kohtaan.Yhä uusia kirjoituksia tuolla edellisellä sivulla.Eihän hän ole palstassa kirjoittanut enään pitkään aikaan ja kuitenkin,kun lukee noita juttuja,niin tuntuu todella pahalta,koska hän on ollut mielestäni tässä palstassa kantava voima,tuonut julki omat mielipiteensä-antanut maille kaikille voimia huomiseen,kertonut hieman itsestään ja elämästään.antanut palstassa huumorille tilaa runoineen ja murteensa kautta olemme saaneet kurkistaa hänen maailmaansa..Tuolla alenpana oleva kirjoitus kertoi hänen olevan jo saattohoidossa.Todellakin toivon,ettei näin olisi,mutta jos niin on ja Karjalankägönen jaksat lukea viestini,niin olen enkelinä vierelläsi!
Outoa vainoa
24
1103
Vastaukset
- että hän vielä
palaisi palstalle.Luin myös noita hänen ja Elisaman juttuja ja kivuistani huolimatta nauroin katketakseni ja myös,kun Karjalankägönen,jatta ja Ira¤ höpöttelivät ihmejuttujaan.Se oli jotain niin suurenmoista täällä,että vieläkin kaipaan(nyt jo parannettuani)sitä huumorilla höystettyä elämää.Kaivan joskus vanhat viestit esiin ja hihittelen itsekseni,,,tai kissan kanssa.
- Ira¤
hoidoissa käydessämme laskimme leikkiä,keksimme tarinoita,esim.korpivaellus aina joku jatkoi siitä mihin juttu jäi.Toi sairauksistammekin puhuimme,mutta nälviminen puuttui.
- sinä..
Oletko nimimerkki Kissan emäntä..?
- myös hyvää
Ira¤ kirjoitti:
hoidoissa käydessämme laskimme leikkiä,keksimme tarinoita,esim.korpivaellus aina joku jatkoi siitä mihin juttu jäi.Toi sairauksistammekin puhuimme,mutta nälviminen puuttui.
lue esimerkiksi ketju" niin hirveän kipeät kyynärtaitteet" siinä aloittaja saa
hyvin paljon tukea. - että sen
Ira¤ kirjoitti:
korpivaelluksen ym.ym.aikaiset porukat on lopettaneet täällä .?
Riippuu aina ihmisten luonteesta mitä he haluavat kirjoittaa ja millaisista aiheista.
Jos täällä on kuitenkin mukana näitä silloin hoidoissa käyneitä niin mikä estää
teitä kirjoittamasta edelleen samalla tavalla kuin silloin?
Ei leikinlasku täällä kai ole kielletty tänäänkään ,mielenkiinnolla odotan teidän jatkavan:-))))))
- tässä ja nyt
Yleensäkin vainoa vähän jokaista kohtaan. Kävin hieman lukemassa siellä ja siellä jopa syytetään,että minä olisin kirjoitellut sinne sellaista,mitä en edes ole kirjoittanut.
Eiköhän tämä asia ole jo loppuun käsitelty ja annettaisiin olla.
Eipä tänne palstalle näköjään mitään ihmeellistä kuulu, joten poistun taas takavasemalle. Heips!
p.s. Kevätmieliselle kevätterkkuja,jos näet kirjoitukseni. Toivottavasti voit hyvin ja olet pysynyt terveenä. Minulla menee hyvin ja olen terve.- on nälvitty
Aika vaan kultaa muistot, aina on nälvitty, jopa palsta aikanna jaettiin kahtia kun ei ollut sopua!
- Ira¤
on nälvitty kirjoitti:
Aika vaan kultaa muistot, aina on nälvitty, jopa palsta aikanna jaettiin kahtia kun ei ollut sopua!
kahtia sen vuoksi kun jonkun mielestä sinne ei sovi kirjoittamaan kun sairaudesta,ja hoidoista,siksi otimme tämän palstan jossa leikkiäkin voi laskea.
- suosittu
henkilö palstalla, mutta kaikki eivät koskaan pidä kaikista.
En ymmärrä miksei Kägönen anna mitään tietoa itsestään, vaikkka täällä mietitään päät puhki sitä, miten hän mahtaa voida.??- Ira¤
hänen äitinsä sairaana?
- miksi toit,,
tämän edellisen sivun aiheen vielä tänne esille?
Tuskin monikaan olisi ilman tätä aloitusta
alkanut selata edellistä sivua,en ainakaan minä.
Palstalla on ollut ihan hyviäkin kirjoituksia,olen saanut hyviä ja kannustavia viestejä.
Jos jollakin on tarve ilkeillä,sellainen jätettäköön omaan arvoonsa turhaa antaa hänelle huomiota,yllyttää varmaankin vaan.- hän kirjoittaa
siellä itse ;-).
- mollaaminen,
hän kirjoittaa kirjoitti:
siellä itse ;-).
kyllä siellä joku muu kirjoittaa kuin käkönen.
- Kägöstä
mollaaminen, kirjoitti:
kyllä siellä joku muu kirjoittaa kuin käkönen.
vaan erästä muuta jonka tunnistaa sanojen taivuttelusta ;-).
- tämän ketjun
Kägöstä kirjoitti:
vaan erästä muuta jonka tunnistaa sanojen taivuttelusta ;-).
aloittaja kirjoittaa siellä itse.
- niin,kuin esim.
tämän ketjun kirjoitti:
aloittaja kirjoittaa siellä itse.
cancerilla,ettei voisi kirjoittaa kuin rekattuna,rekkaisin itseni heti.
Mutta täällä myös rekattu voi välillä kirjoittaa ilman rekattua nimmaria.
Samoin he,joilla on muuten vaki nimmari,pystyvät kuitenkin kirjoittamaan myös ilman nimimerkkiään.
Koskaan ei voi olla varma,kuka milloinkin kirjoittaa.
Ihan sama onko vakinimmari vai ei.
Oikein ei voi kai luottaa mihinkään ja keneenkään;) - tämä on
niin,kuin esim. kirjoitti:
cancerilla,ettei voisi kirjoittaa kuin rekattuna,rekkaisin itseni heti.
Mutta täällä myös rekattu voi välillä kirjoittaa ilman rekattua nimmaria.
Samoin he,joilla on muuten vaki nimmari,pystyvät kuitenkin kirjoittamaan myös ilman nimimerkkiään.
Koskaan ei voi olla varma,kuka milloinkin kirjoittaa.
Ihan sama onko vakinimmari vai ei.
Oikein ei voi kai luottaa mihinkään ja keneenkään;)ollut pelipalsta joillekin ;-). Siis sanan varsinaisessa merkityksessä, keneenkään ei kannata luottaa ;-)). Mutta sellaiseksi tämä ilmeisesti on terkoitettukin. Kukanenkin voi vaan ihmetellä miksi terveyspalstoilla. Mutta kun ottaa oikean asenteen , palstana ihan jees.
- kägösellä
hieman katumista kun tuli riehuneeksi ja haukkuneeksi täällä ihmisiä.nyt piti tällanen ketju alottaa ja jatkaa sitä vanhaa ja houkutella muutkin lukemaan sinne.yritä nyt kägönen rauhottuu
- ei vaan
joku jolla on usein käytetty nikki vaan ei kuitenkaan rekisteöitynyut sillä nikill ;-)
- Ira¤
ei vaan kirjoitti:
joku jolla on usein käytetty nikki vaan ei kuitenkaan rekisteöitynyut sillä nikill ;-)
riitaa vältän viimeiseen asti.
- kyllä sinä
Ira¤ kirjoitti:
riitaa vältän viimeiseen asti.
ira¤ usein jatkat riitaa,annat takaisin mitä rumimmalla tavalla.
Ei riita jatku,ellei kukaan mene mukaan:) - Ira¤
kyllä sinä kirjoitti:
ira¤ usein jatkat riitaa,annat takaisin mitä rumimmalla tavalla.
Ei riita jatku,ellei kukaan mene mukaan:)halveeraa minua taatusti annan kunnolla takaisin,vai kittääkö pitäisi loukkauksesta?
- Ei tarvitse turvautua alaty...
Ira¤ kirjoitti:
halveeraa minua taatusti annan kunnolla takaisin,vai kittääkö pitäisi loukkauksesta?
Etkö osaa lopettaa napakasti? Harva turvautuu alapääsanastoon. Annat kiuhua omassa liemessään, se suututtaa.
- on ihan turhaa
Ira¤ kirjoitti:
halveeraa minua taatusti annan kunnolla takaisin,vai kittääkö pitäisi loukkauksesta?
vertaistukipalstalla jossa sadat syöpäsairaat käy lukemassa.
Kukaan hoidoista väsynyt ei jaksa noin riidellä,jos joku tähän minun viestiini reagoi siten,että moittii minua,niin annan olla.
Eihän riita jatku ,ellei toinenkin osapuoli ole riidanhaluinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251