Hei!
olen 21v jätkä ja pieren usein sohvalla mun tyttöystävä vieressä. mua ihmetyttytytytyttäää kun tyttöystävää ei haittaa tää yhtää, onks se normaalii? niiku?
piereminen
12
922
Vastaukset
- fdhdfhdfhfdh
Piereminen on normaalia.
Mutta tyttöystäväsi on ihan selvästi epänormaali!!!!! Hänen pitäisi kaasuvuodon tullessa kirkaista "IIIIIIIIIHH IUUUH" ja juosta Siperiaan...- Anonyymi
Piereminen ON normaalia eikä siitä pidä ottaa stressiä.
Voit siis pierrä kaikessa rauhassa.
- Taina
Elän isäni ja veljeni kanssa jotka piereskelevät säälimättä.. Niin minäkin joskus kotioloissa mutten sentään muualla ;PP
Olen miettinyt ku miehet piereskelee eikä siinä pitäisi olla mitään ihmeellistä mut entä jos tyttö/nainen pieree?- Anonyymi
Mä pieren aina ja joka paikassa, myös duunissa ja se on aivan normaalia.
- Anonyymi
Piärrään ja huuuuudetaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä pieren aina ja joka paikassa, myös duunissa ja se on aivan normaalia.
Mun pierut kuulemma haisee paskalta.
Tätä Ihmettelen ja kysn , että miksi?
- höpönlöpönlöppö
kylläpä siihen taitaa ajan kanssa tottua :D ei muakaan haittaa jos mun poikaystävä piereskelee...ihmetyttäs varmaan enemmän jos ei...
- asdasd -.-'
Ihhih, repesin, :"DDDDDD
- Anonyymi
Taisi irrota Pieru, siinä revetessä
- Anonyymi
Åhh!
Härre GuudJätte braaa!
- Anonyymi
Piereskely on mukava ja halpa harrastus.
Kannattaa piereskellä, koska se on myös hauskaa! - Anonyymi
Mä tänään kotona päivällä pieraisin varmaan neljä kertaa ja mulla oli vähän vaan tiukat siniset farkut päällä. Farkkupeppu vaan narahti kun latasin oikein kunnolla. Mulla oli entuudestaan alkkareissa lyhyt ruskea kakkajuova mutta myöhemmin kun katoin alkkareita niin ei se juova ollut suurentunut vaikka mä vähän latasin. Täytyy teinipojalla olla omat huvitukset vai mitä? Enää ei pieretä mua . Oikeastaan se oli eilen kun nyt ollaan seuraavassa päivässä , sori. Muuten myöhemmin eilen multa tuli kakat piereskelyjen jälkeen ja vähän vaan haisi vessassa. On hauskaa aina välillä päästää kaasuja ulos. Joskus uimahallissa uima-altaalla vedessä mä katon kuplia kun tulee pinnalle kun pääsee pikku pierut multa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916