en voi tarkasti kirjottaa, missä on kohde ja sellasta. olen kohdevastaavana ja todella sairas. tiesin sairaslomalle lähtiessäni, että kovat on paikat toisilla. tänään sieltä soitettiin-oli sisäisen verenvuodon takia ollut työkaveri sairaalassa kaikki vapaapäivät. niin on stressi ottanut koville. ei tule tekijöitä tilalle- veresnahasta repivät. kauheesti itkettää, mutta se ei paljoa auta.
itku silmässä
10
1072
Vastaukset
- asiasi ole
työpaikkaa murehtia tai mitä siellä tapahtuu. Se on vain työpaikka, ei sun henkilökohtaista omaisuutta josta kannattaisi ottaa itseensä.
- olet ihan lopussa,
ei itseään kannata uhrata! Saikkua hakemaan ja toipumislomalle. Älä tuhoa terveyttäsi! Voimia sulle!
- maksetaan??
Miksi otat työpaikasta murheita sairauslomallasi? Paranna itsesi ja nauti olostasi jos voit.
Turha miettiä toisten työtaakkaa. Tuolla asenteella et itse parane nopeasti.
Epäilenpä voiko stressi aiheuttaa sisäistä verenvuotoa. Siihen vaaditaan mielestäni jokin fyysinen vaurio.
Kannattaako sinun olla kohdevastaavana, jos se noin sinua stressaa ettet voi sairastaakaan rauhassa vaan kannat kaikkien murheet sairaanakin. Mieti jos siirtyisit rivisiivoojaksi. Toinen vaihtoehto on ettet mieti työasioita vapaallasi. Siitä ei sinulle mitään makseta.- viesteistä!
haluaisin olla töissä, mutta en voi. olen aina laittanut toisille ne vapaat mitään itse pitämättä-ja nyt se päätti kostaa! tuli paha tulehdus ja en voi kävellä. jalka vaan ei ota eteen.
mietin tietenkin toisia. tuntuu niin pahalta. ihan kamalaa, että jollekin verenvuotoja tulee, ja tuntuu siltä, että se on mun sairasloman syy. voi ei. en tiedä miten nyt korvaan tämän sairasloman toisille. - on onnistunut
viesteistä! kirjoitti:
haluaisin olla töissä, mutta en voi. olen aina laittanut toisille ne vapaat mitään itse pitämättä-ja nyt se päätti kostaa! tuli paha tulehdus ja en voi kävellä. jalka vaan ei ota eteen.
mietin tietenkin toisia. tuntuu niin pahalta. ihan kamalaa, että jollekin verenvuotoja tulee, ja tuntuu siltä, että se on mun sairasloman syy. voi ei. en tiedä miten nyt korvaan tämän sairasloman toisille.pilaamaan oman terveytensä niin tuskin on sun syy. Et sä ole maailman napa eikä kaikki pyöri sun ympärillä. Kukaan ei oleta sun tekevän yhtään mitään etkä sinä ole korvaamaton. Lopeta tuollainen marttyyrin roolin vetäminen.
- paskan lässyttäjiä
on onnistunut kirjoitti:
pilaamaan oman terveytensä niin tuskin on sun syy. Et sä ole maailman napa eikä kaikki pyöri sun ympärillä. Kukaan ei oleta sun tekevän yhtään mitään etkä sinä ole korvaamaton. Lopeta tuollainen marttyyrin roolin vetäminen.
riittää?
- se siinä!
paskan lässyttäjiä kirjoitti:
riittää?
Omassa ylimielisessä persoonassaan tietämässä aina ja kaiken. Muiden mielipiteillä ei olekaan mitään arvoa?!
- myös väsynyt
Täällä on niin helppo tulla sanoo ettei tarvii toisten puolesta murhetta kantaa... Ei se vaan joillekin helppoa ole! Meillä L&T:llä revitään kans niistä siivoojista kaikki irti jotka on töissä silloin ku muut on lomalla. Hirveän stressaavaa ja yritähän tosiaan kieltäytyä...huudot ja haukut saa! Itse oon kolmatta viikkoa saikulla ku kroppa ei vaan enää kestä. Vaihtoehtoja ei silti oo ku hyvä että edes jotain työtä on!
- viisikymppiseltä
Löysin vanhan työpäiväkirjan 80-luvulta. Olin silloin alle kolmekymppinen ja porrasalueella Vantaalla esimiehenä. Päivittäin oli avoimia alueita auki noin kolmekymmentä tuntia. Avoimia alueita ei saanut koskaan täyteen ja osa vakisiivoojista oli vuorotellen sairaana. Auttoivat töissä ollessaan tekemällä 10-12-tuntisia työpäiviä. Itse paahdoin kymmentä tuntia lähes päivittäin - siis siivosin alueita sen verran esimiehenä ollessani. Esimiestä ei siis oikeasti ollut. Suuri osa töistä oli jätettävä tekemättä. Saunoista haettin roskat pois ja heitettiin löylyhuoneiden ovet kiinni. Rapuista siivottiin ala-aulat.
Nyt ihmettelen kuinka silloin jaksoin kaiken. Enää en alkaisi moiseen. Se on työnantajan velvollisuus antaa työntekijät esimiehelle. Silloin en vain ymmärtänyt sitä.- töitä
ja sit paikat kipeenä vapaalla. Jep, olin kans -90-luvulla Hesas esimieshommis 6vuotta. Hullun hommaa. Ensin tein esimiehen työt ja sit viel siivosin 3-5h/ilta. Ei ollut työntekijöitä. Ei edes hakijoita. Sit tulin kehä3n ulkopuolelle töihin. Tein taas 6v innolla töitä. Olin todella tyytyväinen työpaikkaani. Työ oli palkitsevaa ja työntekijät ei jatkuvasti vaihtuneet. Pidin mielestäni asiakkaistani hyvää huolta ja olin vastuuntuntoinen. Sain hyvää palautetta. Jäin äitiyslomalle ja hoitovapaalle. Oltuani 2v poissa töistä, kuulin minua haukutun selän takana. Asiakkaan henkilökunta oli haukkunut työni pataluhaksi. Olin todella yllättynyt, koska vielä töissä ollessani ei kukaan moittinut työtäni. Joten, hullu töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä. Turha töitä kotiin kantaa ja yökausia valvoo. Hautausmaat on täynnä korvaamattomia ihmisiä. Naisvaltasilla aloilla taitaa olla yleistä selän takana haukkuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754