MINKÄLAINEN KOKEMUS TEILLÄ ON ASIAKKAINA/TYÖNTEKIJÖINÄ TÄSTÄ ALASTA? LUIN TOSSA TYÖPAIKKA ILMOITUKSIA JA JOTENKIN PISTI MIETTIMÄÄN.
ESIM. PALKKAUKSESTA OLEN KUULLUT VAKAVIA VAROITUKSIA MUTTA MYÖS KOVIA LUPAUKSIA...
JA MYÖS KORVAUKSISTA MITÄ KUULUU SAADA JA MITEN KUULUU SAADA, ETTÄ NE EI IHAN AINA SÄÄNTÖJÄ NOUDATTELE...???
SITTEN MYÖS MUUTAMIA AIKA KOVIA PALAUTTEITA ALAN FIRMOISTA JA TAVOISTA TYÖKENNELLÄ...
ESIM. MYYNTITYYLIT ON OLLUT AIKA PAKKOMYYNTIÄ SUORASTAAN JA HINNAT AIKA KOVIA.
KERTOKAA OMIA KOKEMUKSIA.
Työsuojelutarvikkeiden myyntityö?
3
559
Vastaukset
- SOKERI
YLEISTÄ ALALLA KUN ALALLA VARMAAN:
Kilometrejä kun tehtaillaan niin hyvin menee ja kaikki on tyytyväisiä - ainakin siihen saakka kun käry käy.
Tuttu aloitti myymään jotain paskakaivoja ja sama peli näyttää olevan sielläkin käynnissä. Nuori innokas kaveri jolle ainakin tuli ekan tilipäivän lähestyessä täytenä yllätyksenä se, että kilometrit ym. lakisääteiset kulukorvaukset ei tulekaan sovittujen provikoiden PÄÄLLE vaan ne VÄHENNETÄÄN ensin palkasta.- tuttu juttu
joo tuttu juttu ja käynyt itselle... tosin sekin että allekirjoittaa sellaisen työsopimuksen tietämättä että ei luvallista...eipä siinä oikein muuta kuin käyty todella epäselvästi ja lyhyesti kaikki mikä liittyi korvauksiin. rikkooko työntekijä silloin tietämättään lakia ja voiko siitä rangaista? osaako kukaan sanoa asian todellista puolta ja mistä saa selville?
- viitaten
Valppaana täytyy olla kun asioi ja tekee tilauksia.
Ja siihen mihin nimensä pistää...
Ja hintatietoisuuskaan ei ole pahitteeksi. Joissain firmoissa 10 kertaiset hinnat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117