mikä ois paras maksimissaan 110€ digikamera? ei pattereilla.
uusi kamera
8
452
Vastaukset
- kehiin,.,,
Canon (mallia en muista) 99€ toimii kahella patterilla tai AA-akuilla. Vaikka jotku kamerat toimii pattereilla, niin ne voidaan korvata ladattavilla akuilla, ja senkin jälkeen ne hätätilassa toimii jakapaikasta löytyvillä pattereilla. Älä osta kameraa jos ei AA-akut ja patterin käy siihen.
- höpötystä...
Osta kunnollisella akulla varustettu kamera. Jokapaikan patterit harvoin toimivat kameroissa. Kamerakäyttö vaatii parhaat (eniten hetkittäistä virtaa antavat) patterit. Useimmat "maitokauppalaadut" eivät sovi kamerakäyttöön. Pahimmillaan uusilla pattereilla saat pari kolme kuvaa jos olet onnekas. Jos olet paikassa jossa akkuun ei saa lisää sähköä saat tuskin uusia kelvollisia pattereita sieltä.
- en vaan tiedä
saako noita enään mutta ... etsivä löytää :
http://www.youtube.com/watch?v=bj0JX-eC26Y&feature=channel_page - muhkel
Varma valinta Canon PowerShot A590, pysyy hyvin kädessä, kuvanvakain, hyvät ohjelmat (myös käsisäädöt)
http://www.tietokone.fi/lukusali/artikkelit/2008tk05/pika_canon.htm
105 euroa
http://www.cyberphoto.fi/index_fi.php?/info_fi.php?article=LA-DC52G
99 euroa
http://www.veikonkone.fi/
Minulla ollut Canon PS A510 jo neljä vuotta ja kestää vieläkin.
Ollut myös hyvä kamera Canon PS S5 IS 12x suumi. Ja Canon PS 590A on ihan samalainen, vain kääntyvä näyttö puuttuu ja suumi on 4x - Kuvaaja...
Vaikka saisit tungettua kameraan 2 700 mAh:n sormiakut, et kuvaa nilläkään kuin hetken. Syitä tähän on monia.
Jos ylipäätänsä paristojen saatavuutta pitää miettiä, on kyllä akussa pahasti vikaa.- ..........
Hetki on sitten 800 kuvaa, 2 viikkoa. Canonin vanha pokkari, 4x AA.
- kun on tarkkana
Minä olen kahden pienen sormiakun digikameralla hyvin pärjännyt. Toinen sormiakkupari voi olla latauksessa jonka jälkeen se on heti tarpeen vaatiessa valmis vaihdettavaksi kameran työjuhdaksi.
Tällaisella systeemillä on pystynyt ottamaan vähintäänkin monia kymmeniä kuvia vuorokaudessa, joka on riittäänyt minulle aivan loistavasti. Olisi ehkä pystynyt ottamaan jopa satoja kuvia vuorokaudessa jos olisi ollut tarve. Kuvaamisen lisäksi akkusysteemi riittää myös paperitulosteiden tekoon, tosin tulostin verkkovirralla toimien.
Yhden sormiakkuparin latautumiseen menee noin 8 tuntia vaatimattomalla latauslaitteella ja siinä ajassa ei toista sormiakkuparia saa kuvattua tyhjäksi salaman kanssa millään sellaisella käyttötavalla jota uskoisin koskaan tarvitsevani. - tarkkana pitää olla
kun on tarkkana kirjoitti:
Minä olen kahden pienen sormiakun digikameralla hyvin pärjännyt. Toinen sormiakkupari voi olla latauksessa jonka jälkeen se on heti tarpeen vaatiessa valmis vaihdettavaksi kameran työjuhdaksi.
Tällaisella systeemillä on pystynyt ottamaan vähintäänkin monia kymmeniä kuvia vuorokaudessa, joka on riittäänyt minulle aivan loistavasti. Olisi ehkä pystynyt ottamaan jopa satoja kuvia vuorokaudessa jos olisi ollut tarve. Kuvaamisen lisäksi akkusysteemi riittää myös paperitulosteiden tekoon, tosin tulostin verkkovirralla toimien.
Yhden sormiakkuparin latautumiseen menee noin 8 tuntia vaatimattomalla latauslaitteella ja siinä ajassa ei toista sormiakkuparia saa kuvattua tyhjäksi salaman kanssa millään sellaisella käyttötavalla jota uskoisin koskaan tarvitsevani."Kuvaamisen lisäksi akkusysteemi riittää myös paperitulosteiden tekoon, tosin tulostin verkkovirralla toimien."
Siis se kamera on akkujen varassa päällä silloinkin koko ajan kun paperitulosteita tehdään. Pienehkö sublimaatiotulostin Canon CP-400 mankeloi jokaiseen paperikuvaan 3 värikalvoa ja niiden päälle suojakalvon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912833
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454780Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392788Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201955Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1111706Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471