron-maiden-p-4560-lyrics-wasted-years-t-1298189

      • Kopittelija

        Kiitos huumoripitoisesta palautteestasi ! :)

        Ja jatkaa... Hip Hei ja Hyvää Yötä sinne ! ;D


    • Vedän pääni sisääni.
      Olen kuin en olisikaan.
      Kätkeydyn.
      Menen menojani.
      Uskallanko katsoa edes taakseni.
      Lyötynä.

      Kiitos runosi oli ajatuksia nostattava.

      • Kopittelija

        Joskus pitää mennä piiloon mutta sinne ei kannata jäädä... eihän ?

        (PS..Sorry että Sinun runoosi on sekaantunut taas "valheminä" joka yrittää sotkea keskustelua...)

        Kiva jos pidit runostani :)


    • lindalinda1

      eipä ole tullut itsellä koskaan mieleen verrata
      itseään kilpikonnaan, mutta Sinä teit sen hyvin.
      Jokin tässä liikautti sisintäni.

      • Kopittelija

        Joskus on hyvä tehdä tilaa ja suojautua uhkaa kohtaan... mutta jos jää sinne niin sinne jää koko
        sisin ja persoonallisuus piiloon...

        Terkut: Hyvään päivään :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe