ÄMK järjestää XVII Kokkoontumisajot 2009
perinteisessä paikassa Suolahden Hankalassa perinteiseen tapaan..
www.aanekoskenmoottorikerho.net
Kokkoontumisajot 2009
8
2312
Vastaukset
- yks monista
....jussina nähään :)) ..niinku aina ennenkii ;)
- mctinke
Taitaa olla Hankalan nurmikot monen mieleen ?:)
Näkemisiin ! - markopolo
mctinke kirjoitti:
Taitaa olla Hankalan nurmikot monen mieleen ?:)
Näkemisiin !Hieno homma että Juhannusmeeting on taas Hankalassa. Paikkahan on varmasti Suomen paras ja Äänekosken kerho hoitaa järjestelyt hienosti monen vuoden kokemuksella. Eipä tarvi miettiä enää missä Jussin vietän...
- Pave.
Toivottavasti saatte porukkaa sinne....
....kerran kun oppi olemaan pois juhannuskokkareista niin siitä tais samalla tulla tapa, valitettavasti!
Jostain syystä tuo särkilampi ei ollut minun mieleen kun paikan takavuosilta tiesi.
Toivottavasti saitte paikan nyt reilusti halvemmalla kuin aikaisemmin sillä tuo vuoden poissaolo Hankalasta saa varmasti monen muunkin jäämään pois.
Ja toivottavasti paikan pitäjä kärsi viime vuonna nahoissaan kun ei tienannutkaan niin paljoa kuin aikaisemmin....- markopolo
No ei tuo Hankala ainakaan huonommaksi ole mennyt vaikka siellä ei viime vuonna kokkoontumisia ollutkaan. Paikkoja on korjailtu ja mökkejä on näköjään tullut lisää. Jokainen saapi valita paikkansa missä Jussin viettää mutta minä olen ainakin Hankalassa. Toivotaan kuitenkin että tulee uuttakin porukkaa sitten Paven tilalle.
- Pave.
markopolo kirjoitti:
No ei tuo Hankala ainakaan huonommaksi ole mennyt vaikka siellä ei viime vuonna kokkoontumisia ollutkaan. Paikkoja on korjailtu ja mökkejä on näköjään tullut lisää. Jokainen saapi valita paikkansa missä Jussin viettää mutta minä olen ainakin Hankalassa. Toivotaan kuitenkin että tulee uuttakin porukkaa sitten Paven tilalle.
Toivotaan, että http://www.aanekoskenmoottorikerho.net/ eivät ainakaan jää tappiolle jussina vaan saavat myös kerättyä kerholle hieman rahaa.
Ja iso talkoohan tuollaisen kokoontumisen järjestäminen on, joten toivottavasti heillä riittää myös talkooporukkaa riittävästi. - yks monista
Pave. kirjoitti:
Toivotaan, että http://www.aanekoskenmoottorikerho.net/ eivät ainakaan jää tappiolle jussina vaan saavat myös kerättyä kerholle hieman rahaa.
Ja iso talkoohan tuollaisen kokoontumisen järjestäminen on, joten toivottavasti heillä riittää myös talkooporukkaa riittävästi....aina on hommat hoitunu vaikka talkooporukkaa ollu enempi/vähempi :)
En usko et ÄMK persnettoo ottaa.
Hankalan omistaja vaihtunu, vaikuttanee hyvältä koska lisää mökkejäki tullu...yms :)) - mctinke
yks monista kirjoitti:
...aina on hommat hoitunu vaikka talkooporukkaa ollu enempi/vähempi :)
En usko et ÄMK persnettoo ottaa.
Hankalan omistaja vaihtunu, vaikuttanee hyvältä koska lisää mökkejäki tullu...yms :))Järjestelymme ovat täydessä vauhdissa.
Enää alle kuukausi odotettavana.
Kaikki vanhat ja uudet vieraamme tervetuloa Suolahden Hankalaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934