olen tehnyt jo viime viikon tiistaista asti innoissani ovistestejä ja testi näyttää aina vain haaleaa viivaa..eli jo seitsemättä päivää. Mitä tämä voi tarkoittaa? Milloin tulee se tumma viiva vai tuleeko koskaan?
Minulla on todella säännöllinen kierto, joka on 28 päivää. Netin ovislaskurin mukaan hedelmällisimmät päiväni ovat 13.3-18.3, mutta viivan tummuus ei ole muuttunut miksikään tikuttaessa...eikö sen pitäisi tummua kovastikin ovulaation lähestyessä. Nyt testiviiva on jonkin verran haaleampi kuin kontrolliviiva.
Ollaan yritetty raskautua pian vuoden verran ja otin nyt ensimmäistä kertaa käyttöön nämä liuskanmuodossa olevat ovistestit.
hedelmällisimmät
10
1782
Vastaukset
- tarpeeksi ajoissa
Aloititko tikuttamisen tarpeeksi ajoissa?
Itse nelisen vuotta sitten "tikutin" meille tuon kuopuksen, kun ei alkanut kuulua. Ei näkynyt viivoja ei ekalla eikä tokalla kierrolla.
Sit aloin tikuttaa tosi varhain, ja kas kummaa, ovis tulikin TOSI ajoissa, TODELLA varhain, muutama pv menkkojen loppumisen jälkeen (tosin mulla on runsaat 6-7 pv:n menkat). Eli totesin sen, että voi tulla raskaaksi ihan milloin vain... ei se aina ole se 14.päivä.
No, sittenhän me puuhastelimme ja plussasimme muutaman viikon kuluttua ja nyt meillä on ihana, syksyllä jo 4-vuotias kuopus... ja uutta tekisi mieli...- aloittaja
aloin tikuttamaan siis 11.3. Katsoin ovulaatiolaskurin mukaan, että 28 päivän kierrolla ovis tapahtuisi tuossa 18.3...eli 14 päivää ennen seuraavia kuukautisia. Eipä noihin laskureihin ja muihin voi varmaan 100% luottaa kun kaikkihan me ollaan kuitenkin yksilöitä.
Pitää ruveta ens menkkojen jälkeen tikuttaan tosi aikaisin.. Mut tuntuis että jos ovis on mennyt jo kuun alkupuolella, niin miksi tuohon testiin kuitenkin tulee kaksi viivaa? aloittaja kirjoitti:
aloin tikuttamaan siis 11.3. Katsoin ovulaatiolaskurin mukaan, että 28 päivän kierrolla ovis tapahtuisi tuossa 18.3...eli 14 päivää ennen seuraavia kuukautisia. Eipä noihin laskureihin ja muihin voi varmaan 100% luottaa kun kaikkihan me ollaan kuitenkin yksilöitä.
Pitää ruveta ens menkkojen jälkeen tikuttaan tosi aikaisin.. Mut tuntuis että jos ovis on mennyt jo kuun alkupuolella, niin miksi tuohon testiin kuitenkin tulee kaksi viivaa?Itse en luota pätkääkään noihin nettilaskureihin. Eivät ole koskaan pitäneet mulla paikaansa.
Mullakin on yleensä 28pv:n kierto ja jos olisin uskonut nettilaskureita olisin missannut totaalisesti tämän kierron. Laskuri ilmoitti hedelmällisimmäksi päiväksi kp15 mutta onneksi aloitin ovistestin ohjeiden mukaan tikuttamaan jo kp11 ja heti sain siihen plussan; ovis oli seuraavana päivänä. Olisin pahasti myöhästynyt jos olisin laskurin mukaan edennyt.
Nyt jostain syystä siis tulee 26pv:n kierto.
Kannattaa siis seuraavassa kierrossa aloittaa tikuttaminen aikaisemmin; vaikka silloin kp11 tai kp12. Käytin ClearBluen digitaalista ovistestiä ja niitä ei mennyt kuin 3kpl koska heti nasahti.
Niin ja ovistestihän näyttää 1-2pv etukäteen tulevan oviksen joten niitä kuuluu käyttää ennemmin kuin se 14pv ennen seuraavia menkkoja.
Tsemppiä seuraavaan kiertoon!
Nyt sitten onnellisen piinaavia päiviä mennään sillä uskon vahvasti raskautuneeni =)- kirjoittaja
Netta80 kirjoitti:
Itse en luota pätkääkään noihin nettilaskureihin. Eivät ole koskaan pitäneet mulla paikaansa.
Mullakin on yleensä 28pv:n kierto ja jos olisin uskonut nettilaskureita olisin missannut totaalisesti tämän kierron. Laskuri ilmoitti hedelmällisimmäksi päiväksi kp15 mutta onneksi aloitin ovistestin ohjeiden mukaan tikuttamaan jo kp11 ja heti sain siihen plussan; ovis oli seuraavana päivänä. Olisin pahasti myöhästynyt jos olisin laskurin mukaan edennyt.
Nyt jostain syystä siis tulee 26pv:n kierto.
Kannattaa siis seuraavassa kierrossa aloittaa tikuttaminen aikaisemmin; vaikka silloin kp11 tai kp12. Käytin ClearBluen digitaalista ovistestiä ja niitä ei mennyt kuin 3kpl koska heti nasahti.
Niin ja ovistestihän näyttää 1-2pv etukäteen tulevan oviksen joten niitä kuuluu käyttää ennemmin kuin se 14pv ennen seuraavia menkkoja.
Tsemppiä seuraavaan kiertoon!
Nyt sitten onnellisen piinaavia päiviä mennään sillä uskon vahvasti raskautuneeni =)hitto...sitähän menee monta tikkua noita ovistestejä kun hakee sitä ovulaatiota, mut ei kait siinä muukaan auta. Aloitin testaamisen siis 10.3 kun menkat loppuivat 7.3. Eli siinä oli vain kolme päivää välissä...oisko kerennyt mennä ovis jo siinä välissä? Mut toisaalta itse menkkojen kesto mulla on aina 2-5 päivää..että kenties sekin voi vaikuttaa ovulaation epätarkkuuteen...
En mie noista niin tarkkaan tiedä...Haluisin vaan jo raskautua...pelottaa jo että on jotain vialla kun ei raskaaks meinaa tulla millään.. :/ kirjoittaja kirjoitti:
hitto...sitähän menee monta tikkua noita ovistestejä kun hakee sitä ovulaatiota, mut ei kait siinä muukaan auta. Aloitin testaamisen siis 10.3 kun menkat loppuivat 7.3. Eli siinä oli vain kolme päivää välissä...oisko kerennyt mennä ovis jo siinä välissä? Mut toisaalta itse menkkojen kesto mulla on aina 2-5 päivää..että kenties sekin voi vaikuttaa ovulaation epätarkkuuteen...
En mie noista niin tarkkaan tiedä...Haluisin vaan jo raskautua...pelottaa jo että on jotain vialla kun ei raskaaks meinaa tulla millään.. :/Voihan se olla ettet ovuloi tässä kierrossa... Nainen ovuloi n.10krt/v. Itelläkin oli ovuloimaton kierto ja tikutin turhaan 10pv.
Menkkojen kestolla en usko olevan merkitystä kun kyseessä ei ole poikkeuksellisen pitkistä menkoista. Myös mulla vaihtelee menkkojen kestto ja lyhimmillään juuri tuon 2pv ja pisimmillään 5pv. Gyne ei pitänyt tätä minään haittana.
Oletko tikuttanut säännöllisesti joka päivä samaan aikaan?
Entä nesteiden nauttiminen, sillä virtsa ei saa olla liian "laimeaa".
Oletko lukenut ovistestiesi ohjeet, eli tehdäänkö testi aamupissasta vai milloin?
Itse käytin monta kuukautta mammaksin liuskaovistesstejä ja ihan turhaan sillä niiden viivojen arvuuttelu on suhteellisen hankalaa. Kaksi kertaa olen nyt käyttänyt ClearBluen digitaalisia ovistestejä josta ensimmäisellä kerralla tärppäs mutta se paljastui tuulimunaksi kun viikkoja oli 10 . Tämä kierto oli se toinen kerta ja uskon vahvasti että tärppi on käynyt.
Maksaahan ne digitaalitestit enemmän mutta jos onnistuminen on tätä luokkaa niin ovat ne sen arvoisia, varsinkin kun 7kpl paketista riitti kahteen kertaan.- ole oireita ovulaatiosta?
Netta80 kirjoitti:
Voihan se olla ettet ovuloi tässä kierrossa... Nainen ovuloi n.10krt/v. Itelläkin oli ovuloimaton kierto ja tikutin turhaan 10pv.
Menkkojen kestolla en usko olevan merkitystä kun kyseessä ei ole poikkeuksellisen pitkistä menkoista. Myös mulla vaihtelee menkkojen kestto ja lyhimmillään juuri tuon 2pv ja pisimmillään 5pv. Gyne ei pitänyt tätä minään haittana.
Oletko lukenut ovistestiesi ohjeet, eli tehdäänkö testi aamupissasta vai milloin?
Itse käytin monta kuukautta mammaksin liuskaovistesstejä ja ihan turhaan sillä niiden viivojen arvuuttelu on suhteellisen hankalaa. Kaksi kertaa olen nyt käyttänyt ClearBluen digitaalisia ovistestejä josta ensimmäisellä kerralla tärppäs mutta se paljastui tuulimunaksi kun viikkoja oli 10 . Tämä kierto oli se toinen kerta ja uskon vahvasti että tärppi on käynyt.
Maksaahan ne digitaalitestit enemmän mutta jos onnistuminen on tätä luokkaa niin ovat ne sen arvoisia, varsinkin kun 7kpl paketista riitti kahteen kertaan...? kun ette ovista pongaa ilman tikutusta? itselläni on kovat oireet mutta siltikään ei ole tärpänny, mutta näitä lukiessa ajattelin että olenko väärään aikaa puuhannut liian myöhään yms. mutta toisaalta mulal on taa selvtä oireet oviksessa, karseet kivut =(
ole oireita ovulaatiosta? kirjoitti:
..? kun ette ovista pongaa ilman tikutusta? itselläni on kovat oireet mutta siltikään ei ole tärpänny, mutta näitä lukiessa ajattelin että olenko väärään aikaa puuhannut liian myöhään yms. mutta toisaalta mulal on taa selvtä oireet oviksessa, karseet kivut =(
Eipä mulla juurikaan minkäänlaisia ovisoireita ole... Toisinaan tulee sellanen "limatulppa" mutta siihenkään ei oikein voi luottaa. Mitään oviskipuja mulla ei ole kuin yhden kerran ollut.
- kirjoittaja..
Netta80 kirjoitti:
Voihan se olla ettet ovuloi tässä kierrossa... Nainen ovuloi n.10krt/v. Itelläkin oli ovuloimaton kierto ja tikutin turhaan 10pv.
Maksaahan ne digitaalitestit enemmän mutta jos onnistuminen on tätä luokkaa niin ovat ne sen arvoisia, varsinkin kun 7kpl paketista riitti kahteen kertaan.Pitää varmaan hankkia digitaaliset ovistestit jos näillä tikuilla ei onnaa. Ostin edullisen paketin tikkuja tuolta halpatestin sivuilta, samassa paketissa tuli myös raskaustestejä (toivottavasti niitä pääsee joskus käyttämään).
En ole testaillut joka päivä samaan aikaan, mutta kuitenkin iltapäivällä/alkuillalla. Luin ohjeet kyllä huolellisesti läpi.
Ehkä se sitten on niin että ovulaatio jää multa tässä kuussa väliin...ikävä homma...kun ollaan nyt kovasti yritetty aikaa tuolla makuuhuoneen puolella viettää "oikeaan aikaan"... =( Mut ensi kuussa sitten taas uudet yritykset kehiin.
Toivottavasti sä olet nyt raskautunut jos tuntemuksesi viittaavat siihen suuntaan! =) - halpistestejä
kirjoittaja.. kirjoitti:
Pitää varmaan hankkia digitaaliset ovistestit jos näillä tikuilla ei onnaa. Ostin edullisen paketin tikkuja tuolta halpatestin sivuilta, samassa paketissa tuli myös raskaustestejä (toivottavasti niitä pääsee joskus käyttämään).
En ole testaillut joka päivä samaan aikaan, mutta kuitenkin iltapäivällä/alkuillalla. Luin ohjeet kyllä huolellisesti läpi.
Ehkä se sitten on niin että ovulaatio jää multa tässä kuussa väliin...ikävä homma...kun ollaan nyt kovasti yritetty aikaa tuolla makuuhuoneen puolella viettää "oikeaan aikaan"... =( Mut ensi kuussa sitten taas uudet yritykset kehiin.
Toivottavasti sä olet nyt raskautunut jos tuntemuksesi viittaavat siihen suuntaan! =)Mistä olet tilannut halpistestejä? Mammaks? Vai onko jotai vielä edullisempia? Onko muuten kokemusta niistä Mammaksin testeistä, että onko kuinka luotettavia? Mä tilasin sieltä raskaustestiliuskapaketin. Mulla on menkat myöhässä ja ollu nännit kipeenä monta päivää ja turvotusta sekä närästystä. Liuska-testi kuitenkin näyttää negaa. Tosin en kääntänyt sitä heti vaaka-asentoon niinkuin ohjeessa sanottiin. Tiedä voiko se vaikuttaa. Tuli siihen se yksi viiva, eli kai se sitten kuitenki onnistui. Mut nega.
=( - edullisia
halpistestejä kirjoitti:
Mistä olet tilannut halpistestejä? Mammaks? Vai onko jotai vielä edullisempia? Onko muuten kokemusta niistä Mammaksin testeistä, että onko kuinka luotettavia? Mä tilasin sieltä raskaustestiliuskapaketin. Mulla on menkat myöhässä ja ollu nännit kipeenä monta päivää ja turvotusta sekä närästystä. Liuska-testi kuitenkin näyttää negaa. Tosin en kääntänyt sitä heti vaaka-asentoon niinkuin ohjeessa sanottiin. Tiedä voiko se vaikuttaa. Tuli siihen se yksi viiva, eli kai se sitten kuitenki onnistui. Mut nega.
=(Tilasin tällasesta paikasta ku halpatesti.fi. Tilasin sellasen paketin, jossa on 21 ovistestiä sekä 5 raskaustestiä. Maksoi 25 euroa yhteensä. Ne on liuskatestejä. Ainakin minä löysin oviksen jo ekasta kierrosta jossa testasin, että hyvin toimivat mielestäni nuo liuskat.
En ole tilannut muualta kuin tuolta. Tulee tosi huomaamattomassa paketissa: valkoinen kuplamuovilla pehmustettu kirjekuori, jossa ei lue mitään ylimääräistä "mainostekstiä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804802Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351077Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774