Tarvitseeko joku Autoa ?

:))

Moikka!
Ostettiin poikaystavani kanssa auto Australiaan tultuamme. Kohta reissu alkaa olemaan lopussa ja mietittiin jos joku australiaan tuleva haluaa ostaa hyvan auton. Ollaan laittamassa sita kuukauden sisalla myyntiin taalla joka tapauksessa.
Auto on valkoinen -95 Holden. Siella mahtuu nukkumaan takana. Se on todella hyvassa kunnossa ja hintaan kuuluu retkeily tavaraa. Hinta olisi 1700euroa. Tietenkin neuvoteltavissa. Ja auton hintaan kuuluu myos takuu, eli jos auto hajoaa siina on 24/7 huoltopalvelu. Ottakaa yhteytta pian jos loytyy kiinnostusta.

4

1099

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä päin

mannerta olette? Saattaisin ostaakin - jos olette paikkakunnalla, ja auto menee katsastuksestani läpi.

• matkaajat

Moikka. Me ollaan talla hetkella Melbournessa ja ollaan ajamassa Cairnsin kautta Sydneyhin. Eli voidaan luopua siita milloin ja missa vain ! Ja todellakin auto menee katsastuksesta lapi. Ei siina mitaan vikoja ole ja ulkoapainkin siistin nakoinen auto.Missa pain itse menet?

• Paikkakuntalainen*
        matkaajat kirjoitti:

Moikka. Me ollaan talla hetkella Melbournessa ja ollaan ajamassa Cairnsin kautta Sydneyhin. Eli voidaan luopua siita milloin ja missa vain ! Ja todellakin auto menee katsastuksesta lapi. Ei siina mitaan vikoja ole ja ulkoapainkin siistin nakoinen auto.Missa pain itse menet?

Siis ymmärsinkö oikein. Melbournesta Sydneyhin on n. 1000 km mutta Cairnsiin n. 4000 km. Minkä takia pitää kiertää sieltä kautta ???????

• :))
        Paikkakuntalainen* kirjoitti:

Siis ymmärsinkö oikein. Melbournesta Sydneyhin on n. 1000 km mutta Cairnsiin n. 4000 km. Minkä takia pitää kiertää sieltä kautta ???????

Joo pikkasen on kiertotie. :)Tuli ostettua extempore liput tanne Melbourneen Formuloihin. Missa pain sa itse menet ? Jos haluat tutkiskella meidan autoa. Ja muuten jos haluat soittaa ja kysyy jotain lisaa niin tassa on Australian nro : 041 475 27 81 ja tunnetusti Vodafonella ei ole aina kenttaa niin jattele viestia vastaajaan.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      376
      8333
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      169
      2704
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      978
    4. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      960
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      873
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      856
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      843
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      822
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      796
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      752
    Aihe