Pakko kysyä?

61v.

Mahtaako täällä olla ketään joka harrastaa golfia.

13

694

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mummo minäkin

Olen harrastanut 30v mieheni jo lapsesta alkaen.

• vaari*

Aloitetaan golf sitten kun ei enää osuta liikkuvaan palloon.

• kesäasuntomme vieressä on golf-kenttä.
      Muutama tuttava ja sukulainen ovat innokkaita
      Golffareita.
      Olen ollut kiinnostunut ko.harrastuksesta,
      mutta olosuhteiden takia olemme aikaisempina kesinä oleskelleet muualla
      ja harrastaneet ihan muita asioita.
      Nyt saattaisi miettiä asiaa uudelleen?

• 61v.

En halua mitenkään tyrkyttää mutta on siinä sellaisia asioita joita minä arvostan: 4 t. liikunta (jos haluaa), tietty sosiaalisuus (jos haluaa), luontoaspekti (kentästä riippuen). Myönnän, että aloituskynnys (green card ym) on hieman korkea mutta sen jälkeen ihan jees.
        Summa summarum! Jos tykkää niin hyvä, jos ei niin sitten ei.

• liikuntaa halvemmalla
        61v. kirjoitti:

En halua mitenkään tyrkyttää mutta on siinä sellaisia asioita joita minä arvostan: 4 t. liikunta (jos haluaa), tietty sosiaalisuus (jos haluaa), luontoaspekti (kentästä riippuen). Myönnän, että aloituskynnys (green card ym) on hieman korkea mutta sen jälkeen ihan jees.
        Summa summarum! Jos tykkää niin hyvä, jos ei niin sitten ei.

Aloitan golfin heti kun joku auttaa kustannuksissa :)

Minulla on kyllä ikäisesi ystävätär, joka pelaa :)

• 61v.
        liikuntaa halvemmalla kirjoitti:

Aloitan golfin heti kun joku auttaa kustannuksissa :)

Minulla on kyllä ikäisesi ystävätär, joka pelaa :)

Kysyppäs siltä ystävältäsi tarkkaan mitä se kustannus/v. on. Nykyään ei ole pakko ostaa osaketta eikä edes vuokrata pelioikeutta. Sitten on erilaisia alennuskortteja ja seniorialennuksia
        etc.. Onhan se totta, että liikuntaa saa ihan ilmaiseksi kun vaan lähtee vaikka sauvakävele-
        mään.

• Kepitön.

väkisinkin ja sitten vielä ostettiin kallilla hinnalla lisää. Pelaajat muualta kuin alkuperäiseltä
      paikkakunnalta. Noo.noo.on tehty mitä tehty,en tiijä
      onko hyötyä meille muille;-(
      En pelaa.

• Tositäti

Harrastan golfia, olen harrastanut jo kymmenen vuotta mutta laiskasti, joten tasotus on vain 44.
      Tänä kesänä minulla on vakaa päätös antaa enemmän aikaa tälle "jalolle" harrastukselle. Tule mukaan!

• 61 v.

n. 15 v. Kyllä alkuvuosina oli kova hinku päästä kentälle, satoi tai paistoi. Nyt tahti on rauhoittunut. Kierroksia tulee kaudessa ehkä n. 50. Ei se tasoitus niin kauhean tärkeä ole, pääasia, että tykkää siitä mitä tekee ja ainahan pieni haaste on hyvä olla mukana. Itselläni tuo
        HCP on jämähtänyt 19 pintaa. Riittää loistavasti.
        Kyllä tärkeintä on hyvä ilma hyvä seura ja jos vielä pelikin luistaa niin se on siinä.
        Lumien sulamista odotellessa.

• erkki.

isä äiti pari lasta ja heidän lapsensa.

pääosin tamperella pirkkalassa

• Seniorigolffari

Onpa kumma, joa ei täälläkin joku vanha, kateellinen nikki kohta rupea jeesustelemaan golfin elitistisyydestä.

• mutta monet

Voi kun tajuaisi joskus, mikä golfissa vetää! Vihreitten kenttien kutsu vai mikä ylimaallinen ilmiö?

• AVKT

Elän vielä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5906
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe