Hyvät matkailuasiantuntijat!
Häpeäkseni en tiedä mistä päin Norjaa löytyy Vikersundin paikkakunta. En onnistunut edes Norjan kartalta sitä havaitsemaan. Voisiko joku kertoa edes missä päin Norjaa se sijaitsee tai lähimmän kaupungin nimen tai hyvän vinkin linkeistä, josta laiseni tumpelo voisi yrittää sitä etsiä.
Sanomattoman paljon kiitoksia vaustauksista!
Vikersund
MLH
1
342
Vastaukset
- www.vickersund.no
Ei paha arvattavaksi...
http://www.vikersund.no/default.asp?side=node&nodeID=547
Karttojen ja ajo-ohjeiden kera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904