Mission Ville ja Kaisa

Juha78

5

1660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyhä jysäys!

      No, eihän se ole tyhmä, joka pyytää vaan se, joka maksaa!!! Vai kateusko se täällä puhuu. Miksen itse ole keksinyt tuota??

    • iodjopue09d

      No kannattaisko mennä naimisiin vaikka ennen kun kersat hankkii ja vasta sitten kun on koulut käyty, niin olis varaa mennä sinne matkallekin?! Surullista että heillä menee huonosti, mutta ihan omaa tyhmyyttä....

    • huoh

      Ajatus sinällään on kaunis ja varmaan ihan hyvällä tarkoituksella ovat (vähän yksinkertaiset?) kaverit asialla, mutta.... Eieieijei, ei näin!!!

      Oletkos aloittaja ajatellut mitä asianomaiset itse asiasta tykkäisivät? Siis siitä että te kaverit julkisesti kerrotte netissä heidän olevan köyhiä ja ventovieraiden avustuksien tarpeessa??? Aika tunnistettaviahan he ovat jo noilla nettisivun tiedoilla.

      Ja miksi luulet että kukaan tuntematon haluaisi avustaa heidän lomamatkaansa? Missä todellisuudessa oikein elät?

      Nettisivussa on kaikki tökeröä: sisältö, kirjoitusvirheet ja ulkoasu. Luulin aluksi, että kyseessä on teinien juttu, mutta nimimerkistäsi päätellen kyseessä onkin kolmikymppiset?! Pelaatko ihan täydellä pakalla? Olisiko Villen ja Kaisankin ollut syytä käyttää ehkäisyä jos elämä on noin köyhää?

    • huoh

      Unohtui edellisestä viestistä kysyä, että miksi helvetissä se Rodoksen matka on se autuaaksi tekevä irtiotto arjesta???!! Miksette kaveriporukalla järjestä talkootyönä heille esim. kivaa viikonloppua? Vaikka jonkun mökillä kahden kesken niin että itse tarjoudutte lastenvahdeiksi? Kiva idea olisi myös jos te kaverit järkkäisitte yllätysillalliset tai juhlat pariskunnalle. Halvempia ja Rodoksen matkaa paljon kivempia vaihtoehtoja on vaikka kuinka!

      Aika laiskoja kavereita olette jos ette muuta saa aikaseks kuin nolon nettikerjuukirjeen väsäämisen. Ja sori nyt mutta luulis projektin puuhamieheltä (31 v.!) irtoavan vähän enemmän rahaa kuin 5 (!!!) euroa!

    • MrZ

      Vitun pellet! Käykääs kattoon FB:stä ton ressukan sivut. Ei jessus mikä pelle!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe