Pitkästä aikaa!

Arvaa kuka? ...

Hyviä aamuja kaikille! Nyt tulin tänne teijän rauhaanne häiritsemään,mutta pitkästä aikaa.Oikeastaan minulla on asijata kaikille NAISILLE. Minä kun olen alkanut rupsahdella ja kohta pelkään näyttäväni samalta, kuin nimimerkkini. Niin, vaikken hokkuspokkus temppuihin uskokkaan,nyt on pakko uskoa.Forever tuotteiden ansiosta rypyt silmien alla ja yllä on alannut häipymään. Aivan tosi!Sen on muutkin huomanneet.Salaisuus on aloe vera,jota voiteessa on yli 90%.Tuubin nimi on: Aloe propolis creme. Ei saa kaupoista vaan kotikutsumyynnistä tilasin.Niitä on useanlaisia,yksi parantaa palovammat ja ihottumat, toinen vaalentaa läiskät iholla.Suosittelen kaikille teille,ketkä haluatte näyttää nuoremmalta.Googlettamalla löydätte koko sarjan.Kolme viikkoa käytin ja käytän yhä. Tässähän komistuu kesäksi tosi upeeksi,ukkokin tykkää niin että ;D . No, mitä muuta kuuluu? Onko kevätväsymystä,masennusta? Lähden tyttöporukassa tallinnaan käymään ja ostoksille siellä, toivottavasti sieltä löytyis ihania koruja ja vaatteita. Osaatteko neuvoa,missä kaupoissa kantsii käydä? Kun tuo arskakin alkaa nyt paistamaan, niin mikäs on ollessa.Ei elämä ole pelkästään ihanaa, vaan joskus ruusuilla tanssimista! Rahaa ei aina ole,tai se ei riitä.Pitää suhtautua kuin tyttöni 4vuotias tytär sanoi, haetaan seinästä.Tarkoitti ottoautomaattia. Näin yksinkertaista se olla pitää.Hyviä vointeja teille naiset!(ja ukkelit)Kirjoittelee tässä: ****a ******n

2

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • smila

oisko noita akkanen , on sitten talviunilta noustu
      kun pääsiäinenkin lähestyy hymy , itellänikin on aloe veeraa tosin oon sen maalimalta saanut ja on huippu rasva ja tekeepi ihmeitä on se parantava vaikutus.hyviä kevään jatkoja =) teillekkin

• Mie vaan joka jo keväättäoo...

Olisin arvannu ilman nuota loppu kirjoituksen kirjaimia.Missäsie olet luuhannut vaikkaei se mulle kuulukkaan.Kiitos vinkistä kokeilen aloea kyllä sitä alkaa rupsahtaa vähän yks ja toinen,,nauraaa,,Hienoa kevättä sinulle sinne ja hyviä lentokelijä luudalla,kun pääsiäinen kohta,,nauraa,,En tie mitään kauppoja tallinnassa,kait ne etsimällä löytää ja on siinä keskustassa,olen kerran myös käynny siellä se oli 1990.Hauskaa matkaa ja syö ny hyvin siellä laivalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      90
      5785
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4752
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3077
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      2734
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2006
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1533
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      189
      1348
    Aihe