KILPAILU

HEINOLASSA!

Aloitetaan kilpailu Heinolan isoimman kyrvän tittelistä. Nyt kaikki tyttöystävät, avopuolisot ja puolisot kullit käteen ja toiseen mittanauha. Laittakaa tulos tänne vaikka salaa, jos ette muuten uskalla. Älkää ainakaan siinä tapauksesa kysykö lupaa, jos mittaus tulos on naurettava. Toiseksi miehet häpee omaa kaluaan, koska ne pelkää et se on liian pieni. (Häpeätkö sinä miehesi kyrvän pituutta?) Tämä on tosin tottakin, koska kyllähän täällä suurin osa on pikkukullisia. Ei viitsi ottaa keskiarvoa, koska oma mulkkuni vääristää Heinolaisten keskipituuden.

Aloitetaan kilpailu ja minä laitan ensimmäisen tuloksen. Puolisoni mittasi, joten tulos on todistettavissa. Joten rohkeesti vaan mukaan!

Minun peniksen mitat:
Pituus 23.04
Ympärysmitta 13.08

JA JOKU TÄLLÄ PALSTALLA SANOI ETTEI MINULLA OLE MUNAA!

12

880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehtävä

miehille. Mittanauhaa kätten vaan ja mittaa naistenne hävyn pituutta. :))))

• vahän

kun kirjoitatte näitä tyhmiä juttujanne tänne.Täällä käy lukemassa näitä kirjoituksia myös lapsia.Tällaistako haluaisitte oman 8-10 vuotiaan lapsenne lukevan.Palstan pitäjä voisi ip-tunnukset jäljittää ja lopettaa alapään keskustelut täältä, niille jutuille on omat chatit.Vastuuta aikuiset..

• sinähän
        vahän kirjoitti:

kun kirjoitatte näitä tyhmiä juttujanne tänne.Täällä käy lukemassa näitä kirjoituksia myös lapsia.Tällaistako haluaisitte oman 8-10 vuotiaan lapsenne lukevan.Palstan pitäjä voisi ip-tunnukset jäljittää ja lopettaa alapään keskustelut täältä, niille jutuille on omat chatit.Vastuuta aikuiset..

se esimerkkiä näytät ja tuot pentusikin netin pyörteisiin jo alle 10 vuotiaana! HALOO... Ei nämä todellakaan ole edes alaikäisille tarkoitettu. MINÄ ainakin seuraan lapsieni netin käyttöä ja jos näen, että oltaisiin tälläisellä sivustolla, edes KOKO suomi24:lla, niin sammuttaisin koneen justiinsa. Tämähän on tunnettu paska koko palsta ollut alusta alkaen! Et älä tuu tänne poraamaan! Kasvata niitä muksujasi. Ilmakos tuo kotikasvatus jää pois, kun äiti työntää lapset tietokoneelle. ETTÄ TÄSSÄ SULLE MIETTIMISTÄ!!

• puhetta

että pienissä, teollisuusvaltaisissa kaupungeissa kuntalaisten älykkyysosamäärä on kovin vaatimaton verrattuna esimerkiksi yliopistokaupunkeihin. En tiedä, onko siitä mitään virallista, tieteellisen tutkimuksen kriteerit täyttävää selvitystä, mutta sangen hyvin tämä teoria näyttää sopivan ainakin heinolalaisiin. Vaatimattoman älyn lisäksi Heinolassa näyttäisi olevan myös tekemisen puutetta, jollei vapaa-ajankaan täytteeksi löydy sukupuolielimien mittaamista tähdellisempää tekemistä.

Osittain kyseessä voi lisäksi olla myös pikkukaupunkilaisille tyypillinen itsetunnon heikkous. Kun ei ole paljon tilaisuuksia eikä resursseja päteä oikeastaan missään, niin onhan se pätemisen paikka jostain löydyttävä. Ellei muuta ole, niin onhan se peniksen kokokin tietysti yksi epätoivoinen yritys saada itselleen omanarvontuntoa. Siinä voi piillä myös mahdollisuus syvän masennuksen välttämiseksi. Toivottavasti olet iloinen ja tyytyväinen peniksestäsi. Se sinulle suotakoon kaiken kurjuutesi keskellä.

• KURJAA!

Kiitos kiitos, olen todella iloinen tyytyväinen omaan penikseeni. Olisit itsekkin paljon onnellisempi, jos saisit edes kerran elämässäsi tämän kokoista kalua. :)

• epäilystäkään
        KURJAA! kirjoitti:

Kiitos kiitos, olen todella iloinen tyytyväinen omaan penikseeni. Olisit itsekkin paljon onnellisempi, jos saisit edes kerran elämässäsi tämän kokoista kalua. :)

ettet olisi niin sanottu "onnellinen" ihminen. Niitä näyttää riittävän Heinolassa.

• asiat

Heinolassa pahasti vinossa, kun aloitusten taso on tämä.Onneksi en ole täkäläisiä!Tämä rakentaa Heinolakuvaa ulospäin ja sitä saa mitä tilaa.

• tää jannu...

Täällä on 150 cm ja olen siis normiheinolalainen.

Kaadun eka laakista.

• VALEHTELE

Toi oon sinun koko pituutesi ja sen pilin pituus on jotain 0.09 metriä tai sitten sinulta jäi pilkku pois 1,50 cm

• Mies alottaja
        VALEHTELE kirjoitti:

Toi oon sinun koko pituutesi ja sen pilin pituus on jotain 0.09 metriä tai sitten sinulta jäi pilkku pois 1,50 cm

Pituus viittaa siihen.Voi huoletta työnnellä.Otan osaa.Toisilla on tyrä ja toiset ontuu muuten vaan.

• seppotekitepposen

9 varpusta mahtuu seisomaan varrella...................noo vähän liioittelin ...yks varpunen ei saanut molempia jalkoja ............

• suotta

ole huolissas,sama vika täälläkin,ei tartte turhaan rullamittaa kuluttaa;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6074
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3055
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2853
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2115
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe