ja laittaa nämä Heinola-palstan häiriköt ruotuun ja järjestykseen!
Mitäs mieltä te asialliset lukijat ja kirjoittajat olette?
Ajattelin hakea tämän palstan
13
743
Vastaukset
- moderoijan
pesti niin yksinkertainen ole. Saat nopeasti tukehdetettua tän Heinola osion niin, ettei täällä käy tämäkään vähä mitä nyt. Toinen asia on, että kuinka kauan olet siinä "virassa". Kyllä sielt potkitaa nopeesti pois, kun kerran munaat. Kuinkas paljon olet kirjoitellu tänne ja mikä on sinun REKISTERÖITYNYT NIMIMERKKI. VITUN AATAMI... sun täytyy olla ensin rekisteröitynyt käyttäjä ja kirjoituksia paljon palstalle. PAINU SINÄ VITTUU! ENKS MÄÄ TOS AIKAISEMMIN SANONU ET TÄNNE EI TARVII TULLA MÄÄKII!!
ONKO SIINÄ LUETUN YMMÄRTÄMISESSÄ TAAS VIKAA..!!!- hoitomuodon
vaihtamista. Lääkkeesi ei selvästikkään tehoa.
- Joopa joo
Sulla on vikaa siinä, ettet sä ymmärrä tän palstan ideaa. Siis sitä, että sulla ei ole mitään oikeutta huutaa kenellekkään yhtään mistään. Ja vähiten siitä, etteikö joku muka ymmärrä mitä sä sanot. Ymmärtää tai ei, kaikki voi sanoa sanottavansa.
- sinun elämä..
Joopa joo kirjoitti:
Sulla on vikaa siinä, ettet sä ymmärrä tän palstan ideaa. Siis sitä, että sulla ei ole mitään oikeutta huutaa kenellekkään yhtään mistään. Ja vähiten siitä, etteikö joku muka ymmärrä mitä sä sanot. Ymmärtää tai ei, kaikki voi sanoa sanottavansa.
ilmeisesti sulla ei muuta olekkaan, kuin tämä palsta. osta oikea elämä! mitään muuta et sitten ymmärräkkään, kun tän palstan asiat.. okei sä oot palstan kunkku (ritari ruskean reiän).. saat pitää palstan, mut mä vittuilen sulle just niin paljon ku mä haluun ja nythän vasta haluunki. :))
- idea!
Hyvä ihan jo pelkästään Heinolan imagonkin kannalta. Nykymeininki antaa kovin yksipuolisen kuvan heinolalaisten henkisestä tasosta. Se karkottaa myös asialliset kirjoittajat pois palstalta.
- kultii..
Eihän toi ny ketään rasita, jos välissä on mielen purkauksia,hyvä et ne saa tehä sitä täällä. Sehän on hiirestä ja klikkauksesta kiinni, mitä haluaa ite kukin nähdä.
Sellaanen "asiallinen" palsta on helskutin tylsä..- kirjoittelet...
Olishan tääkin pallsta melko tylsää luettavaa jos nää olis pelkästään asiallisia juttuja elikkäs kyllä sillointällöin parit pikku Osmo-jutut ja sukuelimen mittaukset on ihan paikallaan...
- Ei varmaankaan
Heinolalla on se maine mikä on. Ja hyvä on se, että ihmiset sanovat sanottavansa näistä maankuuluista tämän paikkakunnan asukkaista.
- HauskahkoM
Nimimerkki ei ole osa otsikkoa.
- Tanjuska
Viestiketjun aloittaja ei ole missään nimessä ansainnut paikaa valvojana. Kirjoitustaidoillaan ei tule koskaan ansaitsemaankaan.
Aloituksessa ei ole päätä eikä häntää: "Ajattelin hakea tämän palstan ja laittaa nämä Heinola-palstan häiriköt ruotuun ja järjestykseen". - opastaa
Tanjuska kirjoitti:
Viestiketjun aloittaja ei ole missään nimessä ansainnut paikaa valvojana. Kirjoitustaidoillaan ei tule koskaan ansaitsemaankaan.
Aloituksessa ei ole päätä eikä häntää: "Ajattelin hakea tämän palstan ja laittaa nämä Heinola-palstan häiriköt ruotuun ja järjestykseen".palstan tuleva sherlokki!
- HöyhentäjäM
Palstalle ei ole ollut tarvetta erityismoderoinnille sen jälkeen kun karkoitin Amiskanan muille palstoille hakemaan huomiota.
Nykyisellään hän kirjoittelee Mersu-palstalle Volvoista ja Kristinusko-palstalle Islamista, kuten joskus häntä opastin.- untuvaa
Täällä minä kotkotan. Pesä on valmis, ei kun munimaan. Vaan, mistä kukko pikku kanaselle. Joutaisiko keltään kierrättäjältä lainaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079