FUDisliigan ammattilaispiireissä MS Kotilo on jo käsite. Nyt hän paljastaa salaisuutensa:
"BSOD-järjestelmästä voi helposti kirjoittaa myyvää tekstiä. Riittää, että minulle maksaa riittävästi. BSODin sinisin silmin ihmiset uskovat, koska asiahan on aviisiin präntätty.
Toinen konsi on tarvittaessa vedota yhteismitallisuuteen, jolloin roskaa pitää voida verrata toiseen roskaan. Me ymmärrämme sponsoreitamme. Kilpailu olisi pahasta, etenkin teknisesti ylivoimaista, turvallista ja ilmaista järjestelmää vastaan."
:P
MS Kotilo tietokonelehdessä
5
222
Vastaukset
- Penat.
Ei tämä järjestelmällinen winukan trollaaminen ole suinkaan Nelosen Penan yksinoikeus. ;)
http://thebeezspeaks.blogspot.com/2009/03/fear-and-loathing-in-holland.html Pitäisi suorittaa tuollainen "Feedback-attack" sillä sen ei pitäisi edes olla laitonta. Kaikki Linuxistit siis lähettävät yhden palautelomakkeen Tietokone-lehdelle ja kertovat mitä mieltä ovat näistä muutamasta blogi-sankarista yhdessä ja erikseen. Ei siitä ilmeisesti mitään hyötyä olisi sillä koko lehden toimitus taitaa katsella painokonetta mikkislasien läpi mutta tulisipa ainakin vahva kannanotto FUDin levittämiseen suomessa.
- American dynamo
Sodat-palstan lukijamäärä on toistaiseksi luultavasti pienempi kuin tietokone-lehden. Lienee siis tehokkaampaa laittaa sinne linkki mitä sodat-palstalla on asiasta jo otettu kantaa. Täällä kirjoittelevat ovat jo tietoisia MS-kusetuksista, vaikka jotkut kirjoittelevatkin MS:n puolesta. Linkkaamalla tietokonelehdestä väkeä tänne ihmiset saavat muistutuksen, että MS Kotilo tarvitsee työnantajaansa, joka tarvitsee mainosrahoja, jotka tulevat turhan tuotteen nikkaroijilta.
- herraa
Setä Samulia? :D
Itse olen samaa mieltä, tyyppi on täysin Microsoftin liekassa...tai ei ehkä liekassa mutta saa varmaan hyvät korvaukset kun mainostaa sitä ja samalla vähän haukkuu kilpailijoita.
Tietokone-lehti on puolueellinen eikä todellakaan mikään alan ammattilaisten julkaisu, siis ei TODELLISTEN ammattilaisten lehti. - se vaan jaksaa
hehkuttaa Seiskaa..
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=37173&tyyppi=1
Niinkuin tuossakin jutussa. Tyyppi on täysin omistautunut windowsin mainostamiselle, liekö ihan Microsoftin palkkaama kirjoittaja (HUOM! Tietokone-lehdestä puhuttaessa ei voida puhua toimittajista, liekö lehdessä yhtään ammattitoimittajaa, kaikki lienee enemmänkin blogaajia).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872