Apua voodoo nuken tekemiseen!

susi-ihminen

Tarvitsisin apua voodoo nuken tekemiseen. Viitsisikö joku auttaa? Miten sellainen tehdään? Tarvitaanko siihen "uhrin" hius tai joku esine? Auttakaa viatonta ihmistä!

74

9430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kldslkds

      "Auttakaa viatonta ihmistä!"...

      LOL!

      No kohta et ole enää viaton kun rupeat woodoolla leikkimään...;)

    • autan sinua:

      Tässä apua sinulle: voodoonukke on yhdyssana!

    • monniz

      mees takasin askarteleen vaik tikku-ukkoja, tai äidinkielen kirjan eteen harjoittelemaan YHdys_sanoja ennenkuin aloitat TAIKOMISEN :DD

      • susi-ihminen

        Voitteko olla ees vähän ystävällisiä? En Kirjottanu tänne sen takia että mua kiusattais! Mua muutenkin kiusataan! Joten pitäkää leipäläpenne kiinni!!


      • neonkoko

        Ei tarttee kiusata muita hei.Aivan sama ovatko sanat oikeenkirjoitettuna vai ei.Hän pyysi apua ja sinä vain tulet kiusaamaan häntä.


      • Erkku003

        Monniz voisit opetella kirjottamaan yhdyssanan oikein ettei sielä oo isoja kirjaimia väärissä paikoissa eikä mitään alaviivoja ja tikku-ukon.


      • VardustDiace
        susi-ihminen kirjoitti:

        Voitteko olla ees vähän ystävällisiä? En Kirjottanu tänne sen takia että mua kiusattais! Mua muutenkin kiusataan! Joten pitäkää leipäläpenne kiinni!!

        Mätäne helvetissä paholainen

        Lisäsin nimesi kirjaan


      • olet-psykopaattikin
        VardustDiace kirjoitti:

        Mätäne helvetissä paholainen

        Lisäsin nimesi kirjaan

        KUULES, noinko vastaat ja TOIVOT nuorelle tytölle, jota kiusataan, terpeeksi pahasti näköjään?! Sinun nimesi sinne Kirous-kirjaan kuuluu, Jumalauta, syyttömän nuoren Kiroaja! Häpeä! Nuoria, joita noi kirjoittajat useimmiten ovat, täytyy neuvoa, nimenomaan pysymään Hyvässä ja kaidalla polulla, että ihmisille ollaan hyviä, niin se hyvä tulee takaisin lähettäjään ja alkaa levitä muutenkin koko alueelle.

        Olet, VardustDiace, YKS itse Saatana! Mätäne ITSE!


      • Anonyymi
        susi-ihminen kirjoitti:

        Voitteko olla ees vähän ystävällisiä? En Kirjottanu tänne sen takia että mua kiusattais! Mua muutenkin kiusataan! Joten pitäkää leipäläpenne kiinni!!

        Nyt oot kyllä ite ilkee


    • yhdyssanojen kirjoitukseen

      Voodoonukke on yhdyssana.Yhdyssanassa sanat kirjoitetaan nimensä mukaisesti yhteen.Ei erikseen.

      Kun olet opetellut yhdyssanojen kirjoituksen, tule uudestaan kyselemään typeriä.

      • susi-ihminen

        Ei silti tarvitse olla töykeä! Oli ihan sama miten se kirjotetaan! Auttakaa oikeesti miten se tehdään!!


      • Pikkusaatana
        susi-ihminen kirjoitti:

        Ei silti tarvitse olla töykeä! Oli ihan sama miten se kirjotetaan! Auttakaa oikeesti miten se tehdään!!

        woodoosta, tietäisit miten se tehdään ja miten sitä käytetään. Älä tee Mitään, ennenkuin tiedän mitä olet tekemässä ja mihin kaikkeen se vaikuttaa. Hanki oikeaa tietoa, älä kysele sitä täältä. Lue, opiskele, tutustu alaan. Ja unohda sitten koko juttu. Jos sulla on kaunaa jotain kohtaan, mene ja vetäse sitä mieluummin turpaan: vaikutus näkyy ja tuntuu välittömäst ja varmasti.


      • vo-od-oo-vo-od-oo

        Voodoo-nukke, väliviivalla.


      • neonkoko1

        Hahaa LOL oot noloxXDDD HAISTA P***A!


    • "uhri"

      Uhrilta mitään,tarvitset vain oikeat välineet ja manat nuken loitsuamiseen. Niitä tuskin löytää netistä.

    • martta l.

      Hei ! Älä vaivu yhtä "alas"kuin kiusaajat.Pyydä asiaan apua vanhemmilta ihmisiltä,jotka voivat oikealla tavalla auttaa sinua.Vanhempasi tai opettajat jne.

    • Poppa Vodo

      Minä kertoa sinulle, minä entinen vodo pappis. Sinä otta kurkku, muista tärkeä että tuore. Sinä otta uhri joku esine. Hiero kurkku uhri oma ja laitta siihen voira. Kurkku työnnä nahkahanuriin ja syödä se.

      • olla kohteliaampi

        Oliko tuossa nyt mitään järkeä? Mä en halua tuommosia viestejä MUN keskusteluun!! Joten ala vetää tästä keskustelusta!!


      • Rynkky Raimo
        olla kohteliaampi kirjoitti:

        Oliko tuossa nyt mitään järkeä? Mä en halua tuommosia viestejä MUN keskusteluun!! Joten ala vetää tästä keskustelusta!!

        Selvästikin kaveri toi tämän viestiketjun älyllisen tason edellyttämiä järjen harppauksia tähän tiedon marssiin. Jos nuket kiinnostaa osta Barbie nukke (ei siis Klaus Barbie!!!) ja leiki sillä ja neuloilla tai kehotan hoitohenkilöstöä kiristämään lepositeitäsi ja sitten vasta oletkin kusessa.


      • Vitachi
        olla kohteliaampi kirjoitti:

        Oliko tuossa nyt mitään järkeä? Mä en halua tuommosia viestejä MUN keskusteluun!! Joten ala vetää tästä keskustelusta!!

        Vittu sä oot tyhmä! ''Mä en halua tommosia viestejä MUN keskusteluun!!'' vittu tommone kaheksan vee kakara käyttäytyy ku joku vitun maailman omistaja eikä osaa ees kirjottaa yhdyssanoja!


      • Mitäpätässämuuta
        Vitachi kirjoitti:

        Vittu sä oot tyhmä! ''Mä en halua tommosia viestejä MUN keskusteluun!!'' vittu tommone kaheksan vee kakara käyttäytyy ku joku vitun maailman omistaja eikä osaa ees kirjottaa yhdyssanoja!

        Maailmanomistaja on yhdyssana ;)


    • viaton ihminen

      kun haluaa voodoonuken vahingoittaakseen sillä jotakuta toista. Siinä on viattomuutesi kaukana.

    • Jos...

      vihaat jotain ihmistä niin paljon niin tee ihmeessä. Mutta muuten ei kannata. Itse olen tehnyt 4 nukkea ja kaikki niitä 4 vihaan TODELLA. Sisään voi laittaa vaikka "uhrin" kuvan tai jotain. Se riittää. Ja niitä voi tehdä eri tavoilla. Mä tein näin: Ekaks piirsin kankaasee jonkuu "ukkelin" (muista taittaa kangas kaksinkerroin) ja leikkasin sen irti. Sit vaa ompelukoneen ääree ja nukke kasaa. Ja jätä esim. päähän aukko et kuva tai hius tai mikä-lie sul onkaa mahtuu sisää. Sit aukko ommellaa kiinni ja sit silmät vaik napeista. Sitten pistelet sitä vaikka neuloilla. Lepposaa puuhaa... :D

      • noita tyttö

        meiän ompelu kone meni rikki ja voiks niitä nukkeja tehä myös puusta?


      • mustikka!!
        noita tyttö kirjoitti:

        meiän ompelu kone meni rikki ja voiks niitä nukkeja tehä myös puusta?

        ni just??


      • gk,i
        noita tyttö kirjoitti:

        meiän ompelu kone meni rikki ja voiks niitä nukkeja tehä myös puusta?

        jos sulla on rikki ompelukone käytä lankaa ja neulaa se riitää.
        :)


      • Voodoon ihailija

        Toimiikos se oikeesti?? Siis jos tökkää neulalla haaroihin, niin saako se poikasätkyn OIKEESTI?


      • Anonyymi
        noita tyttö kirjoitti:

        meiän ompelu kone meni rikki ja voiks niitä nukkeja tehä myös puusta?

        Nuken voi tehdä oikeastaan kaikesta sellasesta, mitä voi muotoilla ja saada kohteensa näkösen. Nukke kankaasta on vaan se perinteisin. Käytä tekoon orgaanisia aineita, niin myöhemmin on helpompi hävittää, mikäli et enää tarvitse nukkea. Sisään voi laittaa mitä vaan, mikä on kohteellesi kuuluvaa.


      • Anonyymi
        noita tyttö kirjoitti:

        meiän ompelu kone meni rikki ja voiks niitä nukkeja tehä myös puusta?

        Voi!


    • 21

      Olet sielultasi mätä, jos tahdot vahingoittaa muita voodoonuken kautta. Valinta on sinun: voit kutsua pahat voimat ja demoneita ympärillesi, jos lähdet toisten vahingoittamisen tielle. Voit myös antaa anteeksi ja löytää oikean taivaan. Ihmisten rankaiseminen kuuluu sinua korkeammille tahoille. VAhingoittamalla muita vahingoitat ennen kaikkea itseäsi ja omaa henkistä kehitystäsi.

      • kjgiöuy

        se on hänen asia älä hauku toista mäkin teen omia hullutuksia esim kutsun henkiä olen nimitäin lukennut wicca oppia.


      • Anonyymi

        Jeesustelija...


    • 8998079807987878970

      ...ja sitten pyydä äitiltäs että meette lomalle Haitille. siellä varmaankin saa asiantuntevia neuvoja vaikkapa voodoonukeista. BUAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA!!!!!!!!

      • Koskaviha

        Ent jos haluu vahingoittaa sitä isis johtajaa.


    • Debi-sama

      Te ihmiset ootte kyllä sairaita! Toinen pyytää ihgan vakavissaan apua ja sitä vaan kiusataan. Ttu hankkikaa elämä. Jos ei oikeesti oo parempaa tekemistä ku haukkuu toinen pystyyn vaan tällasen takii ni ei taida olla ihan kaikki inkkarit kanootissa itelläkään.
      Ja mitä tohon voodoo-nukkeen tulee, sillä ei oo niin kauheesti väliä, miltä itse nukke näyttää, mutta sillä täytyis olla edes jotain saman tapasia vaatteita kuin "uhrilla".

      • Viperé

        Voodoo on tuhansia vuosia vanha uskonto, joka on selvinnyt satojen vuosien vainoista orjuudesta.

        Voodoo ei ole sitä varten, että valkoiset teinitytöt voivat tökkiä neulalla nukkea ja kirota porukkaa.
        Ja ihan sama millaisen nuken tekee ja kuinka ilkeitä ajattelee, se ei ole voodoota.


      • Vitachi

        TE ootte sairaita jotka uskoo oikeesti et jotai pehmoleluu tökkimällä satuttaa jotakuta. Huomionhakuiset wnb-pissikset taas vallannu tänki foorumin, ei vittu soikoon -,-


      • Anonyymi
        Vitachi kirjoitti:

        TE ootte sairaita jotka uskoo oikeesti et jotai pehmoleluu tökkimällä satuttaa jotakuta. Huomionhakuiset wnb-pissikset taas vallannu tänki foorumin, ei vittu soikoon -,-

        Samaa mieltä .sama kun uskoo Joulupukkiin.


    • 656476746466465

      tuo on mustaa magiaa mitä aiot tehdä.

    • shamaani heppu

      ei se oo vaikeeta. tarttet vaan heinää ja teet niistä nuken ja laitat sille vaatteet ja jotain sen omaa geeniä (esim.hius). Sitten vaan tökkimään neulalla.

      • Oo kuinka kaunista!! Onko tuo myös totta?


    • WhiteWhich

      Voodoon harjoittajat harrastavat erittäin karmallista ja pahaa aikaansaavia rituaaleja, jossa yleensä kohteena on yksi henkilö. Rituaali on todella rituaali, se ei onnistu tuosta vain neulalla tökkäämällä jotain nukkea naamaan. Rituaalin tarkoituksena on satuttaa/tappaa kohde. Rituaalissa erittäin suuri viha purkautuu aiheuttaen lähes tappavia iskuja uhriin. Valitettavasti teko 100 % mustaa magiaa, enkä tahdo neuvoa sinua eteenpäin. Siitä ei ole muuta, kuin haittaa sinulle ja muille. Kohteliaasti nyt pelastaakseni sinut pyydän, että luovut hankkeestasi satuttaa jotain niin paljon. Voin kuitenkin vielä sanoa, että lähes olemattomalla tietopohjallasi, ja uskollasi tuskin onnistuisit koko hommassa :)

    • voodoonoita
    • neonkoko

      Voin auttaa myös sinua.Nuken voit tehdä vaikka esim.Kankaasta tai paalien heinistä.

      Kangas versio

      Leikkaa kangaan (kapea,mutta pitkä) palanen(vartalo).Leikkaa sitten kahdet (pitkät ja todella kapeat) palaset(kädet ja jalat).Ota lankaa kahdeksan pätkää.Myös pumpulia tai jotain muuta täytettä nukkeen tarvitaan.

      Solmi vartalon toinen pää kunnolla kiinni(nuken pää tulossa).Laita sitten siihen vähän pumpulia tai jotain muuta täytettä.Solmi uusi solmu vähän toisen solmun alapuolelle(kaulan pääte).Ota sitten jalat jä kädet(ne ovat vain kaksi pitkää kankaan palasta).Solmi vain niiden toinen pää(vaikka käsien loppu).Täytä ne pumpulilla tai jollain muulla täytteellä.Sitten solmi niiden toiset päät kiinni(vaikka jalkojen loppu).Leikkaa vartalon kankaaseen käden mentävät reijät vähän alle kaulan.Tunge kädet ja jalat niistä läpi.Lopulta solmi vartalon pääte(siitä kohtaa,mistä jalat alkavat).Näin sinulla on kidutus väline.Kunhan tunget viellä uhrin kynnepalasen,hiuksen,vanhan purkan tai jotain muuta mitä hänellä on.

      Tässä viellä kuva siitä:
      Tältä näyttää:
      http://i1269.photobucket.com/albums/jj594/Iahazu/voodoo_zpse6f1751b.png
      Sisältä:
      http://i1269.photobucket.com/albums/jj594/Iahazu/voodoosis_zps80dba238.png

    • 8+6

      Kivoja pikku askarteluohjeita seurakunnan päiväkerhoon. Voi saatana mitä runkkareita olette!

    • tyhmä

      herranjumala. Etkö tajua et se mitä teet muille kostautuu itelles jossain vaihees ?

    • voodoo8658

      mäki oisin kiinnostunut voodoosta. En vain tiedä mistä saisin kaikki tarvikkeet
      siinähän pitäisi olla kynttilöitä nukke ja muuta en tiedäkkään. Mutta voodoosta on myös harmia, lue vaikka voodoo wikipediasta.

    • voi vittu

      auttakaa muakin se saatanan nuken tekemisessä ja että satuttaako se oikeesti

      • Voodoo-äijä 100%

        Voodoo-nukke voi olla, vaikka säkki mahana ja laittaa toinen säkki siihen kiinni joka olis pää ja samanlailla kädet ja jalat sitten ota valmis tai joku sydämmen tapanen juttu ja liimaa se säkkiin sydämmen tavalliseen sijaintiin tai tee säkkiin reikä ja laitan se sinne ja laita reikä kiinni niin tiedät mihin iskeä mutta en suosittele pääsäkkiin uhrin kuva päästä tai kirjota jalan pohjaan nimi, ja sitten voit tehä naaman napeista. Sen jälkeen voit laittaa uhrin hiuksia päähän tai tavaran/vaatteen päälle tai käteen kiinni jollakin tavalla. Tarvitset neulan, ja jonkun manaus-kirjan paitsi jos tunnet jonkun voodoo-papin. Voit suostuella hänet tekemään sopivan taijan tai sitten yrität jollakin tavalla itse.


    • Joku_tietäjä

      Viesti tulee nyt vähän myöhässä mutta idiottit tiedoksenne, voodoota voi käyttää myös hyviin tarkoituksiin, että tukkikaa turpanne, jos ette tiedä asioista mitään :)

      • Joo, kun tanssii voodoojumalan edessä niin että silmät vain muljahtelevat ja vaahto lentää suusta ja sitten toivoo lottovoittoa niin varmasti tulee.


    • Tietätkö tarkalleen, mihin olet ryhtymässä? Yleensä on väärä uskomus että nukella voidaan tehdän tietylle henkilölle vain pahaa! Mutta voidaan tehdä myös hyvääkin!! Eräs tuutavani teki miehestään nuken, mies oli impotentti, nykyään hän haluaa rakastella paljon enemmän kuin hänen vaimonsa kestäisi! Mutta myös muita asioita juttuja voi suorittaa nuken kanssa. Kerron nopeasti, otat hänen kammastaan hiuksen, mutta oikeastaan tarvitset jostain muutakin hänestä!! Jos esimerkiksi sinulla on mahdollista saada kaveriltasi karva tai karvoja muualtakin, paras on jos voit saada pari tippaa verta! Siitä hetkestä lähtien hänen sielunsa on riippuvainen sinusta, jos niin haluat! Varoitan sinua kuitenkin, että jos et tiedä minne olet menossa, älä mene!! Voit ottaa jopa toisen sielun (RESPECT) muttaa oma sielusi on myös suuressa vaarassa!! Toivon että ajattelet tätä asiaa hyvin tarkkaan , ennen kuin annat vallat näille!!!! Lopuksi sanon, että kyllä toimii.

    • Titaritar1

      Voiko toimivan nuken tehdä myös niin ettei ole kyseisestä henkilöstä mitään, ei edes kuvaa? Jos valmistuksen aikana itse tietää kenelle se on tarkoitettu, niin ei se voisi toimia? Lisäksi kysyn vielä että en itse tiedä loitsuja enkä tunne ketään pappia tai papitarta joka voisi lukea manauksen, niin voinko itse saada tehtyä sellaisen? Ja miten se tehdään?

    • Anonyymi

      On myös Euroopassa harrastettu nk."nukkemagiaa", sitä on kovin monenlaista.
      Nimenomaan Euroopassa nukke on monesti tehty mm.Mandrake - kasvin juuresta. Siihen mitä juuri poimitaan ja miten sitä pitää käsitellä on tietyt ja tarkat säännöt. Mandrake on monen mielestä jo lähtökohtaisesti "taikakasvi", melkein enemmän kuin mikään toinen. Täytyy siis todellakin tietää mitä tekee.

      Myös joittenkin puitten juurista on tehty nukkeja. Mm.germaanit teki mm.mandraken juurista itselleen "apuhenkiä", joilta saatettiin toivoa mm.erilaisissa asioisa menestystä.

    • Anonyymi

      Monilla on väärä käsitys voodoo nukeista kuten ehkä myös aloittajalla. Elokuvat ovat vääristäneet voodoon merkityksen. Voodoo ei ole tarkoitettu pelkästään pahaan tai kiroamaan muita ihmisiä. Sillä voi tehdä myös onnea tuottavia taikoja. Kehoitan aloittajaa harkitsemaan vakavasti tarkoitusperänsä sillä kirous voi kääntyä sinua vastaan. Älkää leikkikö näillä asioilla jättäkää mieluiten kokonaan väliin nuo pahat aikomuksenne.

    • Anonyymi

      "Kehoitan aloittajaa harkitsemaan vakavasti tarkoitusperänsä sillä kirous voi kääntyä sinua vastaan. Älkää leikkikö näillä asioilla jättäkää mieluiten kokonaan väliin nuo pahat aikomuksenne."

      Näin on, kaikki mitä tahdollansa lähettää tulee myöhemmin kymmenkertaisena takaisin, niin paha kuin hyväkin.
      "Pahaa" taikuuttaa kannattaa harjoittaa ainoastaan "suojelevana taikuutena"; eli jos joku on lähettänyt jotain pahaa sinua kohtaan, niin sen pahan voi lähettää hänelle takaisin. Muuten jos lähetät "Pahuutta" niin vahingoittaa se enemmin taikka myöhemmin myöskin itseäsi. Eli kannattaa tosiaan harkita mitä tekee ! !

      • Anonyymi

        Älä pelottele tyttöä joka hakee vain apua. On parempi maksaa nuken välityksellä neuloilla kuin muuten


    • Anonyymi

      Aivan ihana kun olet päättynyt näin! Mulla on niitä kaksi, toiselta aion leikata munat pois!! Ensin työnnän piikillä molempia kivekset ja uskon että silloin myös poikani (kaverin) haluaa sen toteutuvan heti? Tietty voit tehdä miten on mielestäsi tehtävä. Otathan häneltä vaikka edes sen hiuksen, ota salaa muutakin. Toivon kaikkea menestystä !

    • Anonyymi

      Oikeastaan helppo valmistaa. Ompelet vain nukkea muistuttavan lapsen jotain uhrille kuuluvaa esim. sisään. Iltaisin yöllä ajattelet hiljaisuudessa just henkilö ja olet valmis. ps. muista polttaa samaan aikaan kynttilää, se on tärkeää!!!!!

    • Anonyymi

      Ei ole voodoo viettoman ihmisen hommaa, ei tosiaan.

      Mm.mandrage - kasvi (sen juuri) sekä eräiden puiden, eritoten kenties saarnipuun oikealla tavalla käsitelty juuri olisi EUROOPPALAISESSA perinteessä hyvä kipalaista tälläisen nuken tekemiseen.

      Aika harva on Suomessa oikeasti voodoo - perinteisiin perehtynyt. Eräs näistä oli kenties v.2008 kuollut HYO:n (kovasti kiistelty) dosentti Hannu Rauhala, jonka mukaan joko nukeissa, taikka ainakin esineessä johon nukkeen (rituaalissa) liitettävät voodoo - esineet säilytetään on oltava mm.vasta kuolleen ihmisen aivolisäkettä, sotkettuna vaikka mihin ... Hankkikoon kellä on uskallusta siihen, onhan "salaseuroillakin" uskallusta ilmeisesti ihmisten pääkalloja hankkia ...

      Todettakoon kuitenkin, että ei länsimaissa tiedetyt voodoo : hon kytkeytyneet ole monetkaan kauaan selväjärkisenä pysyneet, ja mainittu Dosentti Rauhalakin oli kenties HYO:n kautta aikojen epämiellyttävimpänä henkilönä pidetty, mm.lääketieteen naisopiskelijoille luennoi hyväksyvään sävyyn afrikkalaisista naisten ympärileikkauksista, ja loppuiällä perusti jonkin seksuaalisin kultin keskisuomeen ... siinä sitä on ...

    • Anonyymi

      Tahdon sua auttaa! En tiedä varmasti mutta naapurin nainen tuntee hyvin naisen joka valmistaa näitä. Kyllä pitää olla esim. hius ja muutakin. Vaikka verta ja jotain hänelle muuta kuuluvaa! Muista et tää et satuta turhaan uhrinasi!!! Muista aina ettei ole kyseessä "pikkuharmi" 💋

    • Anonyymi

      Minusta tuo kuulostaa jännittävältä ja samalla myös kiihottaa. Kuinka voisin saada sen?? Usein olen ajatellut tästä jo pikkutytöstä asti!! Antakaa joku hyvä ihminen neuvoja mulle !!!!!! please hei, antakaa..

    • Anonyymi

      Oletko vielä täällä linjalla? Jos olet niin voisitko neuvoa mulle kuinka nuken valmistit ja toimiiko se todella?? Onko sillä henki?? Kerro mulle pliis, kerrothan?

    • Anonyymi

      Mäkään en oo ihan varma tarvitaanko siihen mitää mut jotai rituaalei mä ainaki kai verta siltä otan jotenki.

    • Anonyymi

      En ole itse ihan varma mutta olen kuullut että siihen tarvitaan uhrin hiuksia ja verta ,en silti ole ihan varma mutta toivottavasti auttoi!

    • Anonyymi

      Äää miten tehdään voodoonukke mul on jo monta uhria oon vaa alotelia noita osaan yhen taika juoman tehä nii et silee

      • Anonyymi

        Sellainen trolli tällä kertaa..


    • Anonyymi

      Juu, ei taviksien kannata nyt sentään voodoolla(vodou) alkaa leikkimään.

    • Anonyymi

      Etpä järin viattomalta kuulosta...

    • Anonyymi

      Woodoo-nukkeja on myös myytävänä! Meneekö rahat hukkaan jos ostan? Hinta on alle 100 euroa. Miten sitä käytetään???? Neuvokaa hyvät rakkaat sisaret minua, olen ihan jo epätoivoinen!! Hei please me..

      • Anonyymi

        Tietenkin nukke "toimii" ja hyvin sittenkin. On parempaa ostaa kaunis valmis nukke kuin tehdä jonkinlainen möykky itse. Mutta tarkkana nyt!! Muista varovaisesti viiltää auki (1 cm) esimerkiksi nuken jostain saumasta. Viillä auki yksi ommel kerrallaan. Sellainen aukko josta saat sisään jotain uhrin omaa niin ettei nuken ulkopuolella näy mitään. Lopuksi hyvin pienellä neulalla ja samanvärisellä langalla ompelet aukon kiinni niin ettei jää näkyviin että siitä olisi avattu! Tämä on tärkeää todella siksi että nukke toimii moitteettomasti! Ja jos toimii niin olet onnistunut. Muista olla varovainen (noita toisessa polvessa)


    • Anonyymi

      Myynnissä on ihananoloisia nukkeja, toisien hintaan sisältyy myös neula ja toinen neula varalle! En osaa antaa sulle vielä neuvoja mutta kunhan mulle tuodaan tyttö-nukke ja olen käyttänyt sitä niin kerron kaikki!! Uskon kuitenkin että paras olisi ottaa yhteyttä noita Ala-Nisulaan!! Hän on oikea enkeli mutta hyvin kallis. Muuan ystäväni maksoi yhteensä vajaat 30 000 euroa noidille mutta rahalle Hän sai todella vastinetta! Ainakin Hän kertoi päässeensä eroon riippuvuuksista jne. Ok, palataan myöhemmin kun olen saanut tutustua uuteen tyttöön

    • Anonyymi

      Älä usko näitä kaikkia äijiä. Woodoonukke on tarkoitettu ainoastaan sinun suojelemiseksi, jos pitää tökkiä jotain jätkää piikillä niin anna mennä! Sen ei pitäisi satuttaa viatonta! Mun tyttökaverini äiti ompeli töistä tullessaan koneella sellaisen ukon joka ei muistuttanut ketään mutta siitä huolimatta joltain äijältä lähti panemisesta halut .

      • Anonyymi

        Oohh.. onko totta? Ei siis tarvitse välttämättä kuohia?? Ihana!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe