Onko teillä vauva oireillut vatsalla, meillä lähinnä öisillä ilmavaivoilla, kun olette kokeilleet erilaisia makuja? Meillä hedelmät ja marjat ei tuota ongelmia, ja kesäkurpitsa sekä riisi menee hyvin myös, mutta peruna, bataatti, porkkana ja parsa saa yöt pirstaleiseksi. Vauva ähkii ja pyörii, paukuttelee.
Onkohan nyt niin, että mikään noista ei sovi, vai onko ihan normaalia, että vatsaa vääntää totutellessa? Itseä mietityttää, että mikä määrä ilmavaivoja on normaalia uuden ruoka-aineen kanssa? Olisi mukava saada lisää kasviksia ruokavalioon, ettei ihan pelkillä makeilla soseilla mene. Olen tähän asti maistattanut vain kerran tai kaksi noita ilmavaivoja tuovia aineita ja sitten lopettanut. Ei haluaisi turhaan pikkuista "kiusata"... en siis ole uskaltautunut vielä esim. viikkoa kokeilemaan. Annosmäärät on olleet hyvin pieniä... 1-2 tl päivässä. Ja ikää vauvalla on 5,5kk.
Maitoallergia vauvalla on ainakin, olen itse maidottomalla imetysdietillä ja sillä vauva on oireeton. Ruisleivän olen myös lopettanut, koska se selvästi aiheutti vatsavaivoja.
Onko kiinteiden aloituksessa
3
271
Vastaukset
- tuli
tytöllä vatsa kipeäksi maissista, porkkanasta ja bataatista. Kukkakaalista taasen tuli poski täyteen näppyjä. Hedelmäsoseet ei tuota täälläkään mitään ongelmia, marjoja ei vielä kokeiltu. Huomenna olisi tarkoitus kokeilla perunaa. Neiti on 4,5kk.
- täyttä tavaraa
peruna, bataatti ja porkkana ovat kakki todella tuhtia tavaraa ja erittäin tärkkelyspitoisia. Ehkä vauvasi elimistö ei vielä pysty käsittelemään niitä kunnolla. Voi olla että kuukauden päästä ne eivät aiheuta enää mitään oireita. Jättäisin ne pariksi viikoksi pois. Parsa vai parsakaali? Kokeilisin maissia
- alkup.
ajatus virhe tuli, eli porkkanaa ei olla maistettu, mutta maissia ollaan ja sekään ei sovi, siitä tuli pahimmat oireet. Ja parsakaalia on maisteltu, ei parsaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642032Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899