Pakkohuutokauppaan menevässä asunnossa oli coronapelistä tehty marjanpuhdistin ja marjatkin olivat vielä perkaamattomina siinä. On varmaan hyvä tuoksu asunnossa jos käyneet marjat haisee siellä esim. muutamankin kuukauden...
Muistakin asunnoista oli tehty äkkilähtö kun ruoat ja tavarat oli jääneet niille sijoilleen. Heitetäänkö ihmiset niin nopeasti pihalle, että kaikki jää levälleen??
Teeveessä ei sentään ollut kuvaa missään kohteessa, mutta se johtuu varmaan siitä, että sähköt on jo katkaistu...
Mutta onhan se valaisevaa vähän tirkistellä millaisia lääviä on jälkeen jätetty.
Ulosottomies vei marjatkin!!!
tuleeko asunnoista äkkilähtö?
1
863
Vastaukset
- äkkilähtöä
Voudilta tulee lappu milloin asunnon on oltava tyhjänä, eli voit viedä tavarasi mennessäsi, mitä haluat mukaan ottaa. Ihan tarkkapäivämäärä se on, ei me missään yhdysvalloissa olla, missä muuten vuoti ilmoittaa ajoissa, toista on nämä velkajärjestely yrittäjät, jotka tulevat yks kaks ja käskevät lähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m884464Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513210
- 432792
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222372- 232076
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151772Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725