Evijärvellä 29.11 kuusitoista vuotias tyttö sai surmansa. Evijärven Nuorisoseuralla oli tällöin esiintymässä Jonna, Gimmelistä pois lähtenyt entinen bändin jäsen. Tytön kuolema oli todella kauheaa ja olen siitä hyvin pahoillani. En ala kertomaan faktoja tai muuta vastaavaa surmaan liittyen, sillä olette varmaan lukeneet siitä jo lehdistä.
Tämän onnettomuuden jälkeen vanhemmat eivät välttämättä halua päästää lapsiaan enää Nuorisoseuralle, tai ainakaan vähään aikaan. Täytyy kuitenkin muistaa, että sisällä valvonta on todella tehokasta. Poliiseja on joskus ollut tarkastamassa laukkuja alkoholin ja huumavien aineiden varalta, mutta muutoin sitä tekevät järjestysmiehet (he vain tarvitsevat siihen laukun omistajan luvan), alkoholia EI saa tuoda sisälle muuten se takavarikoidaan välittömästi. Nuorisoseuran pihalla järjestysmiehet kiertävät ottamassa pulloja pois, estävät ja puuttuvat tappeluihin ja olo on aina tuntunut turvalliselta seuralla, varsinkin sisällä. On kuitenkin myös paikkoja missä "järkkärit" eivät käy, alueita mitkä eivät kuulu heidän valvontaansa. Juuri tämä urheilukentän alue, minkä takaa tyttö löytyi, seuran takana oleva järvi ja seuran vasemmanpuoleisella seinustalla kuntosalia vastapäätä oleva "ryömy" joka on tie joka laskee alas hiihtoladuille päin. Täällä niin kutsutussa ryömyssä käydään juomassa salaa ja tapaamassa kavereita jotka eivät tule sisälle korkeiden lipunhintojen vuoksi tai oleskellaan siellä ihan muuten vaan.
Järjestysmiehet tekevät parhaansa ja mielestäni turvallisinta on olla sisällä. En missään nimessä halua kuulostaa siltä että tytön vika kun lähti sinne valvotun alueen ulkopuolelle, en edes tiedä menikö hän sinne vapaaehtoisesti ja olen myös itsekkin käynyt siellä ja monilla muilla ei-valvotuolla alueilla monesti joten en halua mitenkään syyttää häntä tai ketään kuka käy ryömyssä tai järven rannalla koska itsekin käyn siellä, joskus. Halusin vain kirjoituksellani osoittaa että se mitä Nuorisoseuralla tapahtui ei ole paikan vika, vaan ihmisen joka teki niin kamalan teon. Sama olisi voinut sattua missä vain. Aion itse mennä ensi kerralla katsomaan Fintelligensiä ja aion pysyä sisällä, ehkä jopa koko illan, mutta en usko että Seuralle tulee paljon väkeä.
Olen todella pahoillani tytön puolesta. Olen pahoillani sekä hänen ystävien että perheen puolesta ja toivon hänen läheisilleen kaikkea hyvää!!
Evijärvi
evi
0
334
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272594Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271406- 1011359
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995