Tarvitseeko joku Autoa ?

:))

Moikka!
Ostettiin poikaystavani kanssa auto Australiaan tultuamme. Kohta reissu alkaa olemaan lopussa ja mietittiin jos joku australiaan tuleva haluaa ostaa hyvan auton. Ollaan laittamassa sita kuukauden sisalla myyntiin taalla joka tapauksessa.
Auto on valkoinen -95 Holden. Siella mahtuu nukkumaan takana. Se on todella hyvassa kunnossa ja hintaan kuuluu retkeily tavaraa. Hinta olisi 1700euroa. Tietenkin neuvoteltavissa. Ja auton hintaan kuuluu myos takuu, eli jos auto hajoaa siina on 24/7 huoltopalvelu. Ottakaa yhteytta pian jos loytyy kiinnostusta.

4

1043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä päin

      mannerta olette? Saattaisin ostaakin - jos olette paikkakunnalla, ja auto menee katsastuksestani läpi.

      • matkaajat

        Moikka. Me ollaan talla hetkella Melbournessa ja ollaan ajamassa Cairnsin kautta Sydneyhin. Eli voidaan luopua siita milloin ja missa vain ! Ja todellakin auto menee katsastuksesta lapi. Ei siina mitaan vikoja ole ja ulkoapainkin siistin nakoinen auto.Missa pain itse menet?


      • Paikkakuntalainen*
        matkaajat kirjoitti:

        Moikka. Me ollaan talla hetkella Melbournessa ja ollaan ajamassa Cairnsin kautta Sydneyhin. Eli voidaan luopua siita milloin ja missa vain ! Ja todellakin auto menee katsastuksesta lapi. Ei siina mitaan vikoja ole ja ulkoapainkin siistin nakoinen auto.Missa pain itse menet?

        Siis ymmärsinkö oikein. Melbournesta Sydneyhin on n. 1000 km mutta Cairnsiin n. 4000 km. Minkä takia pitää kiertää sieltä kautta ???????


      • :))
        Paikkakuntalainen* kirjoitti:

        Siis ymmärsinkö oikein. Melbournesta Sydneyhin on n. 1000 km mutta Cairnsiin n. 4000 km. Minkä takia pitää kiertää sieltä kautta ???????

        Joo pikkasen on kiertotie. :)Tuli ostettua extempore liput tanne Melbourneen Formuloihin. Missa pain sa itse menet ? Jos haluat tutkiskella meidan autoa. Ja muuten jos haluat soittaa ja kysyy jotain lisaa niin tassa on Australian nro : 041 475 27 81 ja tunnetusti Vodafonella ei ole aina kenttaa niin jattele viestia vastaajaan.


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1926
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      198
      1613
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1451
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1442
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1076
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1050
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      986
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      121
      983
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      948
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      916
    Aihe