Saunakerhon kokous

Jopel

Kunnallisen uimahallin yleisen saunan miesten puolen saunakerho kokoontui.


Puheenjohtaja avasi kokouksen ja totesi, että paljon on äijiä paikalla.


Tämän päivän Hs kertoi, että ruotsalaiset ovat havainneet,että kalaa syöneet pojat ovat viisaampia kuin sitä syömättömät.
Keskusteltiin aiheesta ja ihmeteltiin, mistä ihmiset tiesivät Suomessa ennen vanhaan, että kalan syönti kannattaa, sillä sanonta "syökee särkee, se kasvattaa järkee," oli kaikille tuttu.
Todettiin, että ei ne ruottalaiset paljon tiedä, kun tuonkin vasta nyt hiffasivat.


Joku aloitti keskustelun miesten turvattomuudesta kaduilla ja toreilla, siellä kun ei kuulemma tiedä, kuka vastaan tule on femisti ja kuka ei.
Todettiin, että tosi miehen ainoa turvallinen paikka on vesi, siellä kun ei ole mahdollista saada tulta munille.


Puheenjohtaja päätti kokouksen ja määräsi kaikki uimaan.

13

550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinisirkku<

      Kokous teillä!
      Sait ihan ääneen nauramaan.Kyl mää ihan samaa mieltä oon niist feministeistä:D

    • jjoutava

      miten tämä liittyy aiheeseen mutta kaupan penkille oli jätetty CD Suomalaista rokkia
      32 sinivalkoista hittiä.
      Kassatytöltä kysyin uskallanko ostaa sen kun penkiltä sen löysin.
      'Kyllä jos on teillä CD soitin'
      'Onon DVD-kin'
      'No jos rokki kiinnostaa'.
      'Kyllä hyvinki, hittejäkin ovat ja 32 eri bändiä esittämässä.
      Tyttö oli varmaan sitämieltä ettei äijäpaha ymmärrä mitä on tekemässä.

      • ymmärrä

        onko teällä etdes mitään hengissä outua on että jos påäivistys ole niin edes joku jotakin sanoisi kyllä sanon että kuollut on koko 70


      • näistä
        ymmärrä kirjoitti:

        onko teällä etdes mitään hengissä outua on että jos påäivistys ole niin edes joku jotakin sanoisi kyllä sanon että kuollut on koko 70

        muutanmasta lukijasta turhhaa vaahota mitä niillä on sanomista ei mittään.
        Urhheilusta ne voi jottai käsittää mutta eipä muusta.


      • sitä ne kahtoo
        näistä kirjoitti:

        muutanmasta lukijasta turhhaa vaahota mitä niillä on sanomista ei mittään.
        Urhheilusta ne voi jottai käsittää mutta eipä muusta.

        no yks joka paikassa vaahtoo.


      • päähän ottoo
        sitä ne kahtoo kirjoitti:

        no yks joka paikassa vaahtoo.

        kun kukkaan ei ossaa ottoo, lukkee muttei pukaha.


      • ossoo kun
        päähän ottoo kirjoitti:

        kun kukkaan ei ossaa ottoo, lukkee muttei pukaha.

        tulloo oikommaan nuo palstan kuninkkattaret ja kuninkaat ja sitten poistamis nappia painaavatten.


      • tosissaankino
        ossoo kun kirjoitti:

        tulloo oikommaan nuo palstan kuninkkattaret ja kuninkaat ja sitten poistamis nappia painaavatten.

        meillähän stä oes snomista, ryökäle kun tuo mure on huonontunu, annappa sinä tulla ku ossoot.


      • mittee ossoo
        tosissaankino kirjoitti:

        meillähän stä oes snomista, ryökäle kun tuo mure on huonontunu, annappa sinä tulla ku ossoot.

        sinnuu yritän matkii ko nii mukavalta ja ossoovaiselta vaikutat, pitäskö meijän iha trehvit tehä.


      • vaekka
        mittee ossoo kirjoitti:

        sinnuu yritän matkii ko nii mukavalta ja ossoovaiselta vaikutat, pitäskö meijän iha trehvit tehä.

        minulle kyllä passaa miäshä minä mutta onko se vika joson miäs onkohan täälä jottae rajotuksia enmäkyltiä.


      • naisimmeine
        vaekka kirjoitti:

        minulle kyllä passaa miäshä minä mutta onko se vika joson miäs onkohan täälä jottae rajotuksia enmäkyltiä.

        arvelen että ihana oot kun nuo juttuis siltä vaekuttaapi ,no kahtelen tuon Mehtolat. Kukapa meetä rajootaisi vai onkos siulla oma hellapolliisi.


      • Mehtolat
        naisimmeine kirjoitti:

        arvelen että ihana oot kun nuo juttuis siltä vaekuttaapi ,no kahtelen tuon Mehtolat. Kukapa meetä rajootaisi vai onkos siulla oma hellapolliisi.

        voi vietävä ku minä oon melekeen vähä vaille vappaa.
        Haitanneeko tuo lainapolliisi tuo on, huonosa kunnosa se on jo, joutaa lähtiä.


    • Kävin vielä uinnin jälkeenkin saunassa.

      Oli ihan kiva lueskella noita saunojien höpinöitä.
      Sitten sattui silmääni ensin yksi asia.
      Tämä olikin muuttunut sekasaunaksi.
      No, se ei minua haitannut, kivempaa vain oli.

      Toinen asia, mikä sattui silmään, oli kirjoitusten pituus.
      Textareillako te tänne kirjoittelette, kun kaikki taisivat olla alle 160 merkkisiä juttuja, vai onko tuo supisuomalainen kulttuuri iskenyt tännekin.

      Haloo, kyllä täällä saa ilman kustannuksia kirjoittaa pitempiäkin juttuja, meinaan vaan, jos ette tienneet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe