Itsenäisyyspäivä Juhla!

Minä itse! :)

Tämä on TOTTA! tapahtui tänään 5.12.2003.
Älkää välittäkö kirjoitus virheistä!!!!

Suuri sali oli täynnä oppilaita.
Yhtäkkiä kuului Pianon soittoa ja kaikki nousivat juhallisesti seisomaan ja alkoivat laulamaan "Siniristilippumme" laulua.
Kaikki katsoivat suuren oven luo. Luokkalaisemme Juhani kantoi suomen lippua korkealla ja perässä tulivat AIno ja Tero.
ME olimme seiskalla ja tämä oli niitä ihastumisen aikoja. Oma ihatsukseni käveli lipun kantajan perässä ja vinkkasi minulle silmää.
Juhalssa esitettiin kaiken näköisiä esityksiä. Mutta minä keskityin vain Teron lyhkäisiin vaaleisiin hiuksiin, söpöihin kasvoihin ja upeaan kroppaan. Kun juhla loppui menin Inva vessaan meikkaamaan. Vessa oli suuri eikä niin ahdas kuin koulun tavalliset vessat. Unohdin lukita oven ja samassa ovi aukaistiin.
Oven avaaja oli Tero.
- Ai moi!, Sain sanotuksi
Jatkoin:- Tuu vaa, kyl me voidaan täs olla jos vaan peset pelkästään kätesi.

Peili ja lavuaari olivat eri paikoissa.
Laitoin ripsiväriä varovasti mutta silti se levisi, sillä tero oli tarttunut latiooni molemmilla vahvoilla käsillään.
Hän rupesi näykkimään niskaani.
Annoin hänen tehdä mitä huvittaa.
Hän pyöräytti minut ypäri ja näin hänen komeat kasvonsa. Hän painautui minua vasten ja suuteli intohimoisesti.
Tunsin kuinka hänen kalunsa jöpötti kumpuani vasten.
Rupesin avaamaan hänen housujansa ja hän riisumaan paitaani.

Me revimme vaatteemme nopeasti pois päältä.
Jätin kyllä rintsikat päälle sillä en kehdannut näyttää rintojani.
Tero laittoi minut seinää vasten ja rupesi nuolemaan alapäätäni.
Tunsin Teron samettisen, mutta kuitenkin niin karhean kielen. Kieli upposi välillä lemmentunneliini, välilä taas hieroi klittaani.
Vaalean ruskeat hiukseni kiemurtelivat Teron pään päällä, sillä ne ulottuivat polviin asti.
Sitten yhtäkkiä Tero nousi ja työnsi noin 16 cm mittaisen kalunsa aivan ppohjaan minun lemmentunneliini.
Huokaisin ja Tero ynähti.
Aloimme keinuttelemaan lanteitamme ja voihkimaan.
Välillä Tero hieraisi vapisevalla kädellään klittaani ja minä hieroin ja sekoitin hänen hiuksiaan.
Hän kiihdytti tahtia, myös huohotukset voimistuivat. Sitten Tero survaisi Kalunsa aivan pohjaan ja niin lujaa että oikein teki kipeää.
Me molemmat karjaisimme ja inahdimme.
Sitten tero alkoi hyväilmään minua.

En ollut huomannut, että hän ei käyttänyt kondomia. Enkä ollut huomannut sitä iten hän purkautui sisälleni. niin huomaamatonta työtä.
Onneksi e-pillerit olivat mukana!
Kun tulimme luokkaan, kävelimme käsikädessä ja teron tyttöystävä Linda katsoi kissamaisilla silmillään vihaisesti, melkein murhaavasti! :)


Tämä on tosi. En ikinä unohda tuota ItsenäisyyspäiväJuhlaa! =)
Älkää välittäkö kirjoitus virheistä!

12

7192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jack

      Että anteeks vaan nyt kamalasti paljon mutta MITEN VITUSSA E-PILLEREIDEN MUKANAOLO TUOHON KUULUI?!?!? Vittu mikä aasi.. Et edes tiedä mitä e-pillerit on tai mihin niitä käytetään!! KYSY VAIKKA ÄIDILTÄS!!!!
      Ps, veikkaus: Tämä "minä itse" on 15-v JÄTKÄ!!

      • hmm

        öh, sanoisin että nuorempi, 15v jätkäkin tietää jo mitä pillereillä tehdään...


      • JaA-a

        ET NIINKU TAIDA TIETÄÄ MITÄ NE E-PILLERIT ON....
        MITÄS JOS OTTASIT SELVÄÄ JA MENE MUUALLE NOITA SUN TEINI TARINOITA KIRJOTTELEMAAN.
        AIKA SURKEETA. KU SIIS JOS SÄ NAIT JONKUN KANSSA JA ETTE KÄYTÄ KORTSUU JNE NIIN MITEN SE VOI NIINKU VAIKUTTAA JOS SUL ON E-PILLERIT MUKANA???? KERROPAS SE MULLE????
        T. ite 16w muija ((käytän e-pillereit ja tiiän enemmän ku tommonen teiniXXX))


    • XXX

      Niinpä niin, aika paha moka tuo e-pillerisössötys! Kanteletko e-pillereitä mukana koulussa? Mitä ne enää auttaa kun hommat on jo hoidettu. Aasi.. Ja tuo 'polviin asti ulottuvat hiukset' oli kans aika huvittavaa. Kannattaisiko käydä kohta parturissa?? Tarinasi oli muutenkin surkea, anteeksi vain.

      • nyt

        Haha, ei saa kiusata. Onko lapsella jo nimi? Aiotko pitää vai murhata sen?


    • KPM

      Minkä ikänen oot nytte....?
      Toi oli aika hyvä paitsi vähä mokaa toi pilleri juttu mut muute tosi hyvä...
      kirjota lissee.....

      • Kauhuissaan..

        Kyl oli surkee täytyy sanoo. Kuka menee 7. luokalla vessaan naimaan??
        Joo. tokihan ne sun e-pilleris on kivoja lesottavia siel taskussa, mut ei paljoo auta..
        Monennella kuulla oot raskaana - pentu?


    • Neiti

      että tämäkin tarina oli aivan surkia.. e-pilleri-juttu pilas koko tunnelman... sori lapsukainen...

    • Solidah

      ...... no voi herran jumala. Meluaa kun ukkonen ja iskee kuin salama. Pohjolanäijä .....

    • tyttö87

      olettaen että tää oli totta:
      mun mielestä et ollu todellakaan valmis seksiin!! e-pilleri moka oli suorastaan hupaisa. x) ja moraalinen juttu.. miten voit noin vaan naida varatun jätkän kanssa?!?!?!?!

    • 0_o

      kysy nyt ees äidiltäs e- pillereistä ennen kun tuut kirjotteleen niistä juttuja

    • Örkki Mörkki

      TÄÄ OLI TODELLA SURKEA!!!! EN OO IKINÄ LUKENU PASKEMPAA STOORII!! SITÄPAITSI SE E-PILLERI ASIA OLI PALJASTI ETTÄ TÄMÄ "JUTTU" EI OO TOTTA!!!

      Ps. Tuskimpa ketään seiska luokkalainen mitään e-pillereitä käyttää. Mee terveystiedontunnille äläkä tuhlaa aikaas täällä kakara!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe