Millaisia kokemuksia WC-korokkeista teillä on ?
Pitääkö olla ehdottomasti sellainen, jossa aukko sekä edessä että takana. Ovatko olleet sopivia vanhoihinkin WC-istuimiin ? Puhdistus ja kiinnityskokemuksia ?
Kiitos vinkeistä !
WC korokkeet ?
6
3858
Vastaukset
- Omaishoitaja 12 vuotta
Minulla ainakin on ihan myönteisiä kokemuksia wc korokkeista, monen kokeilun jälkeen päädyin irralliseen malliin, koroke laitetaan Wc istuimen päälle ja kiinnitetään sellaisilla ns koukuilla, ei tarvitse tehdä mitään muutoksia ja on helppo laittaa ja ottaa pois kun ei tarvitse. Väri vaihtoehdotkin ovat aika hyvät mutta perus väri on yleensä valkoinen.
- TuuliTuu
Kiitos kommenteistasi, kysyisin vielä, mistä olet ostanut omasi ? Olen selaillut nettisivuja ja sieltä löytyy erimerkkisiä, mutta olis varmaan hyvä nähdä luonnossa eli tiedäkö, olisiko mahdollisesti pääkaupaunkiseudulla jotain erikoisliikettä, jossa voisi käydä tutustumassa ?
Hyvää jatkoa Sinulle ! - Omaishoitaja 12 vuotta
TuuliTuu kirjoitti:
Kiitos kommenteistasi, kysyisin vielä, mistä olet ostanut omasi ? Olen selaillut nettisivuja ja sieltä löytyy erimerkkisiä, mutta olis varmaan hyvä nähdä luonnossa eli tiedäkö, olisiko mahdollisesti pääkaupaunkiseudulla jotain erikoisliikettä, jossa voisi käydä tutustumassa ?
Hyvää jatkoa Sinulle !Respectan jne sivuja ja loppujenlopuksi hommasin korokkeen respectalta, en tosin tiedä onko heillä mahdollista esim käydä tutustumassa ja katselemassa eri vaihtoehtoja mutta uskoisin että on, toinen vaihtoehto tietenkin on että kysyisi oman paikkakunnan terveyskeskuksesta tai vastaavasta olisiko heillä jotain, ja jos ei ole niin ainakin saattaisivat osata neuvoa eteenpäin. Itse kävin kysymässä ja olisin saanut pitkäaikais lainaan samankaltaisen korokkeen jonka ostin respectalta mutta en sitä ottanut kuitenkaan.
- omaishoitaja minäkin
Omaishoitaja 12 vuotta kirjoitti:
Respectan jne sivuja ja loppujenlopuksi hommasin korokkeen respectalta, en tosin tiedä onko heillä mahdollista esim käydä tutustumassa ja katselemassa eri vaihtoehtoja mutta uskoisin että on, toinen vaihtoehto tietenkin on että kysyisi oman paikkakunnan terveyskeskuksesta tai vastaavasta olisiko heillä jotain, ja jos ei ole niin ainakin saattaisivat osata neuvoa eteenpäin. Itse kävin kysymässä ja olisin saanut pitkäaikais lainaan samankaltaisen korokkeen jonka ostin respectalta mutta en sitä ottanut kuitenkaan.
Meillä on ihan tavallinen valkoinen koroke jonka saimme apuvälinekeskuksesta lainaan samalla kun kävivät kartoittamassa muidenkin apuvälineiden tarpeen ja sitten toivat sieltä kaikki yhdellä kertaa ihan pyörätuolia myöten.
- 13 vuotta
TuuliTuu kirjoitti:
Hyvää jatkoa Sinulle !Minulla on ollut 13 vuotta lainassa sellainen korotus. Ei mulla ole mitään aukkoa, eikä se mulle ole edes tarpeellinenkaan.
Kun tavalliseen vessaan menee, tuntuu että pöntön reuna on lattialla. Ei tulsi mitään tavallisen matalan pöntön kanssa. Asuntoautossa on luonnostaankin jo korkea pönttö, joten omavaraisuus takaa selviämisen. - 200cmkyykky
13 vuotta kirjoitti:
Minulla on ollut 13 vuotta lainassa sellainen korotus. Ei mulla ole mitään aukkoa, eikä se mulle ole edes tarpeellinenkaan.
Kun tavalliseen vessaan menee, tuntuu että pöntön reuna on lattialla. Ei tulsi mitään tavallisen matalan pöntön kanssa. Asuntoautossa on luonnostaankin jo korkea pönttö, joten omavaraisuus takaa selviämisen.Mikähän siinä on, että nykyään wc-pöntöt tunnutaan tekevän lyhyille aasialaisille ihmisille eikä pitkille suomalaisille täällä suomessakin? Sitten myydään kalliilla lisäosia, painorajallisia korottimia ja kahvoja, varsinkin kahvat joista saa tukea nousuun ovat pahasti ylihinnoiteltuja.
Vanhat Arabian wc-pöntöt olivat oikein hyviä ja korkeitakin, nykyään joutuu olemaan kuin riu'ulla kyykkypaskilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992