Että lihavat ihmiset ovat rumia? paskat...
laihoista heitä löytyy enemmän! Monasti laiheliinit ovat kateellisia rahallisesta puolesta. Mietitään että lihavilla on asiat paremmin ja paremmat tulot kun on varaa syödä ja pulskistua. Tiedän monia näitä. Sitten laiheliinien perheessä poltetaan tupakkaa ja ruokaa on vähän.
Älkää teinit yleistäkö!
Onko se muka
9
630
Vastaukset
- avakum
mun mielestä painoindeksi ei tod. oo merkityksellinen tärkeintä on että toinen on rehellinen luotettava mukava jne...
jos on lihava ja muut muistuttaa siitä koko ajan niin, kyllä siinä sitten tulee sellanen fiilis että haluis olla samallaninen laiha ku esim.. tämä haukkuja.. omasta kokemuksesta tiiän että se sattuu ku haukutaan ulkonäön perusteella...
- fhdfhdhdh
"Älkää teinit yleistäkö!"
No mitä mitä, voisiko ilman yleistämistä käydä mielenkiintoisia keskusteluja?
Jos et diggaa, niin älä sitten itsekään tee niin.
Tuo tuloerojuttu nyt oli kyllä niin kaukaa haettua ainakin tänä päivänä... Mutta jos sille tielle lähdetään, niin voihan aivan yhtä hyvin olla, että rikkaalla on varaa käydä kuntosalilla ja aerobicissä, syödä terveellisiä ruokia ja olla laiha, kun taas köyhä lihava menee Mäkkärin kautta himaan kotisohvalle. Ehheh. - ,,,,
KUKA TÄÄLLÄ NYT YLEISTÄÄ JA KETÄ ITE TAIDAT OLLA KATKERA KILOISTAS!!
- äijä
Olen teitä vanhempi, harrastan voimailua ja tyyliini kuuluu näyttää isolta ja vahvalta, joten enpä ole katkera todellakaan.
sen sijaan jos yhtäkkiä häviäis 10kg niin se vasta vituttaisikin, veisi mut maanrakoon.
ei teidän teinien päässä muuta ole kun laihuuden ihannointi.. mitä vitun ihannoimista siinäkin voi olla? jes! - nuori akka
äijä kirjoitti:
Olen teitä vanhempi, harrastan voimailua ja tyyliini kuuluu näyttää isolta ja vahvalta, joten enpä ole katkera todellakaan.
sen sijaan jos yhtäkkiä häviäis 10kg niin se vasta vituttaisikin, veisi mut maanrakoon.
ei teidän teinien päässä muuta ole kun laihuuden ihannointi.. mitä vitun ihannoimista siinäkin voi olla? jes!"laihuuden ihannointi.. mitä vitun ihannoimista siinäkin voi olla?" Mitä ihannoimista on läskeissä?
Ei tarvitse ruveta laihduttamaan ollakseen laiha! Toiset on sitä luonnostaan eivätkä vaan yksinkertaisesti lihoa!
Ja jos sinä olet äijä nii minä olen joulupukki. Mitä tollanen vanha ukko tekee nuorten rakkausfoorumilla? Hah. - huoh
nuori akka kirjoitti:
"laihuuden ihannointi.. mitä vitun ihannoimista siinäkin voi olla?" Mitä ihannoimista on läskeissä?
Ei tarvitse ruveta laihduttamaan ollakseen laiha! Toiset on sitä luonnostaan eivätkä vaan yksinkertaisesti lihoa!
Ja jos sinä olet äijä nii minä olen joulupukki. Mitä tollanen vanha ukko tekee nuorten rakkausfoorumilla? Hah.eikai sillä tulomäärällä oo vittuakaan väliä siihen miten läski on?, esim porukoilla normia suuremmat tulot (7500€/kk verottomana/faija on kirurgi) ja painan jotain 55kg vaikka oon 180cm. en vaan vittu tykkää syödä itteäni saatanan läskiks.
- <3<3<3
huoh kirjoitti:
eikai sillä tulomäärällä oo vittuakaan väliä siihen miten läski on?, esim porukoilla normia suuremmat tulot (7500€/kk verottomana/faija on kirurgi) ja painan jotain 55kg vaikka oon 180cm. en vaan vittu tykkää syödä itteäni saatanan läskiks.
"painan jotain 55kg vaikka oon 180cm. en vaan vittu tykkää syödä itteäni saatanan läskiks."
- yleistämisestä vaan
Jos sinä puhut että älkää teinit yleistäkö niin miksi sitten itse yleistät??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754