MS Kotilo tietokonelehdessä

American dynamo

FUDisliigan ammattilaispiireissä MS Kotilo on jo käsite. Nyt hän paljastaa salaisuutensa:

"BSOD-järjestelmästä voi helposti kirjoittaa myyvää tekstiä. Riittää, että minulle maksaa riittävästi. BSODin sinisin silmin ihmiset uskovat, koska asiahan on aviisiin präntätty.

Toinen konsi on tarvittaessa vedota yhteismitallisuuteen, jolloin roskaa pitää voida verrata toiseen roskaan. Me ymmärrämme sponsoreitamme. Kilpailu olisi pahasta, etenkin teknisesti ylivoimaista, turvallista ja ilmaista järjestelmää vastaan."

:P

5

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Penat.
    • Pitäisi suorittaa tuollainen "Feedback-attack" sillä sen ei pitäisi edes olla laitonta. Kaikki Linuxistit siis lähettävät yhden palautelomakkeen Tietokone-lehdelle ja kertovat mitä mieltä ovat näistä muutamasta blogi-sankarista yhdessä ja erikseen. Ei siitä ilmeisesti mitään hyötyä olisi sillä koko lehden toimitus taitaa katsella painokonetta mikkislasien läpi mutta tulisipa ainakin vahva kannanotto FUDin levittämiseen suomessa.

• American dynamo

Sodat-palstan lukijamäärä on toistaiseksi luultavasti pienempi kuin tietokone-lehden. Lienee siis tehokkaampaa laittaa sinne linkki mitä sodat-palstalla on asiasta jo otettu kantaa. Täällä kirjoittelevat ovat jo tietoisia MS-kusetuksista, vaikka jotkut kirjoittelevatkin MS:n puolesta. Linkkaamalla tietokonelehdestä väkeä tänne ihmiset saavat muistutuksen, että MS Kotilo tarvitsee työnantajaansa, joka tarvitsee mainosrahoja, jotka tulevat turhan tuotteen nikkaroijilta.

• herraa

Setä Samulia? :D

Itse olen samaa mieltä, tyyppi on täysin Microsoftin liekassa...tai ei ehkä liekassa mutta saa varmaan hyvät korvaukset kun mainostaa sitä ja samalla vähän haukkuu kilpailijoita.
      Tietokone-lehti on puolueellinen eikä todellakaan mikään alan ammattilaisten julkaisu, siis ei TODELLISTEN ammattilaisten lehti.

• se vaan jaksaa

hehkuttaa Seiskaa..
      http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=37173&tyyppi=1

Niinkuin tuossakin jutussa. Tyyppi on täysin omistautunut windowsin mainostamiselle, liekö ihan Microsoftin palkkaama kirjoittaja (HUOM! Tietokone-lehdestä puhuttaessa ei voida puhua toimittajista, liekö lehdessä yhtään ammattitoimittajaa, kaikki lienee enemmänkin blogaajia).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe