Nettimyymälä HUIJARIKO http://simplyelectronics.net

Odottava ostaja

Onko kellään kokemuksia ko. kaupasta.

33

6886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

      Putiikki on ollut internetissä vain vuoden - oli kevääseen 2008 saakka under construction. Alla oleva copyright sanoo 2006-2009.

      SSL-sertifikaatti herättää hälytyskellot - sertifikaatti EI sisällä vastuullista tahoa.

      Outoa on myös DNS: simplyelectronics.net -> 212.100.254.119 -> server1.redcellnetwork.com. http://212.100.254.119 tekee redirectin... googleen! Vaikuttaa virtualhost-palvelimelta, jossa on muitakin. Joten kävijävolyymi ei liene suurta.

      DNS-rekisteröinti:

      Registrant:
      SimplyElectronics Limited
      Unit 7, 8th floor
      682 Castle Peak Road
      Kowloon, kowloon HONG KONG
      HK

      Domain name: SIMPLYELECTRONICS.NET


      Administrative Contact:
      TRAN, PHUNG LINH EMAIL@REMOVED
      Unit 7, 8th floor
      682 Castle Peak Road
      Kowloon, kowloon HONG KONG
      HK
      0085236940871
      Technical Contact:
      TRAN, PHUNG LINH EMAIL@REMOVED
      Unit 7, 8th Floor
      682 Castle Peak Road
      Kowloon, kowloon HONG KONG
      HK
      0085236940871

      Hostaus on Rackspacella.

      Itse en laittaisi rahojani likoon.

      • Nimetön

        Kiitos kun vastasit. Saatoin menettää lähes 300e. Aika näyttää :) vaikutti minustakin niin epävarmalta siksi en pistänyt enempää likoon.


      • Nimetön

        Onkohan minulla mitään mahdollisuutta saada visaltani perittyä maksua pois jos ei tuotetta kuulu.Oston tein 12pvä edes tilausvahvistusta ei ole tullut kuin Googlelta kuitti maksusta sähköpostilla.


      • Odottavalla kannalla

        Olihan tuo tuo mukava saada tuollaista rohkaisua kun alkoi jo toivo menemään. Kysympä nyt ja odottelen eiköhän tuo kesäksi joudu :)


      • .............

        Tilata vaan tavaraa ja jättää laskut maksamatta. Sitten postittaa tavarat webbisivun tilaajille niin kauan kun toimittajat toimittavat. Sen jälkeen vaan kerää hölmöiltä rahat. Lopuksi katoamistemppu.


    • nikond300

      Olen tilannut tavaraa simplyltä noin 3000 euron arvosta ja kaikki tulleet perille kotiovelle kohtuuajassa.

      • Maksut?

        Simplyn kotisivulla lukee, että tilaaja maksaa kaikki mahdolliset maksut itse. Simply on Hong-Kongissa, jolloin ainakin ALV tulee lisätä sekä mahdollinen tulli, esim. optiikalle. Oletteko joutuneet maksamaan tulleja ja alv:a?


      • ,,,,,.....
        Maksut? kirjoitti:

        Simplyn kotisivulla lukee, että tilaaja maksaa kaikki mahdolliset maksut itse. Simply on Hong-Kongissa, jolloin ainakin ALV tulee lisätä sekä mahdollinen tulli, esim. optiikalle. Oletteko joutuneet maksamaan tulleja ja alv:a?

        Tavara menee kolmansista maista periaatteessa aina tulliin , ei käytännössä

        No lähimmästä tullista kotiosoitettasi tulee sitten noutopyyntö , sinulla täytyy olla jonkinsortin ostotosite josta on ilmettävä hinta / ostajan / myyjän tiedot

        Tullissa paketti kiikutetaan tiskille ja sitten tositteet / henkilöllisyys todetaan ja sulle anentaan mora käteen

        Avaat itse paketin ja sitten tullivirkailijan kanssa katsotaan paketin sisältö ym kuitit mitä sieltä löytyy

        Jos tullattavaa ilmenee tehdään seuraavaksi tullauspäätös , määritellään tulliprosentti tuotteelle , se saattaa vaihdella kameratuotteissakin , ALV on aina 22%

        No kuvitellaan vaikka että siellä olisi 350 euron optiikka ja tulliprosentiksi muodostuisi 8% (yleensä 3.7%-12% väliin , vaatteissa on kallein eli toi 12%)

        Aasiasta tulee yleensä halvalla postikululla eli 350e 12epostia 8% tullia

        tähän yhteissummaan lisätään sitten se 22% alvia eli näin:

        hinta posti tulli ja tähän 22% ALV


      • d300
        Maksut? kirjoitti:

        Simplyn kotisivulla lukee, että tilaaja maksaa kaikki mahdolliset maksut itse. Simply on Hong-Kongissa, jolloin ainakin ALV tulee lisätä sekä mahdollinen tulli, esim. optiikalle. Oletteko joutuneet maksamaan tulleja ja alv:a?

        Minä en ainakaan joutunut maksamaan tullia ja alvia vaikka tuotteen postitus oli hongkongista,käsittääkseni firma maksaa brittilän tullit ja alvit.Tilasin viimeksi 1300 maksavan putkaen.Turusta huolinnasta soittivat, kysyivät henkilötiedot ja sanoivat asian olevan kunnossa. Putki tuli sitten parin päivän päästä ovelle.


      • hr
        d300 kirjoitti:

        Minä en ainakaan joutunut maksamaan tullia ja alvia vaikka tuotteen postitus oli hongkongista,käsittääkseni firma maksaa brittilän tullit ja alvit.Tilasin viimeksi 1300 maksavan putkaen.Turusta huolinnasta soittivat, kysyivät henkilötiedot ja sanoivat asian olevan kunnossa. Putki tuli sitten parin päivän päästä ovelle.

        Hyvin toimii.puhelin tuli 4 arkipäivässä.dhl.seuranta ok.ei mitään valittamista.jopa takuu pelaa


      • vndiajsflhaskljdflnk
        hr kirjoitti:

        Hyvin toimii.puhelin tuli 4 arkipäivässä.dhl.seuranta ok.ei mitään valittamista.jopa takuu pelaa

        Tilasin pari viikkoa sitten EF 24-105 f4 L IS USM:n ja tuli kotiipostiin viikossa. Paketti oli lähetetty Britanniasta, jtoen mitään tulleja/alveja en joutunut maksamaan.


      • Toimivaa
        vndiajsflhaskljdflnk kirjoitti:

        Tilasin pari viikkoa sitten EF 24-105 f4 L IS USM:n ja tuli kotiipostiin viikossa. Paketti oli lähetetty Britanniasta, jtoen mitään tulleja/alveja en joutunut maksamaan.

        Itse tilasin EF 17-40 f4 L USM ja tuli maksun hyväksymisen jälkeen 6:ssa päivässä. Väliin osui viikonloppu. Sieltä vastattiin sähköpostikyselyihin kohteliaasti ja päivittäin. Myös oma pakettini tuli UK:sta. Firmasta tuli ainakin minulle luottavainen kuva.


      • reetr
        vndiajsflhaskljdflnk kirjoitti:

        Tilasin pari viikkoa sitten EF 24-105 f4 L IS USM:n ja tuli kotiipostiin viikossa. Paketti oli lähetetty Britanniasta, jtoen mitään tulleja/alveja en joutunut maksamaan.

        Toimii. Canonin laajis tuotiin kotiovelle tänään. Briteistä tuli.
        Ja hinnoista sen verran että
        joissain tuotteissa iso hinnanero suomessa myytäviin,
        toiset taas lähes saman kuin täällä.
        Tilaan toistekki


      • D90
        reetr kirjoitti:

        Toimii. Canonin laajis tuotiin kotiovelle tänään. Briteistä tuli.
        Ja hinnoista sen verran että
        joissain tuotteissa iso hinnanero suomessa myytäviin,
        toiset taas lähes saman kuin täällä.
        Tilaan toistekki

        Tilattu kamera tuli perille noin viikossa, informaatio pelasi firman suunnalta hyvin ja erittäin ystävällisesti. Ainut asia mitä en tilatessa ottanut huomioon oli se, että briteissä on erilaiset pistorasiat kuin suomessa, onneksi löytyi kotoa laturiin sopiva, laitteen omaa vastaava virtajohto eurooppalaisella päällä. Itselle jäi ihan ammattimainen ja toimiva kuva tuosta kaupasta.


    • Simplyelec

      Luotettava firma. Tilasin Panasonic DMC-LX3 kameran, ja 4 päivää tilauksesta tuote oli DHL:n toimittamana ovella. Nettikaupassa olevaan hintaa sisältyi kaikki kulut, myös DHL:n kuljetus. Heti tilauksen jälkeen tuli sähköposti, jossa oli tilausvahvistus ja seurantanumero jolla pääsi seuraamaan paketin kulkua. Ainoastaan yksi seikka pitää huomata itse ilmoittaa. Puhelin-numero suomen DHL:lle. Lähettäjä ei ollut ilmoittanut numeroa DHL:lle, eikä DHL kysy sitä tiedustelusta. Ensimmäisellä käynnillä oli lappu postiluukusta jossa luki että vastaanottajaa ei tavoitettu. Onneksi paketti oli paikkakunnalla. Suosittelen !

    • silpukka

      Tilasin joulu -ja tammikuussa Panasonic ZX1 ja FZ38 -kamerat. Joulun maissa kesti n. pari viikkoa paketin tulla. Tammikuussa tuli alle viikossa tilauksesta. Nettikaupassa ilmoitetut hinnat olivat lopullisia (postitus Englannista, ei tulleja/veroja päälle). Ainoa haitta UK-mallinen virtapistoke mutta helppo vaihtaa suomalaiseen "partakone"liittimellä varustettuun johtoon (ainakin ko. kameroiden latureissa). Suosittelen.

      • amirox

        Kyllä, ei ole huijusta, minäkin tilasin joulukuussa kameran (Olympus mju 8000) ja paketti tuli perille 2 viikon päästä eli kun nettisivussa sanotaan että toimitus kestää n.3-6 arkipäivää, totuus on se että pitäisi olla kärsivällinen koska se kestää reilusti enemmän ja minun kohdalla se tuli Ruotsin DHL:llä ja minun piti sitä seuraa ruotsin DHL sivulta.
        Loppulopuksi mielestäni ostos on kannattava ja halpaa koska kamera oli melkein 100€ halvempi kuin suomen halvin nettikauppa ;)


      • knyypiö
        amirox kirjoitti:

        Kyllä, ei ole huijusta, minäkin tilasin joulukuussa kameran (Olympus mju 8000) ja paketti tuli perille 2 viikon päästä eli kun nettisivussa sanotaan että toimitus kestää n.3-6 arkipäivää, totuus on se että pitäisi olla kärsivällinen koska se kestää reilusti enemmän ja minun kohdalla se tuli Ruotsin DHL:llä ja minun piti sitä seuraa ruotsin DHL sivulta.
        Loppulopuksi mielestäni ostos on kannattava ja halpaa koska kamera oli melkein 100€ halvempi kuin suomen halvin nettikauppa ;)

        minulle tuli SE,sta valmiiksi rikkinäinen kamera.
        Onko kukaan joutunut käyttämään tuotteen palautusta? Kuinka toimii? Hakeeko DHL vai vienkö itse Englantiin? :-)


      • Wikke67
        knyypiö kirjoitti:

        minulle tuli SE,sta valmiiksi rikkinäinen kamera.
        Onko kukaan joutunut käyttämään tuotteen palautusta? Kuinka toimii? Hakeeko DHL vai vienkö itse Englantiin? :-)

        Odotan itsekin tilaamaani HD videokameraa, Panasonic HDR-TM700 Epailyttavaa oli tuo alkutoiminta heidan kanssa. Sain yhden tracking numeron mutta kaksi eri kuljetusfirmaa. DHL osoittautuu nyt kuitenkin patevaksi. En kylla tieda mita pistivat pakettiin mutta takuista sanovat ainakin muiden maiden foorumeissa etta unohda koko juttu. Laitteissa ei ole valmistajan takuita ja tulevat luultavasti Hong Kongin miljoona markkinoiden pöydilta jakoon muihin maihin. Sen vuoksi halvemmat hinnat kuin muilla toimittajilla, koska ei valmistajan takuita. Tilaamani kamera on 300 euroa halvempi kuin Suomessa. Jos hajoaa niin oma on vikani kun SE-ltä ostin.


    • Canth

      Tilasin Simppeliltä Tamronin 10-24 (Canon) ja 5 kpl Hoya'n UV suodinta. Tein tilauksen 26.2.2010 sain ilmoituksen 11.3.2010, että tavara on lähtenyt ja tänään 17.3.2010 sain lähetyksen. Kaikki oli niin kuin pitääkin ja hinta oli kohdallaan eli sain lähes objektiivin hinnalla (hinta Suomessa) koko paketin.
      En voi moittia, toimii.

    • Kameran odottaja
    • sain123

      Itse tilasin panasonic fz100 kameran kaikki tomi kamera tuli 2 viikossa.Ainoastaan takuu huolestuttaa.

    • hinta/laatu

      rumasti kysytty, mutta en tiedä ko. mitään,
      kun valitsee merkin ja mallin tai parikin ja odottaa 1-2 kk saa suomesta todella mukavasti.

      esim itekin viime vuoden syksynä valitsin Canon legria M36, 8Gt sisäisellä muistilla, sitten tuli Rajalaan tarjous alta 400 €, sen otin.

      Ainakaan kameraa ei kannata ostaa ulkomailta jos ei saa todella edullisesti, niintä on sittenkin eri malleja, takuun kanssa ongelmia, samoin pitkällä matkalla pakettia "heitetään jo" useita kertoja, se ei tee kameralla hyvää, vaikka juuri ja juuri toimivana tulisikin perille.

      • laatu/hinta

        samalla tavalla sitä heitellään ja täristellään kuormissa ja lavoilla ennenkuin se sinne rahalan hyllyyn päätyy tai viimeistään siinä vaiheessa kun itella sen liukuhihnastojen läpi rullailtuaan potkii ovellesi.

        muuten ihan ok firma ja halpa, mutta toimitusaikoja ja varastosaldoja ei kannata uskoa eli tuo 2-5 päivää mitä heillä lukee on todennäköisemmin jotakin 1-3vko väliltä.


    • erkkinimimerkki567

      Vajaa kuukausi odoteltu, pari viimeistä viestiä ovat ilmoittaneet että ensi viikolla lähtee postiin.. En suosittele kenellekään ko. puljua.

    • Kamerakeisari
    • Odottelija

      Tässä vaiheessa huijarifirmalta vaikuttaa?

      Tilasin sieltä melkein tonnilla kamaa 30.1.2012. Rahat lähti Visalta, mutta tavaroita ei kuulu. Mainoksessa on lupaus 1-2 päivän toimitusajasta, mutta nyt 10pv jälkeen ei kuulu mitään. Eivät vastaa sähköposteihin ja jonotusaika puhelimella on 41minuuttia.

      Näillä sivuilla on varmaan firman maksetut kehjujat, mutta on muutama samassa tilanteessa oleva asiakaskin. JOTEN EN SUOSITTEL KO.FIRMAA ja toivottavasti saan kamat jossain vaiheessa tai rahat takasin.

      http://www.trustpilot.co.uk/review/www.simplyelectronics.net

    • kai se huono on
    • Simplycr*p

      He kuulemma ostavat tuotteet vasta kun ovat saaneet tarpeeksi ostajia, esim. 50 on ostanut d7000 kameran -> he tilaavat 50 kpl erän Aasiasta tms....

    • SIMPLYELECT CHEATS

      WARNING! SIMPLYELECTRONICS.NET CHEATS AND STOLES YOUR MONEY!

      I bought a Panasonic camera from simplyelectronics.net store. First, they said that I will get it within a week.

      Then, after the week, they said that the package was broken (same lie has been reported elsewhere) and I should buy a more expensive camera which they have. I wanted my money back and they agreed and said that it should be returned within a week.

      Finally, now for close to two months they have said every week that you should have the money already. THEY LIE!

      The scam they are doing is a divide-and-rule (lat. Divide et impera), i.e., some will get cheap deals and majority will lose their money. In addition, they have paid persons to promote them in the internet.

      True Story!

    • simplyhuijarit

      Paska putikki taitaa olaa...
      Tilasin 30.03.2012 kameran ja heti perään toisen putken.
      Kamera tuli13.04.2012. ja sain sen 16.04.2012, toimii hyvin.
      mutta putkea ei näy, pyyntööni lähettä paketti pikakuljetuksella
      vastasivat että valitsemani putki valitettavasti voi lähettää
      ainoasti tavallisella kuljetuksella.
      Pyyntööni palauttaa rahat ei ole vastattu ollenkaan.
      Tilaukseni status on NEW tänäpävänäkin, siis ei käsitelty
      12 työpäivän kuluessa. HUIJAREITA!
      En enää tilaa sieltä mitään.

    • simplyhuijarit

      Ei ehkä ihan täysi huijareita ole.
      Nyt sain viestin että ovat lähettäneet paketin ja pitäisi
      olla perillä 25.4.2012.
      DHL seuranta näyttä paketin lähtöpäivä 20.4.2012.
      Kyllä siis tavaraa lähettävät, toimitusajssa on parannettavaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe