ÄMK järjestää XVII Kokkoontumisajot 2009
perinteisessä paikassa Suolahden Hankalassa perinteiseen tapaan..
www.aanekoskenmoottorikerho.net
Kokkoontumisajot 2009
8
2324
Vastaukset
- yks monista
....jussina nähään :)) ..niinku aina ennenkii ;)
- mctinke
Taitaa olla Hankalan nurmikot monen mieleen ?:)
Näkemisiin ! - markopolo
mctinke kirjoitti:
Taitaa olla Hankalan nurmikot monen mieleen ?:)
Näkemisiin !Hieno homma että Juhannusmeeting on taas Hankalassa. Paikkahan on varmasti Suomen paras ja Äänekosken kerho hoitaa järjestelyt hienosti monen vuoden kokemuksella. Eipä tarvi miettiä enää missä Jussin vietän...
- Pave.
Toivottavasti saatte porukkaa sinne....
....kerran kun oppi olemaan pois juhannuskokkareista niin siitä tais samalla tulla tapa, valitettavasti!
Jostain syystä tuo särkilampi ei ollut minun mieleen kun paikan takavuosilta tiesi.
Toivottavasti saitte paikan nyt reilusti halvemmalla kuin aikaisemmin sillä tuo vuoden poissaolo Hankalasta saa varmasti monen muunkin jäämään pois.
Ja toivottavasti paikan pitäjä kärsi viime vuonna nahoissaan kun ei tienannutkaan niin paljoa kuin aikaisemmin....- markopolo
No ei tuo Hankala ainakaan huonommaksi ole mennyt vaikka siellä ei viime vuonna kokkoontumisia ollutkaan. Paikkoja on korjailtu ja mökkejä on näköjään tullut lisää. Jokainen saapi valita paikkansa missä Jussin viettää mutta minä olen ainakin Hankalassa. Toivotaan kuitenkin että tulee uuttakin porukkaa sitten Paven tilalle.
- Pave.
markopolo kirjoitti:
No ei tuo Hankala ainakaan huonommaksi ole mennyt vaikka siellä ei viime vuonna kokkoontumisia ollutkaan. Paikkoja on korjailtu ja mökkejä on näköjään tullut lisää. Jokainen saapi valita paikkansa missä Jussin viettää mutta minä olen ainakin Hankalassa. Toivotaan kuitenkin että tulee uuttakin porukkaa sitten Paven tilalle.
Toivotaan, että http://www.aanekoskenmoottorikerho.net/ eivät ainakaan jää tappiolle jussina vaan saavat myös kerättyä kerholle hieman rahaa.
Ja iso talkoohan tuollaisen kokoontumisen järjestäminen on, joten toivottavasti heillä riittää myös talkooporukkaa riittävästi. - yks monista
Pave. kirjoitti:
Toivotaan, että http://www.aanekoskenmoottorikerho.net/ eivät ainakaan jää tappiolle jussina vaan saavat myös kerättyä kerholle hieman rahaa.
Ja iso talkoohan tuollaisen kokoontumisen järjestäminen on, joten toivottavasti heillä riittää myös talkooporukkaa riittävästi....aina on hommat hoitunu vaikka talkooporukkaa ollu enempi/vähempi :)
En usko et ÄMK persnettoo ottaa.
Hankalan omistaja vaihtunu, vaikuttanee hyvältä koska lisää mökkejäki tullu...yms :)) - mctinke
yks monista kirjoitti:
...aina on hommat hoitunu vaikka talkooporukkaa ollu enempi/vähempi :)
En usko et ÄMK persnettoo ottaa.
Hankalan omistaja vaihtunu, vaikuttanee hyvältä koska lisää mökkejäki tullu...yms :))Järjestelymme ovat täydessä vauhdissa.
Enää alle kuukausi odotettavana.
Kaikki vanhat ja uudet vieraamme tervetuloa Suolahden Hankalaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702432Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911586Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641355Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711349- 1291245
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1531129- 1411091
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881039- 701028
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur74997