USKOMATTOMAN

paljon*

tullut kaikenlaisilta yliopistoilta kyselyjä.
Olen runtannut ja laittanut ne suoraan "trashiin" sillä olen kyllästynyt niihin.
Onkohan elävä tutkimusmateriaali loppunut yksiköiltä kun kotiinkin lähetellään moisia?

8

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koskaan soitettu tilastokeskuksesta tai jostain muusta gallup-firmasta? Mulle on soitettu ja kysytty onko hetki aikaa vastata kysymyksiin. Olen vastaillut ja kovasti ovat kiitelleet. Kai niitä tietoja johonkin joku käyttää.

      Olen vastannut myös joihinkin kotiin tulleisiin kyselyihin. Ne on joskus ihan hauskoja. Postimaksukin niissä on valmiiksi maksettu.
      En ole koskaan mitään negatiivista niistä edes ajatellut. Joku tekee työtään ja tarvitsee tietoja, niin yksinkertaista se on.

    • ==--=--

      Ihmiset vääntää kradujaan kiireellä. Sulla vissiin liika avoin osoite. Paa stoppeja jos häiritsee.

      Ite oon ollut yli 30 vuotta tilastokeskuksen haastateltavana. Pitää välillä jäävätä ittensä, jos kyse on suorasta markkinointiviestinnästä. Mutta osallistun noihin yleispäteviin tutkimuksiin aina.

      Katos kun pitää sekaan saada jokin järkeväkin mielipide.

      Jos jostain yliopistolta tulee haaastattelupyyntöjä tms. Voisitko ajatella, että joku tekee siellä tieteellistä tutkimustyötä ja tarvitsee materiaalia??????

      Tokikin jokin Porno.university on silleen, että sitä ei kannata edes avata :)))))


      =DW=

      • olin

        elävää tutkimusmateriaalia työpaikallani ja se riittänee minun osallistumiseni siihen "lafkaan".


    • ihmettä :-)

      kirjoitat:
      Onkohan elävä tutkimusmateriaali loppunut yksiköiltä kun kotiinkin lähetellään moisia?

      Eiköhän en kotona oletvatkin ole eläviä?

      • olevat

        ovat zombeja.


      • kammioissaan
        olevat kirjoitti:

        ovat zombeja.

        olevat tutkijat ovat zombeja kammioissaan jotka hyötyvät tohtorinhattuineen muitten ihmisten kustannuksella.


      • sinäkin olisit
        kammioissaan kirjoitti:

        olevat tutkijat ovat zombeja kammioissaan jotka hyötyvät tohtorinhattuineen muitten ihmisten kustannuksella.

        valmis vastaanottamaan avun mihin toiset ovat osallistuneet koe henkilöinä.


      • pitkään
        sinäkin olisit kirjoitti:

        valmis vastaanottamaan avun mihin toiset ovat osallistuneet koe henkilöinä.

        tietämättäni eräänlainen koekaniini ja kun se selvisi minulle, muodostin oman käsitykseni ko. alasta ja mikään ei saa muuttamaan mieltäni siitä ammattikunnasta.
        Jokainen saa sanoa mielipiteensä, suomessa on sananvapaus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe