Joko kaukaan paperitehtaalta on laiskat työntekijät pihalla?Baarintiskillä itketään kun ei ole töitä!
Laiskat kaukaalaiset!
8
903
Vastaukset
- päivittelet
kohta suurta kunnallisveroitusta sun palkkapussistasi...Katsos kun tommosten tehtaiden lomautukset/muut alasajot vaikuttaa tuohon kuntaverotukseen.. Joten jos et oikeen ole perillä näistä kuntapolitiikka kuvioista ym. verotus/kunta suhteista, niin oisko liikaa pyydetty, että jätettäisiin nuo paperimiesten mollaamiset.
- ___-___-___:
paperimiehille! pihalle vaan kaikki! oppiivatpahan olemaan!
- PaperiKalle
___-___-___: kirjoitti:
Oppiivat olemaan?? Mitä tarkoitat?
- aloittaja....
PaperiKalle kirjoitti:
Oppiivat olemaan?? Mitä tarkoitat?
kuuluu sarjaan Kateellinen suomalainen.. joten siksi nyt yrittää täällä saada muita mukaan mollauskuoroon. Ja nyt sitä ketuttaa, kun muut ei yhtynytkään HÄNEN MIELIPITEISIINSÄ..
kun HÄNEN MIELIPIDE on se ainoaoikea ja kaiken tietävä....! - paskanjauhajia
___-___-___: kirjoitti:
ei tällaisina aikoina tarvita.
- myöskään
paskanjauhajia kirjoitti:
ei tällaisina aikoina tarvita.
paperimiehiä. kortistossa on tilaa...
- Per Saukko
muutkaan?
Meinaan että jos ne ois tosilaiskoja ni eihän tuotantoa tarviis rajoittaa.. sehän ois tarpeeks pientä ilman rajoitustakin, eikö?
Eiks ne päinvastoin ole liian ahkeria?
Tulee koko ajan liikaa paperia...ei kerkee kukaan missään käyttämään... - Minja.
Kateus on paha paha tauti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1424664Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513320
- 533188
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322620Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232246
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755