halvalla ok-taloon kuopion alueella
kuka tekee lvi suunittelua
4
346
Vastaukset
- Oikea kysymys
Hölmöt säästää suunnittelussa. Suunnittelun aikana tehdyt virheet joudut maksamaan moninkertaisesti rakennusaikana ja käytön aikana. Oikea kysymys olisi "kuka/mikä yritys tekee hyvät LVI-suunnitelmat Kuopion alueella, maksoi mitä maksoi?"
- HALVALLA JA TAAS
NIIN TAAS
HALVALLA HALVALLA HALVALLA
ONKO MILLÄÄN MUULLA VÄLIÄ KUNHAN HALVALLA SAADAAN.
MIKSI SUOMALAISET HALUAA AINA HALVALLA JA SITTEN VALITETAAN MITEN SURKEAA JÄLKEÄ SAADAAN.
MITEN URAKAT ON MYÖHÄSSÄ JNE.
USKOMATONTA..... - Takkiin saanut
HALVALLA JA TAAS kirjoitti:
NIIN TAAS
HALVALLA HALVALLA HALVALLA
ONKO MILLÄÄN MUULLA VÄLIÄ KUNHAN HALVALLA SAADAAN.
MIKSI SUOMALAISET HALUAA AINA HALVALLA JA SITTEN VALITETAAN MITEN SURKEAA JÄLKEÄ SAADAAN.
MITEN URAKAT ON MYÖHÄSSÄ JNE.
USKOMATONTA.....Kannattaa tosiaan olla tarkkana, niin suunnittelun antamisesta jollekin kuin myös itse LVI-töiden antamisessa urakoitsijalle. Voi käydä kuin itselleni kuopiolaisen vanhan tunnetun LVI-yrityksen töissä. Virheellisesti tehty työ johti kosteusvaurioon, jonka korvaamista ei suostunut
yrittäjä maksamaan Kuluttajariitalautakunnan suosituksesta huolimatta. Takkiin tuli lähes 2000 euroa ja vain allaskaapin asennuksesta johtuvista LVI-töistä. Ota valvoja töihin mukaan.
- ne, käyn
siellä taas lähipäivinä. Soita, numeron löydät Enirolta. Varaudu tonniin puoleentoista riippuen talosta ja suunnitellun sisällöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057