Kuulin viikonloppuna luotettavalta taholta (jolla ei ole intresseissään kaunistella minulle, eikä ole välittäjä) että heidän kohteidensa kysyntä on kasvanut selvästi. Loppuvuosi oli hiljaista mutta alkuvuonna kauppoja on tehty yli tuplasti loppuvuoteen verrattuna.
Taitaa jäädä rommaukset väliin tällä kertaa.
Kysyntä on oikeasti vilkastunut
4
248
Vastaukset
- takaiseen
verrattuna kauppojen määrähän ei ole laskenut kuin 40%. Rommeli!
- tuhansia kuukaudessa
-40% tarkoittaa sitä että kauppa kuitenkin käy.
- oma postinumero
Asun uudella omakotitaloalueella ja ihan utelisaisuuttani olen seurannut kyseisen postinumeron kauppan olevia asuntoja. Pitäähän sitä tietää jos naapuri on muuttamassa :)
Vuosi sitten ja ennen sitä myynnissä oli säännöllissesti noin 30 taloa.
Vuosi sitten määrä kääntyi laskuun ja keväällä 2008 myynnissä oli 20 ja syksyllä enää alle 10 taloa. nyt vuoden vaihteen jälkeen määrä on noussut noin viiteentoista myytävään taloon.
Hintojen en ole juuri huomannut laskevan, mutta sellaiset kohteet jotka vielä 2007 meni parissa viikossa, näyttäisi pysyvän nyt myynnissä pari kolme kuukautta, eli kauppa käy ilmeisesti aika nihkeästi.
Selvästi on ollu havaittavissa että myynti on keskittynyt pieniin halpoihin noin 120 neliön taloihin ja puoleen vuoteen ei ollu lainkaan myynnissä yli 150 neliön taloja, nyt on muutama. - ..oli
Käytiin eilen kahta taloa katsomassa esittelyssä ja molemmissa oltiin ainot kävijät eli tosi vilkasta on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725